GHTP Crew Ft. Maketo - Ett Dårhus Shuu kickade en ny låt idag med Spades & Maketo.Beat: Nått jag hade på datorn.Text: Var och en sitt.Mixx: Jag står för mitt & spades, Maketo mixade sitt.Vers1: SpadesReff: MaketoVers2: Röda ÖgonReff: Maketo.GHTP Crew Ft. Maketo - Ett DårhusRöda Ögon:jag är alltid pricksäker och sänker din livsglädjenu äre färdig fnittrat din jävla fittasläcker lyset allt blir svart du ser mig ingenstansskär av dina barns ben och pissar på din gravstenknullar din fru på efterfesten när hon e jättelessendu säger sluta slå aldrig du ska fan ha djupa sårnär ja är färdig slicka såren för de e sista åretja är underskattad för ja ba ha hundralappar på fickanlite fel så sluta glo innan jag blir sneför visst är det sannt att blickar kan dödaför om du inte slutar glo får du en pinne i ögatlivet är en dans skitsnack, ja cuttar din halsdu tror du är bra, men ditt fjortisskrik är dåligt skitpass på dig, sök hjälp du är meningslös och självdu har inga "bästa vänner" så du kan stänga käftenoch tänka efter o känna smällen av mitt sprängda häfte!Maketo:Tre..Toleranta jävlar på scensom ser att du är ett jävla problemså gå, härifrån, annars får duett dårhus, vi ger dig gåshudSpades:ni klantarslen på festen som aldrig vart som restenblandar saft i mesken på era handikappskongresserjag är S skitsnygg och P porrig mansom kommer in och fuckar upp er konstigaoch jag ärA Allsmäktig och D Den tyngsta E extravagant och S superschysstaså låt mig presentera mig mannen mitt namn Spadesdin brud penetrerar sig grabben och blir smittad av aidsjag levererar det gangster style, du har en fitta till facesom etablerar sig och kanske vill ligga med migså vi diskuterar det och du blir dissad igen!som då jag pippade med din brud som pissar på dig!du vet att de e fakta du diggar Spades och Röda Ögatså nu är du fucked upp så gitta med mig och mörda nördarsom är söta bögar som säger att när vi är nära så svettas manså nu är det fuck it som porrstjärnor och micken till nästa manSå kommentera nu, inte bara öööh fett, eller gud va dåligt. Om ni tycker att det va bra, beskriv vad som va bra. Om ni tyckte det va dåligt samma sak här, säg vad som va dåligt.Peace N Luv