Alexz K & Zycore - Vill inte att du ska finnas (Svar till Micke)
Då var det dags.. Som ni kanske vet har Zycore och Micke inte kommit så bra överens.. Och zycore var jävligt sugen på att vara med och det klart att min lilla sötnos fick vara med (NOHOMO).. behöver väl inte säga så mkt mer.. låt låten tala för sig själv helt enkelt.. Glöm inte att kommentera :DLÄNK TILL LÅTEN ! Backup ! vers1: Alexz K Reff: Zycore vers2: Zycore Reff: Zycore Vers3: Alexz K Reff: Zycore Vers4: Zycore reff: Zycore MIXAD AV NICHO ! STORT TACK BRYSCH ! PÄYZ OUT !
H-O-R-A
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Yez där satt den "Micke är Pappa för han våldtog sin brud" hahaha jävla skön rader av er båda. NI tar det hur lätt som helst fett, måste gitta till skolan päyz
Geni
hahah ni tar hem det här! micke du gräver din egna grav!
music is something u do, style is something u've got!
Thx Eroz :)
hhahah zycore hahaha lägger det galet du packade ihop honom o sände iväg han. Alex K njaa din text var la najs men gillar ej din röst:p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aiightaiight =) .. tack alla ;)
H-O-R-A
Jag får väl lägga ett par ord .. Vers. 1 Alexz K - Positivt Gillar att du har attityden, lite nyare och vassare röst en vanligt, det är ett + i mina öron. Flowet sitter där det ska, texten är skön att lyssna till, den lyckades du få till bra. Negativt Det var på nått ställe i texten du sa "För du är tjockare än hela sverige din gay" tyckte inte den behövdes att ha med i texten eftersom den inte höjde låten på något sätt. Sen känns det som att du drar ut på vissa ord på nått konstigt sätt, kan inte sätta fingret på hur då får det att låta så men det kanske bara är jag som tycker det.Reff Zycore - Positivt Rös första gången jag hörde den omixad, riktigt skön . Och att du säger "Du" i bakgrunden höjer faktiskt refrängen ytteligare en nivå. Sen kommer vi till det ljusa ... Heltstörtnice . Bra jobbat !Negativt Om jag ska vara riktigt petig så skulle jag vilja att själva accapellan skulle vart mer djup gående på något sätt, kanske någon mörk, en mellan, och en lite ljusare. Fast det finns ju egentligen inte något att kritisera på refrängen eftersom att du lyckades väldigt bra med den.Vers. 2 Zycore - Positivt Den här versen är min favorit . Många fyndiga rader, bra varierande flow som passar på beatet. Gillar att din röst blir så clean på den här låten. Och måste bara säga wörd på "Här är snubben som blundar för riktig kritik" Texten håller upp versen rakt igenom. Negativt Sen kanske det blir lite för mycket "huh/ha" det låter bra om du gör så någon gång men sen kan det bli för mycket. Och sen i slutet så låter du lite trött, när du chippar efter andan på ett ställe. Men som sagt jag är bara petig. Vers. 3 Alexz K - Positivt Texten var en smula bättre här , gilla defenitivt den raden där du bryter ditt flow & din röst en aning "För allt du lägger, tycker jag bara är pinsamt" Negativt Gillar dock inte att du mumlar till det i början , tyvärr. Och den här versen var inte lika bra som första, när det gäller den där vassheten. Sen drar du ut på raderna konstigt, det får du sluta med.Vers. 4 Zycore - Positivt Du får lite mer attidyd här , det är väldigt bra. Gillar att du har den där självsäkerheten/ironin i rösten blir roligare att lyssna på.Negativt På ett ställe lät det lite konstigt men ändå skönt i sig, du vet säkert vad jag menar.Helhet Bra gjort, ni la ner den tid som behövdes för att producera en bra diss & tillräckligt för att plocka hem det här. Ni visade helt enkelt hur snubben ska tas ner.Sen propsar jag mig själv för mixxen (hade många/långa skrattstunder inatt) och tackar för en medverkan. Punkt.
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Måste skriva ett inlägg till direkt och tacka nicho för underbar kritik :D <3
H-O-R-A
så ni fick sitta och fila på en 5 minuters låt för att ens ha en chans :P Ne men Zycore var väll den ända man gillade är, och nej alex vann inte trotts 2 verser punkt
Jalla idiot systemet stänger snart!
Förvånande att det var La2nic inlägget är från xD .. hhahah ! och om du nu tror att vi satt med dehär låten länge så har du helt fel ...
