Entady feat. asma - Don't bother
hey, den norska smack-a-hoe medlemmen Entady styr just nu upp sin egen producerade EP;the showoff EP som kommer bli av kroken, som ett smakprov på hans ep släpper vi en singel från den. Dont bother! LÅTEN; ligger på www.myspace.com/asmamuzik första tracken i playlisten. stay silent!i Mixtape är också på G av asma. 5/23* spår klara hittills. för mer info; www.asma.2u.sewww.myspace.com/entadyzzle www.myspace.com/asmamuzik GIVE US FEEDBACK!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här va riktigt tung.... den påminner om Gravity crew - fire låten iaf första snubben riktigt mycket.... asma du la det tungt ... tyngre än vanligt imo... skönt beat ! nice.
Ingen tar mig.
galet tung var norsken ska bli nasj o höra mer av.. Asma droppare najz.. pEyz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
galet bra, fortsätt så här grabbar.
typ, eller?
Jävligt fet shit men asså du asma var med så lite heh synd men riktigt skön som sagt och den första snubben la det fett nice engelska och du asma vet va jag tycker om dig du är sjuk på engelsk rap :P ni låter som om ni är från usa=) keep it up
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
kul att du körde med norsken:) han har blivit riktigt grym nu! samma gäller dig, fint uttal och så, keep it up boy
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
riktigt fet boys, keep it
tyckte den va sådär.. har hört bättre från dig äzm
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
tack peeps, någon mer?
<3
come on nu whoa, vakna!
daeem mayn, det här var riktigt tungt! feta lyrics och tungt flow från båda sidorna, BIG UP :) / malsor
Entady e alltid fet oavsett.. grymt att jobba med honom. Asma vettefan, diggade inte. frid
entady har jag knappt hört nått med innan, men jag digga!.. fet låt boys!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Galet bra låt !! pz
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
dye, riktigt fet! blev minst sagt positivt överraskad av entady, knappt heller hört nåt av honom förr. asma, du presterar på topp i denna. kul att höra! =) ses den 10:e
www.myspace.com/cedermusik
Tyckte att Entady har några små flow... missar kanske det inte var men jag tycker att det skumt ibland, men fortfarande väldigt bra, skön låt. Men you outshine him asma.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tack malsor, max, sika, ceder, psycho. synd att du inte diggade mig draken. och nej, det kommer ingen speedysharelänk, isf hade det gått att ladda ner den på myspace. ladda ner THE SHOWOFF EP när den kommer. max & C; soft att ni blev positivt överraskade, hoppas ni diggade beatet också. om entady hinner & har tid osv blir det nog lite beats till oss. mer?
heavy shit rakt av.. Grymt positivt överraskad av entady.. har nog inte hört han innan.. men han är tjockt skillad..
tack bwoi! så dålig respons man får nu för tiden. upp!
tack. upp
upp!
asma, du förtjänar all hype du kan få nu! Stay Silence kommer bli ett mixtape alla borde ha i skivhyllan och/elr på sin hårddisk!
I got more kicks than Jackie Chan.
Tungt shiet keep it up ! pz
jag verkligen grovdiggar denna låten. ni båda behärskar engelskan som ni kom från usa.. Grymmt lagt av båda asså.. Reffen är väll inte riktigt i samma klass som på verserna men den håller de gör den.. Bra gjort !
Mc´s Spottar Verbalt
fan va bra dehär e asså, börjar digga mer och mer asså! tummen upp helt klart =)
Mr fuck it..
what turned out är megafet, lite bäng nu och hooka me den direkt, töngt man
Mr fuck it..
tack så mycket - ser inget hat änsålänge, & jo är svaret på frågan ''är inte asma amerikan'' - halvamerikan. upp!
giddup!
giddup! 2