Du är lite för stor i käften för din nivå. Och du borde gå språkkurs i svenska med huvudämne "hur man pratar". Om jag ska vara ärlig så låter det här som resten av skiten som du släpper. Så det där 20 minutersdravlet kan du ju lägga ner. Tycker inte ens att alex ska svara, detta var för patetiskt. Lär dig ta hand om ditt barn istället för att lägga ner tid på något som du aldrig kommer lyckas med, men vem vet du kanske är en lika usel farsa som du är rappare.
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
HAHA! Lunkan for president! Micke, måste du lägga upp gamla låtar för att få lite beröm är det illa :P Tycker dessutom att det finns personer som har sagt väldigt visa ord :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Okej jag förstår vissas resonemang ang hans text. Den är inte bra. Faktiskt som majoren säger, den suger rejält. Men killen kan kicka, det hörs. han har flowet och stilen och lägger det tungt, och angående mixxen, så tycker jag, om han nu gjort det omedvetet för han inte har en aning om vad han sysslar med eller medvetet duktigt, så är den smutsiga reverben och konstiga panoreringen på vissa adlibs faktiskt väldigt passande i låten. Låten som låt, är inget att hänga i granen, men han kickar skönt och det kan man inte förneka..
Du kallar dig kingen, men jag är ditt k, så utan mig är du ingen
Zyc0rE Micke, måste du lägga upp gamla låtar för att få lite beröm är det illa :P
Den meningen fattar jag inte riktigt ?
Den som jag la upp nu är en rykande färsk mp3:a Som är till min demo.. Den är inte ens klar ? Så vad snakkar du om ?
Legend;
ne jag vet.. texten är inget vidare.. Men jag tycker de räcker gott och väl för att ta Alex helt enkelt.
Och mixxningen.. Jo jag har nog koll på hur jag vill att de ska låta så de va nog inget med tur att göra :P Hehe :P
Tack för kommentaren, Äntligen en med en seriös kommentar !
Mc´s Spottar Verbalt
Riktiga jävla bananas som fuckar med tråden.. O.T reffen e fan halfsunkig.. texten lite halfkeff så och rappen inte grym inte dålig alltså lite in between.. mixningen e lite dirty du vet some dig some don´t funkar liksom, nice work för den korta stunden.. att tillägga f.ö är att jag som hårt sågande bekant hört bättre shit än det här av micke.
oh no he didn´t!
Tack kompis !
Mc´s Spottar Verbalt
Hahah att du alltid försöker hooka hype! Du dissade ju mig också utan anledning? hahahah grabben lägg rappen på hyllan
http://biggedy-b.blogspot.com
tyvärr så slickade texten flensost! ska försöka orka med att lyssna på den när jag kmr hem FRED!(ag)
414. Klubb Knutby
Boukas.. Hur fan kan du veta om de finns någon anledning till dissen mot Alex K eller ? Du e fan keff !
Mc´s Spottar Verbalt
kompisprops vs. kompisprops roligt att läsa tråden
Hej hej hej hemskt mycket hej
Jag har inte bett någon jag känner att kommentera dissen!. jag känner typ 1-2 pers som kommenterat ! Så hur kan de då vara kompisprops ?
Mc´s Spottar Verbalt
haha tycker bara att det är kul att se det ni skriver iallafalla dissen är bra men lite klen text
Hej hej hej hemskt mycket hej
Okey =).. Tack !
Mc´s Spottar Verbalt
Jag har en fråga.. Om du inte klarar av att ta kritik (t ex vad du ska förbättra eller vad man tycker är dåligt) varför lägger du då upp det i ett forum som är till för att kommentera och ge kritik i? Då kan du ju faktiskt lika gärna skita i det? Ordbok: Snakkar är inget ord, antar att ordet du söker är 'snackar' - en form av 'pratar'.
Haha lol.. Snakkar de e så vi stavar i mina kvarter ;).. Vissa kallar de "slang" Vet du vad de är ? Och va gör du i tråden ? Du har la sagt din mening.. Ta de i gb ist !
Mc´s Spottar Verbalt
Jo, jag hade kunnat ta det i GB, men du svarar ju inte på mina gästboksinlägg - så blir halvsvårt då.'Vissa kallar det slang' mmh, men vi som inte är förståndshandikappade kallar det felstavning.
