Aiiner - Stanislav (diss)
Shuuue.
Här kommer en liten diss till stanislav för jag hatar hans stil, han är helt fucking värdelös.
Rapp: Aiiner Mix: Aiiner Beat: 09-afasi_och_filthy-sverige_(instrumental)-wax Text: Aiiner
Här Är Texten,
oh shit jag bara backar bak för stanislav för när jag hör hans rapp då vill jag bara lägga av för du förstör hela whoa med dina fucking keffa låtar sluta rappa idiot jag börjar att gråta
när du ställer dig mot mig så vet du att du åker ut jag skulle aldrig rappa om jag var i samma klass som du mannen har du lyssna på dig själv du är värdelös hela whoa skrattar åt dig för du får rappen att dö
du skryter i dina låtar som du vore bäst i sverige jag är din överman så vem fan är då bättre? stanislav bakom micken och han flippar alla rappare de du kallar för rappare kallar vi för bajjtare
talang? grabben det var länge sen nån har haft det sen dök jag upp på allas msn-kontakter gick på LSD då.. men har vart med på SVT efter det och du hatar stilen jag skriver men har mig på mp3'n
Här kommer länken.
http://www.speedyshare.com/472755816.htmlnull
Vore Schysst Med Konstruktiv Kritik!
Mannen du är piff du är puff och du är keff Det enda som glappar är din kuksugar käfft
|