AMC - Vackrare än allt (Sång/Snippet)
haha jag testade och sjunga lite på ett beat jag hitta.. säg vad ni tycker, tycker alla den är keff så tänker jag inte fortsätta på den ^^här är skiten
tycker det va fint :)
fosho
Jag tycker det låter bra faktiskt, du borde sjunga i dina refränger också!
bla.
ja tkr de låter nice! :)
music is something u do, style is something u've got!
Det är inte helt rätt överallt, men det finns nog potential för sång om du tränar.
Redline!
vart är det inte rätt nånstanns? eller vad menar du? menar du på tonerna? :p
Du borde sjunga på dina refränger och fortsätta göra såna här smålåtar så du lär dig sjunga bättre, för det låter inte helt förjävligt, du kan bli ännu bättre om du bara tränar. Själv låter jag skit när jag 'sjunger' falskt som fan.
Dra åt helvete!
Har kvar ett sångtest du gjorde för 2år sen haha din sång har utväcklas mycket! "Some say love its is a river" haha den låten sjöng du då haha
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
sköön sångröst har du, mer sånt vill jag höra! bra gjort. piz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
va fan kan du sjunga ? :D det låter sött!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
vissa delar lät bättre än andra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla kan väll sjunga på nått sätt :p haha men tack :)
Låter faktiskt riktigt bra, som nån sa förut sjung dina refränger med. Pz!
-
förvånad faktiskt. men försök ha lite attityd i sången i stället för smör grejjen..
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
jasså :D haha men det ska vara lite smörigt, lite R&b aktigt :p det är ett R&b beat :D
damn aämse ...hocka mer säger jag bara! eller hocka mig!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
själv tycker jag att det inte lät bra alls! O.o Men som nån sa, det finns potential om du tränar.
lite Autotune bara... sen kan det nog funka...
Beats For Sale, Contact Me! PM!
accapellan e för låg asso:P MEN FUCK AUTOTUNE.. man ska väl kunna sjunga utan de liksom.. så kör utan de;)
Utalas säta pe
tycker de va fint och helt okej ;)
Things can go wrong but life goes on...
håll dej till rappen. där e du grym, sång, nej tack!
Detta är min forumsignatur
tack för alla komentarer! får se om jag fortsätter med låten.. men aldrig att jag använder autotune, det suger balle
Haha gulligt att se hur alla slickar röv bara för att hon är tjej. Nej ni kommer ändå inte att få henne i säng trotts snälla kommentarer så hjälp henne att utvecklas istället för att propsa nått som faktiskt inte låter bra.
låter fan bra ju :)
jeffi, har du liten snopp?
Moget beteende, mitt könsorgan har inget med dig att göra. Vid eftertanke ni kan nog säkert få ligga med henne så proppsa på skit i om det låter bedrövligt.
säkert få ligga med henne? tror du jag är en slampa eller? asså lägg ner för i helvete, jag kan ta din kritik men kom inte och säg att folk slickar min röv för att få fitta..
Diggar låten ändå :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Tamponger är bra mot mens inte whoa.
jasså, och det vet du? :)
Hahaha, Jeffi knäcker. ..och det är så sant. Du får hype för du är brud. Du är inte speciellt mycket bättre än whoa-standarden. Alla slickar din röv för du är brud. Du är absolut inte dålig. Det säger jag inte.
helt okej, men som sagt bättre på vissa ställen. :) orka vissa som säger att de är kompis propps ja hoppas och tror att folk säger som dom tkr.
men whatever om jag är brud för fan.. asså skoja inte vad man garvar åt er.. whatever, smuttsa inte ner forumet här nu.. det är bara onödigt shit, säg vad ni tycker och låt det vara så :)