I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stanislav - Du är konstig

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-16 17:08
du är väl bra på ditt sätt... haha, men beatet var skööönt;)
[email protected]!!!! adda;)
http://www.myspace.com/beatmakern

2008-05-17 18:36
Inte för att trycka ner dig ännu mer men , det är var inte så speciellt bra, du borde:

Ta i mer.
Träna dina texter.
Inte mumla.
Skriva lite bättre rim.
träna upp ett flow.

Bra beat annars=)

Kämpa dig upp mannen !

Pz/Mr S
somedays, s.o.p will change :)

2008-05-18 10:21
Haha Stanislav bryr sig verkligen inte ett skit om de som skriver han är kass, hahaha!

Stanislav du utvecklas ;)
Moderator

2008-05-18 10:39
Har inte lyssnat! men jag tycker att en sak är bra med dig! och det är att du kan ta så jävla mycket skit men att du fortfarande kör din grejj, du vill verkligen bli bättre det gillar jag. då brinner man för skiten.. Inte många som hade kunnat tagit denna kritik. Dom hade lagt ner direkt..
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2008-05-18 12:58
Om han verkligen vill bli bättre det undrar man fan över.. Istället för att droppa låtar lite då å då som allihopa låter lika kass, lås in dig i det du kallar "din studio" istället och öva öva öva öva öva öva öva öva öva öva ÖÖÖVAAAA!!! Tills du får ut en låt i takt som folk kanske kan uppskatta.. Går inte det så tror jag inte du har mycket att hämta? :S
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2008-05-18 13:28
Han langar skitkassa låtar så han får feeta hypen när hans grymt tunga netplay kommer.

hahahaha.
bla.

2008-05-18 13:30
haha sant alla svimmar fan när man hör dina låtar dom är ju sämst

och tomten är ju gul

bring it
Drick lite bers o blanda med saft// plz come and try me

2008-05-18 14:13
fan va dålig, lägg ner !
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!

2008-05-18 14:44
Fan vad du suger
Kukirumpan

2008-05-18 15:07
Alltid lika tung :)
Hejsan hoppsan