Bruno - Min själ är död ja, en text som låg och skräpade så jag finslipade den lite och skrev en reff..letade reda på ett passande beat och så..Beat : FreebeatMix : BrunoText : BrunoRapp : Brunooch här har ni låten -> =)och texten..VERS 1För när jag ser mig själv i min egen spegelbild-så ser jag skiten jag har gått igenom steg vis//-för det finns minnen som är ett suddiga och glömdamen alla dom minnen kommer tillbaka i mina drömmar//-jag är bortglömd finns inga vägar hem-har min vinden vänt och är ärligtheten skämt ?//-för jag försöker tala sanning, men du lyssnar ejför du fick mig att andas men ändå att strypa mig//jag har chansat för mycket och dragits in i skitensuttit ensammen hemma och tänkt tillbaka på livet//på det vad som ska ändras och vad som är rätt-på vad jag vill bygga upp och det som är snett//--mitt hjärta tickar som en bombmen när jag tänker tillbaka så säger det stopp//----och allt är över,det är bara att vänta på döden//VERS 2för när jag sitter ensamm i min egen lägenhetså slåss jag motvilligt mot tankar som är säkert klen//-men jag är svag, jag pallar inte trycketjag jobbar omedvetet med att klara mig från mycket//-som dom stunder som tar mig in i dimman-och dom stunder som gör att jag vill minnas//-men jag är han som gör att jag mår illa-och jag är den som, inte vill försvinna//-jag har listat ut att känslor är dödenfår man dom i kroppen så är allting över//för inte klarar man sig själv när man är lämnad ?-och livet suger när man är ensamm//så jag vänder på skiten för att pissa på alltoch söker hjälp och få finna min chans//så jag vänder på skiten för att pissa på alltoch söker hjälp och få finna min chans//REFF:Jag är trött på det hära mitt liv och min stiljag försöker men ändå så blir det skit//mitt tålamod är slut, nu släpps det lösjag orkar inte mera, min själ är död//