H-O-R-A
Vi kan säga såhär.. att hadde inte Zycore varit med så hadde du varit överkörd redan alex.. Klarar du inte av att ta mig själv din fitta ? haha ! herregud !
Mc´s Spottar Verbalt
som jag skrev HÖGST upp i tråden :D . . Zycore ville vara med .. jag hade kunnat göra en diss till dig själv ;) .. bara för att la2nic skrev att du tog mig betyder väl inte att alla tycker så.. Läs längre upp oxå ;) ... Det är såhär att jag nämligen har vart i beeaf med la2nic så konstigt att han skriver så menar jag xD :P
H-O-R-A
De visste jag ej.. Men du hadde ändå inte tagit mig så du ringde pojkvännen zycore. HAHAHA !
Mc´s Spottar Verbalt
Lactonic , tråkiga människa. Vi har verkligen filat på den här låten, jäättelänge nu. Idiot. ge oss mer nu :)
Lactonic om de stämmer att du ba skriver så att dom torska pga du e lack över en förlust så behöver du inte kommentera ! Punkt slut ! Ska va fair play här !
Mc´s Spottar Verbalt
Tagen, kamma dig för fan. Detta var gungigt faktiskt. Text, flyt, delivery är ljusår över Tagen. Ingen mp3 jag sparar och kör i mp3n, men det var helt ok. Bra jobbat.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Detta e tjockt. Slakten till micke ;)Alex du får till det riktigt nice i denna, tycker inte det finns nåt å klaga på typ. Det va lite flow missar nån enstaka gång men inget större, rimmen e nice. Låter som om du e Aggro å det e riktigt nice, så det inte låter som en vablig låt :D Är det diss ska det vara en aggro röst å det får du till nice :DZycore alltid bra, tror fan inte du kan göra nåt kasst allt sitter, finns inget å klaga på, jag fick mig ett litet skratt då å då av rimmen ;) så klockrena. Det va riktigt nice typ minmut 1 lr nåt när beatet tystnar å du drar några rader. :D:DReffen tyckte jag inte om i början men den blir skönare å skönare ju mera man lyssnar på den Jag håller emd nicho att när du drar "du" i BG så blir det riktigt nice, höjer reffen som fanNicho Nice mixning. riktigt bra jobb :D:D9/10 <3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Alekz K njae inte bra alls, helt värdelös tbh Zycore, reffen va åt helvette, Versen va mkt mkt bättre, du kan mkt mkt bättre, och beatet va oxå åt helvette
B
tack jolt och psycholess :)
digga inte alex alls faktiskt, men Zycore va fett sooft.. men micke va mkt mkt bättre än alex.
linneanord X16 klaCC P18 Nicho_ P18 Joltarn P22 roligt att alla ni känner kommer kompispropsa nu bara:D dom som inte känner er har ju skrivit att jag vann.. och dom som känner er skriver att ni vinner.. HAHAHA lol.
Mc´s Spottar Verbalt
Om du ser nånstans i mitt inlägg att jag sa att dom vann så får du en pigelin av mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hhahah zycore hahaha lägger det galet du packade ihop honom o sände iväg han. Notere detta hhahah zycore hahaha lägger det galet "du packade ihop honom o sände iväg han." Om du menade att de blev oavgjort så har du nått fel i skallen =)
Mc´s Spottar Verbalt
Det mest pinsamma är att tagen har skrivit mest i en tråd som är en direkt diss till honom personligen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Micke jag & zycore blev bästa kompisar igår så jag känner mig ju tvungen att kommentera. Du är rolig du, att du inte fattar ironin förvånar mig inte det minsta. Skön låt, zycore sticker ut men alex droppar helt okej =) micke är chanslös
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
haha va ätad han blev:D fett gjort zycore ! alexzk fett av dig oxå :D Feting gubbar !
ROUSU
Det mest pinsamma är att tagen har skrivit mest i en tråd som är en direkt diss till honom personligen. ------------------------------------------ Läs hur många inlägg zycore skrev i min tråd... Och ränka bort detta ;)
Mc´s Spottar Verbalt
Du dissade inte zycore?
de är najs. ni tar han lätt iaf inget att snacka om:P
Du hade bättre rader, och längre låt! men han micke hade mkt bättre flow och fetare röst! Den andra snubben hade jävligt jobbigt flyt satt väl! Han hade en del feta rader!
Ja text kan ni lägga upp.. hör inte va ni rappar faktist
Mc´s Spottar Verbalt
Tagen- P19 det finns en sida för sånna som dig.
www.lunarstorm.se lr dra ner msn å sitt där å snacka ist. Whoa finns för att lägga upp låtar å kommentera å inte ha nån jävla chatt i tråden. . .
