npr - sommaren är här för att landa
Kickade en liten trudelutt om sommaren =) Beatet står Spell för =) Resten står jag för.SPEEDYSHARELÄNK Skriv gärna en snäll kommentar med lite feedback =) Hade bäst!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
fyfan va fresh, dunka den som fan i sommar piz man KEEEEEEEP IT UP ps; I like you very much, bitch!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Njaee diggade inte beatet så mycket asså.. Men men du lare ok, man kan inte gilla allt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reffen va skön fan... resten gillade jag inte riktigt.
Ingen tar mig.
säger som calleman, skön reff, den fick du verkligen känsla i. annars bra text, tror du kan bättre! norrort brack!
Det var inte jag, det var han som sprang!
e weuu
Det var inte jag, det var han som sprang!
tack grabbar, =) mer ?
En av dom skönaste låtar jag hört på whoa. Har aldrig hört dig förut men märker att du har talang. Gillar: Text flow beat reff Do your thing, pz man
benen på ryggen som en seriemördare
Man blir ju ledsen på hur lågt nivån på whoa's audioforum ligger. Att den här låten får kommentarer som "En av dom skönaste låtar jag hört på whoa" är ju sjukt sorligt, ni måste vara osmakligt tondöva.
Riktigt nice dude, årets sommarhit!
homojal skaffa ett liv. Istället för att du ska klaga och lägga spydiga kommentarer kan du säga vad som var fel... Det är sånna som som du som sänker nivån på audio forumet.
Okej, Lär dig skriva, flowa och sjunga. Att mixa kan ju vara en schysst fördel också. npr, jag undrar om du ens själv finner logiken i det du skrivit, jag kanske sänker nivån på pajjasens kommentarer, men inte nivån på rapparna. Jag tänkte att jag för en gång skull, skulle kolla in lite vanliga trådar/rappare, och den här tråden hade ett par schyssta kommentarer, inte konstigt att man blir ledsen när man ser hur pass dålig en rappare kan vara, men ändå få schysst respons. Men du är bara 17 år, du har mycket tid att träna på...... det behövs.
När du kollar runt och skriver behöver du inte skriva spydiga kommentarer. Du kan skriva vad du tycker inget mer. Det är sånna som du som sänker nivån i trådar...
Soft man, skönt flyt å skön röst...rätt sköna rader (Y) Diggar reffen! Big up man!
Stfu and go make me a sandwich biiiatch
thx mayn ! mer ?
Producent
2008-04-19 16:45
Skön låt crazymike. jag gillade reffrängen väldigt mycket. Denna kommer spelas mycket nu i sommar =) fortsätt så här !
bara ärlig
reffen var skön resten var väl aa helt okej =) Mir
http://www.stanislav.nu
Tyvärr, men du kan verkligen inte sjunga. Rappen var väll okej.
sjunga kan jag inte det vet jag redan =) men den är lite svängig den där refrängen ändå =). tack för kommentarerna. Mer ? KOMIGEN NU WHOA ?!
kul att du fann inspiration på beatet man. texten och flowet kan absolut struktureras mer, men hell det gäller väl alla..?
Catapults Ent.
tack mayn =) någon mer =o ?
hahahahahaha förlåt, men fyfan va kasst.
http://www.goteborg.se
dumma idot kommentarer kan du lägga ner.
håller med
Homojal P18 till 100% , den här tråden ska inte ha feta propps, för det är inte bra alls, men träning ger färdighet.
alla tycker olika mofos.
Tycker faktiskt att den var bra. Förvånar mig att folk snackar en massa men jaa, framför en dator skärm kan alla vara hur tuffa som helst. Npr har utvecklats mycket, flowet är perfekt och nu har du bevisat att du kan ta olika beats, både snabbare och långsammare. Hata på allihopa, d e ba avundsjukan som snackar åt er. Kan ni bättre, bevisa d då, tills dess kan ni ta en drag kedja och stänga era munnar för ni e rätt så överflödiga. Props up npr;)
Aleexii, Varför måste man kunna droppa bättre för att kritisera? Ska en filmkritiker inte få recensera filmer för att han inte kan göra bättre själv? Jag kan lägga det mycket bättre än npr, men det hör inte till saken över huvud taget, och känner inte att jag behöver bevisa något heller. Jag blev helt enkelt bara negativt förvånad över hur låg standarden var här på whoa. För när en låt som denna får mycket propps och bra kritik känner man ju bara skam i hela kroppen, mest till er som tycker skiten är bra. För att ni är så otroligt omusikaliska och tondöva. Med kommentarer som "Schysst flow och bra text" visar ju bara eran musikaliska okunnskap eftersom texten verkar vara väldigt ostrukturerad och flowet är väldigt stakigt med fler flowmissar än vad jag kan räkna på mina händer.Fortsätt träna, varsågod för uppen... boi!
Hur fan kan ni digga reffen? Den vart sjukt fantasilös, tondöv och allmänt monotom. Visst, den vart kanske skön känsla i första versen, men annars åker den här ner i papperskorgen på en gång, sorry, jag vet att du kan bättre, du har potential!
typ, eller?
Homojal din dummefan du kanske är medveten om att inte alla tycker som du så om du tycker att en låt är kass så ska alla andra tycka det annars är de tondöva.. stick härifrån.
Homojal P18 har ju rätt, det är mer flowmissar än jag kan räkna på mina händer , och tår tillsammans. Texten är inte bra heller, ostabilt flow helt enkelt, och whoas standard flow. Du kanske har utvecklats mycket, men det är fortfarande långt ifrån bra så du ska få en tråd med feta propps. Nej, som sagt, träning ger färdighet!
npr, jo det är klart att en del kanske gillar dåligt flow med kass text, det är klart.
Omg, mycket tjafs om dåligt flow. Tycker låten var helt okej faktiskt, inte hört dig så mycket. men om ni träffar Npr i verkligheten kommer ni digga allt han gör och säger! =) Peajs man! :P
Jag måste säga att jag håller med
Homojal P18 .
Ska ge lite konstruktiv kritik:
Jag tycker inte att du ska ge dig in på flowförsök när du inte riktigt behärskar det.
Och refrängen låter extremt falsk, + att du skulle mixat annorlunda, så att det hade smält ihop bättre. Hör också väldigt mycket nödgrejer, "låtsas vara efterbliven", liksom...
Nja, öva på flowet lite grann och massa mer på lyriken. Beatet var skönt, lite enformigt kanske. Men kör på.
Ja, jag är en vitlök.
Homojal har fullständigt rätt i vad han säger, jag måste säga att jag känner en rysning av skamm när jag hör att detta får bra propps om man kollar en bra rappare / sångare ta vilken känd figur som helst och jämnför så är det som att jämnföra cancer med myggbett.
Sen varje gång någon säger något dåligt i nprs låtar så ska man skaffa sig liv eller skaffa sig ett knull xD haha aja PEACE