Bruno, Woggy & Latonic - 3 sommarstekare
ja, då vare dags för en sommarlåt..
beat : nån jävla loopning från nån låt Mix : latonic Vers1 : Bruno Vers2 : Woggy Vers3 : Latonic Reff : Latonic
LÅTEN
Text
REFF: öh, kom igen, nu är det sommar igen när vi ligger och badar och bah knäpper en bärs vi är 1.2.3 coola killar så ligger och steker med brudar och grillar!
Bruno: jag träffa kompisar och hänga med på ferre vi langar upp spriten och chillar hela kvällen// -och kanske träffa lite bitches och sånt -men ändå så steker vi och solar förståss//
jo, det är så hära som sommaren är vi glider med vänner nedför din väg// -och kanske cycklar med min ipod i fickan och lyssnar på soft musik ja det är lycka//
-glider fram, med min takt, fatta att jag är stek, väldigt het, morgondagens profet// för när jag glider på playan är jag nummer ett -jag får massa brudar för att jag är dunder fresh//
-jag kommer sola och chilla mesta dels -så pumpa denna låt, för jag är MR.B -så gå ut och i solen med sommarhatten -och kolla ut och sprätt upp bärsen//
Reff.
Woggy: ja dags öppna en till natten den är inte slut, vi laddar upp mera sprit vi är barn av vår tid, vi gör vad vi vill riddare i natten vi är kungarna i örnsköldsvik!
drar med grabbarna, vi drar bort till studion vi lägger våra rader, jag, marcus, bruno sedan då drar vi ut, nätterna tar aldrig slut bruno i en buske medans jag drar hem en läcker brud
det är som vanligt, sommaren är här igen tar mig oftast inte hem, bänken där får bli min säng spelar ingen roll, det är sånt som händer livet det är ju underbart på grund av mina vänner
dom som backar mig, kärleken den går till er dom som har förlåtit mig, även då jag gjort har fel dags att leva nu, nu, nu är tiden här sommar, bärs och brudar som dansar vilt och skakar ass
Reff.
latonic : Sho bree. låt mig presentera mig själv jag heter marcus och jag är bäst ivärlden, nerå jag skojja bara men alla vet att jag värdesätter vädret varje gång jag står vid elden och är full och eldar mina kläder
de regnar, så jag ska dö nu, men ärligt fanns de hopp om att få sola så solar jag med jagermaistern rammlar in i hon som blev arg och drog skum vändning tappade balansen snubblar rakt in i en gungställning
jag är alltid medvetslös fram mot slut cidern ruggade till jag tror att tuppen gal mot 7 tiden jag är sjukt vriden, hela min rygg är vänd så jag vänder den snabbt för jag ska supa ikväll
Sen nån cp sång.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|