I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

McBusta-Burn and crash-Mcbusta-im gon do this-Mcbusta-freestyle shuiiiit

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-29 23:15

McBusta-Burn and crash-Mcbusta-im gon do this-Mcbusta-freestyle shuiiiit

McBusta-Burn and crash            Fixade reffen lite.....

Mcbusta-im gon do this           Hade text hitta beat spelade in i väntan på träning.. jag ger den 5/5

Mcbusta-freestyle shuiiiit    hadwe tråkigt i slut stunden i väntan blev lite skit sagt..

Mcbusta BUUUUUUUURN AND CRASH FIXAD REFF LÄÄÄÄÄNK

MCBUSTA IM GON DO THIS LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK

MCBUSTA FREESTYLE SHUUUUIIIIIIIIIIIIT LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK

Älska lr hata på

Jag kan bättre men detta e vad som kommer just när tiden inte finns. ursäkta för det..

living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-04-29 23:19
Crash, är inget jag diggar reffen förstör hela låten tyvär! men du har fet attityd i verserna!

Gon do this är galet jävla fet =) grymt gung genom hela låten! grymt bra attityd! =)

din freestyle håller bra nivå! Adjö!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2008-04-30 00:50
tack önskar jag kunnat kommit på 1 bättre själv där faktist..

tack kul att den diggades till fullt;)

tack där med
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-04-30 01:49
nice mannen!!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!

2008-04-30 05:23
F1, myck1 br4! G!ll4r "Im g0n dO th!s" s0m f4n!

k33p it uP br0!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-30 07:01
Tight!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-30 08:31
im gon do this<3 så ska du lägga hela tiden, skippa autotune eller låt någon annan sjunga, för de du håller på me de e bara du som håller den nivån på whoa och den äter!
peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum

2008-04-30 10:01
Torgny P37

Dödsstraff på att skriva så

Busta:

Verserna är grymma som fan...

...

Du vet att Magnus Uggla till och med har Autotune i sin nya låt? DÖD åt Autotune. Jag säger bara DÖD ÅT AUTOTUNE!
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-04-30 12:42
HAHA TACK GUBBAR

Jo jag vet autotune e nått som bara ska användas just till 1 speciellt låt liksom o inte en massa men jag hade slut på ideer ahaah kul att ni digga iallafall:)

2008-04-30 12:54
Du vet att jag inte hatar, jag kommer bara inte överrens med autotune thats all :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-01 01:52
Jo jag vet man;)

2008-05-01 11:37
Snålt whoa snålt:/

2008-05-02 01:11
damn vad har hänt med whoa helt dött på kommentarer... hmm ja det va reclaim the city i här is tockholm ida så mång ahärifrån e nog ute o super men alla andra ställen då kom igen nu...

2008-05-02 03:09
GALET
TUUUNGT
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2008-05-03 03:50
tack.

Men vafan kom igen nu whoa kommentera fan

2008-05-03 09:49
sjuukt niice mannen!