Jag fattar inte varför man säger "jag orka inte slösa mer än en vers på dej" va fan du går du i beef för då? Om du är så säker på att knullar honom, lägg då ner tid på en hel låt så du kör över honom totalt så du slipper få tillbaka ett svar på 45 sekunder! Och om du tar honom på denna "dissen" så borde han aldrig mer få sätta sin fot på whoa, för då måste han vara riktigt värdelös!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det här lät hyfsat iaf! Texten var sådär men du flyter som ger ett plus. Bra beat men det över röstar din röst låter det som. Flowet satt ganska fint men texten kunde du gjort bättre som sagt och du mumlar i reffen så att man knappt hör vad du säger. Men om du ska bevisa att du håller högre klass än Alexz K som du säger varför gjorde du då en text på 20 min? varför inte göra något vettigt om du ska bevisa en högre klass okey? shiit men Alexz K tar det här , jag tror han gör det rejälare och lägger bättre rader än dig, så är min åsikt så tyvär mannen! Om han inte svarar så kan jag ändå förstå han till stor del.. För chansen finns att han inte ens orkar lägga ner nå tid på sånt här som inte ens håller en klass, som till stor del håller en rejalt bra bit under Alexz k s klas!
så, nu är jag hemma.. hörde precis låten.. texten slickade flensost som sagt.. men rappen va bra iallfall!.. peace!
414. Klubb Knutby
Ok..
Mc´s Spottar Verbalt
Riktigt skön röst och battlekännsla! texten va inte speciellt bra, men annars är du skön!
Tack mannen
Mc´s Spottar Verbalt
fegis
Vadå fegis ?
Mc´s Spottar Verbalt
inte bästa texten, men resten va grymmt bra , flow, röst, mixing , pefeket, hade du satsat lite på text skulle de bli sjukt grymmt, pz mannen
livet från en annan vinkel
njaaa jag ska säga att jag är lite kär i dina ads och flow (IBLAND ) I övrigt tycker jag inte att din diss är nått större att försöka ta åt sig av, känns som raderna rinner av som regn mot en regnkappa!?.. känns lite svagt att säga bla bla sug kuk bla bla. En snubbe på 18 bast? du är 19 och de är ju inte någon större skillnad !?"Och när du skrev att jag va kass , Så trodde jag att du skojja, För när du rappar , Så mummlar du fett me gojja" ser inget större tryck eller avancerat försök till något, fick mina kinder att dra på ett smile och tänka " vafan håller snubben på med" men men. för svagt, inte något tryck, inga tunga punches !? frågan är vad man ska börja eller sluta att ge konstruktiv kretik !?. One // Giggen P.s ska bli grymt intressant att se svaret och se hur beefen utvecklar sig !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
ojj ! är nästan tvungen att skriva igen stora jävla WÖÖÖRD på pshykoless klockrent! du tog orden ur tanken på mig !majoren låter som du faktist är riktigt irriterad ! helvetes skön tråd att läsa. underhållning rakt framför ögat funderar på att tipsa några flitiga läser av komikens värld om denna tråd ! Aight ! One // Giggen
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Den kommenteren vet jag inte hur jag ska ta men :p hahaha :P Men tack :P
Mc´s Spottar Verbalt
svälj något stort!.."Piss på dig fittunge ! Palla inte lägga ner mer än en vers och reff på dig ! HAHA" men vafan om du inte orkar lägga ner tid på en diss skit i det totalt...
www.myspace.com/friphmusic
Palla ha pms !
Mc´s Spottar Verbalt
Sug Min Kuk.Mp3.Mp3 hahaha
oj det här lät småmys fan!
? nu hänger jag inte med
Mc´s Spottar Verbalt
Tyckte mixingen var dålig, Micke du kan bättre än deta, så varför låta en kille som dissar dig få en sån hära dålig låt av dig, om du skulle lagt ner mer tid på texten, för rimmen är dålig, sen är beatet högre än det ska vara, så det blir svårt att höra din röst, reffen var inte bra, för mycket mummel, ta inte illa upp, det är en kommentar och hoppas du tar in dig det och ändrar på det nästa gång, för dina andra låtar är skit bra, fast jag förstod inte hur du kunde låta hon bruden göra reffen för din och Daloz låt, hon sög totalt och du vet hur Hip-Hop ska vara, så jag vet inte vad du tänkte på det! Peace!
Milen
hehe.. Man kan inte alltid göra klockrena låtar.. Men de komemr komma ett svar inom kort.. På dissen dom svarade på :p Då kommer de va lite mer seriöst :p
Mc´s Spottar Verbalt
Känner inte alex.. men i reffen är det faktiskt du som låter lite sjuk..typ magsjuk eller nåt.. simpla rader, inget som var så bra.. inte ens beatet
http://myspace.com/monzdidryk
skön tråd haha, tagens självförtroende är inte av den sämre sorten har jag konstaterat :) sen hade
Psycholess P27 inlägg i denna tråden vunnit över din låt :)...
men du kan säkert bättre ...
hoe
JA det var otroligt dåligt. jag bryr mig inte om det är med anledning eller inte för det verkar som att du bara släpper "diss-låtar" som förövtrigt är hur värdelösa som helst. ska lägga upp din till mig också!
http://biggedy-b.blogspot.com
NY LÄNK!
Playaz EnterTainment , @ Bakestani