I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Röda Ögon - Ängslan

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-22 14:34

Röda Ögon - Ängslan

Shuu då vare dags igen, hade några skrivna bars resten är freestyle, eftersom att jag blev så jävla glad att jag fick min studio att funka efter 1 månads tid haha. men här har ni resultatet

Röda Ögon - Ängslan

ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur
haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-04-22 14:48
mixningen är ju hemsk! Accapellan ligger också jättelågt, hör knappt. Kan inte ge så bra kritik....
bla.

2008-04-22 14:50
haha okej :P vet att mixningen är hemsk men la bara på npgon reverb :/ aja tack för en kommentar iaf
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-04-22 14:54
Håller med hedde..

Men det är nog det enda man kan ge kritik på. Du har bra flow på det :) Försök mixa lite bättre nästa gång :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-22 14:55
HSK tack, det va flowet jag ville ha lite kritik på för jag vet att jag suger på att mixa men men :P peace
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-04-22 15:15
byt namn också, finns redan en grupp som heter röda ögon
 Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!

2008-04-22 15:30
RIF_Erikk har kallat mig Röda Ögon ett jävla bra tag, och nej ska inte byta namn!

2008-04-22 17:25

2008-04-22 17:36
et bra jävla tag är det längre än typ 05-06 jävla sopa

2008-04-22 17:40
aa tyst nu... några som vill kommentera låten?

2008-04-23 00:56
uppp

2008-04-23 12:17
nej det är ingen som vill lyssna, fatta

2008-04-23 15:34
låter som du har micken i mitten i en tom kyrka eller ngt sjukt hall/ekigt.
uselt beat,vene recca om allt på ett annat beat o isolera lite hemma så kan jag komentera.
Kalliistudios©
2:avåningen

2008-04-23 16:28
okej thankz