Vers 1 - tMy Ey, älskling, ser du dimman över staden?/ För varje gång jag ser på dig så pirras det i magen/ Baby gumman du är vacker och så underbar/ Knyter nävarna och jag ber dig stanna kvar/ Och varje gång du skrattar när jag drar ett jävla skämt/ Även fast den va sämst, stolt att kalla dig min flickvän/ Alla gånger vi har legat skrattat och pussats/ Vill uppleva igen, för jag älskar dig gumman/ Med ryggen emot mig så jag sniffar i ditt hår/ Du har somnat så jag viskar; Gumman du får aldrig gå/ Lägger handen runt din midja trycker mig intill/ Säger för mig själv: "Denna flickan är min" / Ey, kan ligga hela dagen, då jag känner mig som kärast/ Du är enda flickan som har petat mig i näsan/ Du gjort saker som ingen annan skulle få/ Jag älskar dig baby, lova att du aldrig kommer gå/Refräng - Wikke & tMy För jag vet hur jag känner babey För jag älskar dig gumman Du finns när jag blundar Du finns i mina drömmar Ja, du finns i mina drömmarFör du vet hur jag känner babey För jag älskar dig sötnos Jag älskar dig gumman Bara tro på mina ordVers 2 - Wikke Jag har skaffat mig en ledstjärna, hon är grym/ Jag tar väl hand om henne, en ängel som har rymt/ En ängel, som tar min hand och visar vägen/ Du får mig att le och du finns där i alla lägen/ Men vart är den? - Den där förbannade lyckan?/ Jag har bra omgivning, men jag ser det som en klyscha/ Jag vet vad jag vill ha, och jag behöver dig/ Vi har haft varann ett tag, men det är inte över än/ Vi har varandra, året runt, varje dag/ Jag vet det, och det gör mig ffruktansvärt glad/ Dina ögon är så fina, granna som en höstdag/ Det är du som förgyller gråa dar och varje söndag/ För våra händer har tagit av varandras passform/ Alla fina minnen som jag håller varmt om/ Dom går med mig, dom kommer aldrig suddas ut/ Vi har sommarn framför oss, blund och njut/