Fredric - Bra Skit [netplay]
Nu är den klar... Det blev 30 spår tillslut. Tack till alla som medverkat på denna netplay.. på alla olika sätt !! Sång, rapp, beats, mixning :) evigt tacksam.. tanka.. lyssna och skriv gärna vad du tycker !!www.fredric-music.com Netplayen.. Enskilda Låtar.. Alla Texter.. Omslag..Allting hittar du på hemsidan såklart direktlänk till hela kalasetBra Skit
Fett tunga låtarna ;) gillar det Mir
http://www.stanislav.nu
det taaankas nu! i will return with more comments laaaater brää! TANKA DEN FOLK!!
cheeeeeeeeea ;D
Skärpning nu whoa. En av dom bästa på denna sida och bara fyra kommentarer, mycket dåligt.
Planet 80!
01 Huvudstaden 02 Yessör 03 Bra Skit feat. Anthon 04 Mr. Viktig 05 Digga Nu feat. Ante & Melina 06 Allt E Nice 07 Den Som E Den feat. Melina 08 Fantasi feat. Frida & Mattias 09 Lata Dagar 10 Faller feat. Melina 11 Du Tog Farväl 12 Min Egen Väg 13 Du Kom Du Gick 14 Dom Fattar Ingenting feat. Melina 15 Reggaetoner Från Jakobsberg feat. Ante 16 Glider 17 Eyoo feat. Seb 18 Jubelidiot (remix) 19 Dom Har Sagt 20 Discobomben feat. Anthon 21 Vinder Vänder feat. Melina 22 Tackar Sverige 23 Ödet Tar Över 24 Vid En Brygga Vid Ett Hav 25 En Dag i Taget feat. Anthon & Jadde 26 Ingen Som Du feat. Melina 27 Okänd Adress 28 När Du Hör Det Här 29 Samhället feat. Melina 30 Den Långa Milen
Ant3.. En av dem bästa är verkligen en överdrift. Lät helt okej det här.
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Sjukt duktigt! :) puss
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Duvan P9 - en av dom bästa är defenitivt inte en överdrift!!
cheeeeeeeeea ;D
Duvan du har din åsikt jag har min, tyst nu.
Planet 80!
haha.. tror folk måste ladda ner o ta sig tid o lyssna först ju... puss på alla som diggar ;) o kom igen!! SKAKA RUUUUMPAN!!! :)
melly mel
lyssnat igenom alla låtar nu typ... haha fattar inte hur du kan spotta ur dej så mkt som du gör:O MEN... jag tackar dej innerligt för att du gör det! Shit så fet skit så ja vad ska man säga!? 10/10 rakt av, klockrent fredric! BRA SKIT!!!! /S
Så ja måste registrera mig för att tanka ner den? Då får det vara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej tryck på NETPLAYS sen e det ba tanka
jofan de va några feta tracks faktiskt :) keep it up, pz!
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
Tjoo Fredric, jag orkar inte sitta o kommentera alla spåren är för tidigt för det för lilla Krille, haha, håller med Ant3 om japp du är lätt en av dom bästa vi har här!! som jag sa på msn så diggar jag dina nya tracks som fan, speciellt dom där lite discoaktiga låtarna, diggade resterande av alla låtar oxå, fanns väl nån som inte föll mej direkt i smak, men dom flesta gjorde det, så jag kan inget annat än o berömma dej o säga att du lyckats göra ännu en fulländad netplay åt svenska folket ;) Peace out
och kan hålla med Maketo oxå om att du borde sålt den :D jag hade oxå köpt den
Tack till alla som gillar!!!!! Åhhhh taaack för dina värmande ord Maketo!!! Jag uppskattar dem och tar dem direkt till mitt hjärta... o sparar dem där för evigt, du gjorde verkligen min dag!!! :) Och till Fredric! Har tackat dig förr, men vill göra det igen.. tack för allt!! För att du e den som e den ;) för att du är ödmjuk och underbar.. för att du kontaktade mig.. frågade om jag ville hjälpa dig med en reff.. det skulle bli en låt.. istället blev det blev 7 .. hahaha Det har varit sann glädje att samarbeta med dig! Kraaaaaaamar!!!!!!!!
