JoS - "Göteborg (new york)"
Ny låt från mig...... eller en liten version så att säga.JoS - GÖTEBORG Peace! //JoS
Ordet och ny musik ger mig kraft!
Ännu en fet låt av JoS, älskar beatet, rösten, takten, texten, sjukt skön låt over all!
De är ju sant också, JoS är helt enkelt en av Sveriges bästa rappare, du borde ligga där i toppen, men du har ju som bara inte fått den genomslagskraft som behövs.. Men försätt droppa låtar, som denna t.ex, jag svär asså, om Sverige är så insatta som många säger, så kommer du komma uppåt! Diggar dej fett mannen!
Peace bro.
TACK broder....!
Instämmer i allt bjaarn skrev!! Du droppar bara kvalite i varenda låt!! Ett nöje att få jobba med dig! peace
2 PJÄSER
fett kul att höra något nytt ifrån dig mannen... Ljudkvalliteten är grym, mixningen likaså, rösten är som du redan vet otroligt bra och deliveryn är också riktigt bra.. tycker i helhet är det skönt att lyssna på! One love / Ed
www.eddaonline.se
kul att d diggas tack så mkt! PEACE!!! //JoS
UPP.....
Hahah, blev lite till skratt när du kom in på Munkebäckstorget ^^ Bor nämligen där ^^ Låten var helt okej förövrgit tycker jag =) Tycker det är skönt att du hittat din stil och du sticker ut på ett positivt sätt =) Gott gott iallfall !! =)
www.tonfri.studio.nu
FETT!!! munkebäck äger hehe..... Denna låt är dock bara en liten avstickare från min kommande skiva.. liten skön paus... TACK! //JoS
riktigt bra, lite flowmissar här & där men schysst låt! kommentera gärna mina texter i lyricism. peace
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
du tog min idé, dock gjorde du de inte så bra.. idén är helsjyst.. snart kmr min :)
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Lime P18 hahaha.... jaja, så låter d... vill jättegärna höra din idé nån dag.... peace!
//JoS
Så jälva tung låt. Allt var bra, text, beat, flow och mix :)
"Platsen där jag dömdes precis som min kompis, jag fick musik han fick livstid för koksish"
finns bättre göteborgs rappare men helt okey;)
punkternas punkt...
tack snubbar....! D finns självklart bättre GBG-rappare, men inte bättre på att göra MIN grej, likväl som inte jag klår dom på deras grej (lite av grejen med musik tycker jag).& TACK!! //JoS
Moderator
2008-04-17 16:47
Helt ok.. tycker flowet ballar ut lite ibland bara annars nice Peace !
tack till alla! //JoS
upp....
JoS P20 : GRYMT jobbat man!! "falska silverkedjor o fula små kors", hahaha.
Pz brorsan!
Tävla mot dig själv, o slipp avundsjuka o att bli knäckt...
Haha najs o nämna Munkebäck ;D
den va Tvär fet Göteborg ffs.. keep it up
TACK GUBBS! underbart att folk diggar! DET KOMMER MER!!! WRRAAAHHH!!! O till b-boy kefas! grattis till segern! ÄRLIGHET O HÅRT SLIT MANNEN!! peace //JoS
tråkigt beat. men jag diggar reffrängen.. big up för 031;)
414. Klubb Knutby
031 4 LIFE! tnkx! //JoS
031 upp för fan!! 2 Pjäser!!!!!
2 PJÄSER
haha grymt kul att en så pass gammal tråd/låt åker upp igen! Ajken P19 varsågod homie! HÄR ÄR LÄNKEN/LÅTEN JOS - GÖTEBORG http://www.speedyshare.com/367248920.html tyvärr PGA whoa:s nya DÅLIGA länk-system funkar d inte att länka så klistra bara in addressen i addrassfältet!
yeye munkebäcks torg ;) själv går man på munkebäcks gymnasie.. www.myspace.com/o0mega päjz ;)
WWW.THISISOMEGA.COM WWW.THISISOMEGA.COM
Japp..... that´s where I live
Sweet! Man tackar :) droppar en kommentar när jag lyssnat :)
ENYCE
Nice låt fan! :D Diggar reffen som fan, övriga låten var inte heller så illa ;) Såg andra trådar med dina låtar där länkarna inte heller funkar, skulle man kunna få besvära med att få nya länkar till dom med? skulle vara hel schysst! Kepp up the good work!
ENYCE
Tack! bugar o bockar...Kul att du diggar min musik! Jag fixar nya länkar till dom andra låtarna....! Peace! //JoS
Ahh nice! :D Thanks meyn!
ENYCE
ny länk !
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Här e en ny länk igen då... varsågoda paece//JoS http://www.speedyshare.com/367248920.html