I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Shuu alla 3 nya låtar nu! Röda Ögon

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-12 13:41

Shuu alla 3 nya låtar nu! Röda Ögon

Shuu alla 3 nya låtar reccade dom idag, blev ganska nöjd faktiskt, hoppas att ni diggar.

Reggae beatet är proddat utav Big-J här på whoa.

Här är låtarna!

ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur
haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-05-12 13:55
låter som du är skit nödig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-12 13:57
ord!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-12 13:57
Eddie127 P18 vilken låt, och vad grundar du det på? whoa mer.
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-05-12 16:53
upp yaman
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-05-12 17:07
andra engelska-
inget jag gillade, har svårt för svenskar som kör på engelska överhuvudtaget. i varje fall om dom inte har klockrent uttal och tja.. det hade inte du. plus att det var nåt jättejobbigt ljud varje gång du gjorde "f"- och "s"-ljud

anthem-
flytet var ojämnt i början och dessutom låter det som att du skrivit för korta rader för beaten och försöker förlänga låten genom att uttala orden sakta. plus att du kanske borde tagit ett "finare" beat och en lugnare röst med tanke på texten... låter som du vill döda nån

good love-
fett söt låt, i början lät du skitnödig och vrålkeff på engelska. men efter typ en halv minut fick du en relativt mysig röst och flytet satt vrålbra. texten var jättesöt- woho!
dock är de äckliga "f"- och "s"-ljuden kvar :<
jag röstar för en omtagning av denna låt med mer känsla (du lät lite känslokall då och då) och där du lägger ner mer tid på att spika uttalet!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-05-12 17:10
okey ÄNTLIGEN EN RIKTIGT JÄVLA BRA KOMMENTAR PÅ WHOA!!! JIPPI!!! tack hunden :P

joo ska recca om Good Love, men jag kom på etferåt att jag hade för hög treshold på kompressorn därför det låter så med "S" & "F" men tack :D

2008-05-12 22:19
uppp

2008-05-12 22:38
tycker att acapellan va något för lågt på 2:an :s....
Mannen du kan andas lite, låter som om du ta i som faaan. Hur va rösten efter inspelningen igentligen?
3:an va skön i början tills du bara ''rappa''

Mixningen lååter bra iaf:D
 TrettioTvå-NittoEtt
www.znapmusic.com/reebat/