Rain ft. Walle - Piteå the hood SpeedyshareVi gjorde en session i söndags för att det är så jävla gangster att växa upp i Piteå. Sveriges farligaste ghetto no doubt about it.RainDet är ett hårt liv det går vilt till i PiteåHär håller man käften stängd annars blir de bråkHär finns inga hemlösa och inga minoriteterså vem ska man då klaga på när skiten inte ter sigHär finns tretti skyltar brevid övergångsställenFör det går det fort som fan och vi kör över skrällenalltid snabba ryck i hundra knyck bort från bängenfinns nästan tre poliser så man får vara skärpt mänWalleKänner du mig, så vet du att jag,Lever i ett ghetto där man får lever för att taDär lagen inte bestämmer, man får gå sin egen vägMan växer upp på gatan och får leva som man lärJag känner doften av misär, Jag fortsätter gå,Det spelar ingen roll för allt är motsatt ändåVi samlar våran trupp, för vi är redo för en fajjtVi backar knappast undan för ett gäng med stenad style, EYMen klart vi tänder spliffar, röker holk och rullar rizzlaFörsvinner bakom röken där misär är under tysnadMed Huvan över skallen och med mörka stadsnätter Om du överlever kvällen har du bara upplevt hälften, du har bara upplevt hälften....RainDe är ett skitigt ghetto där husen bara målas omvartannat år, de är klart att ni förstår att de är hårtvi rullar upp en spliff tar en tripp för att klara avdet hårda liv vi lever i misär under gatans lagFör här finns glada barn och inhängande tomtersocialt skyddsnät och bevattnade blommorEtt hårt liv de är svårt att stå levande kvarför en del kvarter saknar skylten lekande barn (Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-05-19 17:48:50)