Makalös & MkN feat. Antman - Jag undrar
Tjo. kickade ny låt i veckan och nu släpps den. Första vers: Jag Reff: Antman Andra vers: MkN Länkundefined lyssna och lämna kommentar! PZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
makalös , fetaste du gjort.. digggggga inte reffen , mkn det blir bättre ;)
http://www.youtube.com/meeyeer/
upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Makalös : Skön Reff: njaa sådär MkN : Mayn du vet vad jag tykcer , riktigt skön
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
thanks ;D fler ?
tycker den låter bra på dem flesta sätt, snyggt upplägg och sådär. Men stör mig rätt mycket på mixen, men men, soft
thanks bru : )
Skön låt ;D fett skön beat :) makalös go for it ;D
kul att höra :D
Fett bra mannen fortsätt så:)
thanks upppp !
thanks broe :D kul att de diggas :D
tack :D
upp!
Bästa ja hört me dig robin! men mixningen är helt jävla värdelös! låter som att du står i en tunna :( samma på vers 2! har lite svårt att höra vad du säger också! men du flyter på okej =) refrängen föll mig inte i smak heller tyvär! men fortsätt boys!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
tack alla som kommenterar!:)
KOM IGEN WHOA:D upp!
jag säger såhär ! robin detta är det bästa du har lagt du har hittat najs röstläge och flyter på grymt ! Mkn utvecklas tråkigt bara att du har den keffaste micken i sverige ! ;) är inte heller den bästa mixaren men ialla fall ;) sen till min refräng ! hahah den är fan helt värdelös men ville vara snäll och inte sabba låten till robins och saras 1 månads dag , drog ut på den till sista minut så det blev lite stressigt och resultat blev katastorf ! håller helt och hållet med på att makalös sticker ut mest i denna låt ! big up för det broe ;) PEACE BITCHES !
richyrich bitch !
håller med antman där. asså mitt ljud har varit heltsjukt dåligt men har fixat till dedär nu!:)
nice, you have a good curve! it's getting better!
tacktack:)
makalös way bättre än vanligt, stort steg frammåt! antman haha mkn haha
vanskapt hahah
hehe:)
Asså, mixningen på hela låten är ju fucked up, ärligt? Är kvalitén bra innan mixningen så har ni ju förstört alltihop.. Har ni kvar originalet, innan mixningen så gör om. Makalös, som alla andra säger, fet utveckling, flowet är tajt, rimmen är sköna. Röstläget har förut varit lite jobbigt men det verkar vara bra nu, dock så förstör ju mixningen så jag hör knappt. Antman: Reffen var inte bra, har knappt hört nått med dig så jag kan inte jämföra med något MKN: Du skickade en testsnutt på din studio nån dag sedan, då lät det fett, nu lät det kasst. Vad har hänt?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
arro haha
bland de bästa jag hört med dig makalös : )
NS
upppppppppppppppp
mer kommentarer ?
två feta låtar från både dej o robin på kort tid, och antam du e okej :P Shoooz brysh!
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)