melly mel
helvete vad fett.. oväntat bra, mycket tempo, fett nice :D anthon var överraskande bra.. riktigt bra, bäst på hela netplayen enligt mig ;D.. fridens
MAKETO - du är underbar, tack att du tar dig tid, och skitkul att läsa :) tack som fan tack Krille det är jag som ska tacka Melina :)
Detta va tungt ÄLSKA nr 14 Fantasi <3 Riktigt bra gjort mannen (Y)
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Bra gjort Fredric :) Mycket bra musik i denna netplay men som sagt tidigare i tråden du skulle sålt den istället många skulle köpt den.. Menmen nåt att tänka på till nästa projekt ;) kul med bra musik till svenska folket iaf! Fred
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-05-16 22:27
yesssöör.. detta var nice mannen :)
Bra skit! Lätt bland det bästa jag hört på whoa sen jag blev medlem! Pz
Ny Användare : ReskOnee
fett bra grejjer :)
http://www.myspace.com/drawskum
en anledning till att jag inte säljer är för att det är massa freebeats och instrumentaler såklart !!
wooooooooh ska ladda när jag kommer hem ;)
AAOOW!
Feta grejjer fredric ! riktigt sköna låtar... fortsätt med det du gör ! peace hockeybiffen ;)
Ingen tar mig.
Måste bara säga att jag äääälskar dicobomben o Anthons grej.. haha överbraaa!! Tillsammans funkar ni riktigt bra!!! (håller på att lyssnar på NetPlayen.. )
melly mel
tankar nu o lyssnar ikväll vetja!
tack tack (: yes anthon är en liten discobombare.. haha
FETT tungt mannen! blir bara bättre och bättre för varje gång! lätt det tyngsta på whoa just nu :D och tack för att jag fick vara en del i det hela med en vers! proud girl haha! kärlek brýsh
SEB! shuuuee :D
haha tack melina! :) haha fredric, det bor nog en liten discobombare i oss alla.
AAOOW!
thx seb och din vers killz :) haha anthonio ;)
Feeeest???!!! Faaaaan va kiooooolt!!! :) Ps.. fredric! Min mammas favoriter änsålänge är: Dom Fattar Ingenting, Faller, Vinden Vänder... hon bara älskar hur dina verser flyter så naturligt! ds.
melly mel
Nu har jag slutligen lyssnat igenom hela skivan, det tog ett tag :) I Helhet är skivan jättebra, helt klart att jag skulle betala för att köpa den. Texterna är bra skrivna, det är lätt att känna igen sig i dom, och verkligen veta att du menar det du sjunger om, Sången/rappen utvecklar du hela tiden, får rysningar när du och Malinda sjunger tillsammans! Favoritlåtar har jag fått ett par stycken, men måste jag nämna en så skulle jag säga Ödet tar över, texten + sången är helt underbar! Det är helt klart en sån låt jag skulle kunna sätta på repeat en hel dag och ändå inte tröttna. Tycker du har gjort ett riktigt bra jobb med denna skiva, tycker du bara blir bättre och bättre för varja skiva du släpper. Du har en unik stil och jag tycker du ska fortsätta på det här så kommer du komma riktigt långt!
haha härligt melina, din mamma kan sina grejer ;) haha tack som fan sötnos Elin :)
whoa va händer asså ? sov inte på bra skit
AAOOW!
Japp d kan hon! :) hahaha, hon har dom alla instoppade i sin mp3 o skakar rumpan hela dagarna! HAHAHAHAHA
melly mel
fan min mamma kan knappt skicka sms och din har en egen mp3.. utvecklingen går framåt i malmö.. härligt ;)