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Roligt att du itne säger de till zycore då :P Eller de e nog bara för att de e din bästis :P HAHA
Mc´s Spottar Verbalt
vers1 När micke kommer åkandes är det varning för bred last Och du kan hälsa din morsa tack för senast Kan inte suga din kuk för din mage hänger över den Och att jag vinner beeafen (ha) är vi överens Lär dig stava och uttala orden Micke är död och jag erkänner mordet Du dissade mig, fattar inte att det skedde Du är tungvikt fast bara på bredden Så käften - du är hyllad av ingen Upp med en hand och ge denna snubben fingret Lillen, stämmer inte in på dig För du är tjockare än hela Sverige din gay Min mamma vadå? du ville ge din tulpaner Men du är trög så du besöktte madison square garden (damn) du borde inte ställt upp Sökte jag beeaf ? vem fan dissa vem först
reff x2 Du visste det redan innan Vi vill inte att du ska finnas Vi bäddar din grav ikväll Snart är vi mördare
vers2 Alla vet det, du smörar man Snubben är 19 och kan inte säga R Det bästa du kom med var sug min kuk Hah, Micke är farsa för han våldtog sin brud (aha) Du säger att alex är stark som en katt tass Hur kommer det sig då att vi två är starkast? Mikael Overland , backar undan Han bor med sin brud - stackars gumman (HAH!) Fan jag tycker att det räcker nu! Men hur känns det att aldrig ha sett sin kuk? Ska vi ses på gatan? Inget du ska räkna med Jag är rädd att du ska äta mig (tjoooockis) Vakta din tunga, tittar du hit? Här är snubben , som blundar för riktig kritik Du är hatad, jag är hyllad Shiii vi skulle vinna genom tre minuters tystnad
reff x2
vers3 För jag svarar din diss - och du vet vad som händer Du verkar ha anlag för matbranschen istället Och jag vet att du sysslar med sånt Hoppas du är bättre på det än på hiphop "sug min kuk" vad det är allt du kunde säga ? Micke kör med rader som jag redan playat Du har ingen chans är det så svårt att förstå ? Du ville bara få hype när du dissa Alexz K Jag sa akta dig, för att dra upp en massa hot Denna grabben är så ful att han kan säljas på aktion Fa-fatta du gör ingeting skit tight För allt du lägger tycker jag bara är pinsamt Backa hem det är strax slut Du säger att du gör bra låtar men ingen som du har lagt ut Så håll käft ! för det är stopp-här ! Och du kommer alltid att vara på bott-en
reff x2
vers4 Jag har hört att hanna brukar suga kuk Så vad säger dig att hon skulle sluta nu? Checka snubben , han är slö Man kan inte va pappa--ledig när man är arbetslös Om jag va du, skulle jag aktat mig snarast Men nu är det dags att du bokar en gravplats Du visste inte vem du jävlades med men att ha hela sverige emot dig kan du räkna med De e mr micke som blir sågad totalt Så nu plockar jag isär dig din legosoldat Vet knappt va du sa, men du snacka om nått Du kände aldrig slaget i magen - du är för tjock (haha!) Jag säger som forza så bäst att du drar istället Din brud är avundsjuk för du får mera kuk än henne Jag stänger denna beefen nu Mister Zeta signar ut! reff x4
H-O-R-A
Men du är ju efterbliven på riktigt. Sluta skriv och acceptera att du loosa.
Till F(t)agen givetvis
Alexz K tog hem det här lätt! Tunga och riktigt bra rader av er, haha ni krossade han! breeeeeeee
thanks alla :D mer nu !
H-O-R-A
ni två är båda riktiga smörhögar, tycker det låtar fruktansvärt oskäkert från eran sida. inte bra alls.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
riktigt fet låt grabbar, Zycore la de dock anningen fetare med sin första versen
www.myspace.com/naturmusic
haha feting !
ska micke svara, eller blev han körd? upp till zycore & alexz för ni krossade han!
music is something u do, style is something u've got!
Lägg ner micke alla vet att dme har dödat dig endå låten är urfet shii. Micke e körd tungt grabbz holla.
Geni
Kommer komma ett svar =)
Mc´s Spottar Verbalt
Kul med mycket kommentarer :)
Och Micke kanske inte ska gnälla över att jag chattar i hans tråd? ;)
tack alla för kommentarerna återigen ! :P mer ?
H-O-R-A
Ska checka när jag kommer hem :)
www.myspace.com/Sagoztyle
Fyfan va smekt han blev... zycore du la det fett tungt. ägd du är micke.. köp en lott.
Ingen tar mig.