Leander - Saknar http://www.speedyshare.com/791380909.htmlKommer du ihåg den där gången vi sågsvi var glada och låg där i sängen och såmen det var ingenting sånt som vi borde ha gjortför dom orden som kom, det blev att jag gjorde en sångdet den handlade om var den kärlek till digvill bara att du ska vara den som finns där för migkörde bara min gamla metod och allt som jag skulleskulle jag vara en annan person skulle allt varit bättrebaby, du var det bästa som hänt mig, men när du stackfick du mig att ändra mina känslorkom tillbaka du är het jag får brännsårdet var ju inte ett år men det känns såoch jag kan va din gentleman men du du värkar känslokallsom bara lämnade mig o sket i allt men jag känner att jag endå kan ta steget vidare och bara glömma alltoch jag minns väl den gången då vi satt på balkongennär jag rabblade ut songer och du lackade sönderhar ingen aning om varför du alltid klagar på min musikdu skriker hela tiden och hatar och tycker det e skitjag gör så bra jag kan, så klart jag gör detmen du har ju damp så fort du hör detmen känslan gör mig endå galen att vara utan digmen vi hälsar varje gång vi ses så du unnar migjag vet att vi hade det bra helt underbart mendagarna går fort och nu har vi inget kvaroch jag vet att vi inte kommer träffas något merså jag säger hej då puss, men hoppas endå vi ses