I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mr`Hagman - Syskonkärlek

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-25 21:30

Mr`Hagman - Syskonkärlek

en låt till alla mina småsyskon ;P den enda barnvänliga låt jag gjort btw=) droppa gärna en komentar!

rapp: Mr`Hagman
text: Mr`Hagman
beat: Dj Leon
mixning: Joplex

tack till Krols för studio tillgång o tack till alla andra som hjälpt till!;P

tanka här!

enjoy! pz

S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!

2008-04-26 13:56
komigen nu whoa;P
S.A.K.H.L a.k.a Mr`Hagman - från - WWW.HANDIKAPPOMSORGEN.SE - Tellus Underjord - Muterade Galningar! - MMED - .... Kgc - SHC - WN - MåsCrew - SVC!!!!!!!!!!! piteååååååååååååååååååååååååå!!!!

2008-04-26 14:03

nää du brukar vara bättre måste jag säga, talangen finns men denna sparas ej.

tyckte att hela låten var lite för stressig för min smak =D

2008-04-26 14:07
johnny_diamond X2
de e meningen att den ska va fartfylld, om du tänker den e skriven till småttingar som gillar o busa;P kommer nog nån annan låt du kanske gillar bättre=) pz

mer kritik uppskattas!

2008-04-26 20:40
Tack för denna låt <3 en av mina nya favoriter du sjunger ju om lillsyrran ju! Pz! Mina låtar kommer snart  Jaja Vi får höras pz! Hälsa jocki å dom!

2008-04-26 20:46
Jag menna syrran och jocki men är melker?:P

2008-04-27 00:54
faktist rätt chill låt, knattarna gillar säkert det.

2008-04-27 20:22
Sköna vibbar! :) Beatet var uppfriskande somrigt va, eller hur? Ledsen inte hunnit lyssna förrän nu men bättre sent än aldrig sägs. Bigups som sagt, det finns mkt känslor i denna, det är ett som är säkert. Uppe på sidan nu f.ö, så folket slipper de jeffla adsponsrade uploadsajterna.

2008-04-28 13:57

Rapper_ P11
har ju fyra småsyskon jocki mickaela miranda o melker;P kul att du digga=)

Joller X1
tack tack, jo fan dom blev skitglada;P d som e huvudsaken=)

Gewan P23
jo man blir som glad av den;P beatet e samplat från en gammal rasta goding, feta summer vibes=) btw broder, såg att du råkat ta bort våld mot tjänsteman låten, soft om du kirra d=)

ge gärna mer kritik! pz

2008-05-01 18:05
UPP!
Toastare

2008-05-01 22:49
lät ju bra :)
 asd

2008-05-05 23:00
Danne.  P0
tackar tackar, blev fan nöjd me denna=)

någon mer?

2008-05-13 20:35
ny länk =)

2008-05-14 14:33
www.handikappomsorgen.sewww.handikappomsorgen.se

där finns den o tanka åxå=) håll till godo;P