Bruno - Min själ är död
ja, en text som låg och skräpade så jag finslipade den lite och skrev en reff.. letade reda på ett passande beat och så..
Beat : Freebeat Mix : Bruno Text : Bruno Rapp : Bruno
och här har ni låten -> =)
och texten..
VERS 1 För när jag ser mig själv i min egen spegelbild -så ser jag skiten jag har gått igenom steg vis// -för det finns minnen som är ett suddiga och glömda men alla dom minnen kommer tillbaka i mina drömmar//
-jag är bortglömd finns inga vägar hem -har min vinden vänt och är ärligtheten skämt ?// -för jag försöker tala sanning, men du lyssnar ej för du fick mig att andas men ändå att strypa mig//
jag har chansat för mycket och dragits in i skiten suttit ensammen hemma och tänkt tillbaka på livet// på det vad som ska ändras och vad som är rätt -på vad jag vill bygga upp och det som är snett//
--mitt hjärta tickar som en bomb men när jag tänker tillbaka så säger det stopp// ----och allt är över, det är bara att vänta på döden//
VERS 2 för när jag sitter ensamm i min egen lägenhet så slåss jag motvilligt mot tankar som är säkert klen// -men jag är svag, jag pallar inte trycket jag jobbar omedvetet med att klara mig från mycket//
-som dom stunder som tar mig in i dimman -och dom stunder som gör att jag vill minnas// -men jag är han som gör att jag mår illa -och jag är den som, inte vill försvinna//
-jag har listat ut att känslor är döden får man dom i kroppen så är allting över// för inte klarar man sig själv när man är lämnad ? -och livet suger när man är ensamm//
så jag vänder på skiten för att pissa på allt och söker hjälp och få finna min chans// så jag vänder på skiten för att pissa på allt och söker hjälp och få finna min chans//
REFF: Jag är trött på det hära mitt liv och min stil jag försöker men ändå så blir det skit// mitt tålamod är slut, nu släpps det lös jag orkar inte mera, min själ är död//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|