Mats ft Melina - Minnen Av Dig
Här kommer en ny låt från mej till er. Denna låt är lite speciel, jag spelade in den för över ett år sen men av olika skäl så har de gjort för ont för att släppa den oxh det har inte blivit av. Men nu kände jag att de va dax så jag frågade Melina om hon ville sjunga refrängen hon tackade ja och så här blev resultatet. När jag skrev låten så va de bara mina känslor som blev till ord hade inte en tanke på rim eller någonting, jag ville få ut de som gjorde så ont. Beat: Icetale(tack så himla mycket för beatet) Text: Verserna av Mats Refräng Av Melina Rap: Mats Sång: Melina Mixning: MatsDas Låt Nu får ni ta och lyssna och njuta och känner ni för de så skriv några rader. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.
som sagt mats du denna låten är verkligen sjukt bra. "du var min stora kärlek och jag har bevis du snurrar i mitt huvud som en evig repris" fan fan vad snyggt den gillar jag du berskriver verkligen situationen och känslan perfekt hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som jag sa förut tyckte jag acapellan på refrängen var lite hög på sina ställen det är faktiskt den ända "dåliga" kritik jag kan ge dig. Du har bra flow och väldigt bra känsla rakt igenom och melina sjunger fint. 10 strumpor av 10 möjliga. puss och kram
mhm
"jag var den jag var när du träffade mig men efter ett tag skulle du ändra på mig " den raden beskriver det du sa att hon ändrade ditt sätt att vara. du är sjukt bra min vän tro alltid på dig själv för du är en stark människa :) nu till sången jag tycker verkligen melina sjunger gryyyyyymt bra verkligen imponerad låter får mvg plus, just för att den ger en känsla och beskriver dins ituation så bra. plus texten är bland det bättre du skrivit mats din lille lyrisist :) nej emn seriöst det vara llt för mnig lycka til i framtien :) båda två //Hannes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja du mats din gammla räv! Har redan sagt allt jag tycker om låten så du vet vad jag tycker! Sjukt jävla bra, man förstår verkligen va du vill få sagt! Och som jag sa för några veckorsen, och som han där upp sa så är denna raden så jävla bra "du var min stora kärlek och jag har bevis,du snurrar i mitt huvud som en evig repris"!!! Även fast den är ett år gammal spår så är det bästa som du släppt! Melina din röst är änglalik, är inte ofta jag gillar sångerskor på whoa, men du är en av dom få som jag beundrar! Ni passa bra ihop ni borde släppa mer! Mixingen är helt perfekt! 10 tummar upp för er båda! //Oneunder
finns inget att invända alla har sagt allt redan. grymt bra låt mannen. propps till den vackra sången på reffen .. peac&out
Tack så mycker till er alla era ord värmer mitt hjärta åter igen tack
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Denna låt va sjukt bra. du beskriver allt exakt också. grymt flow å grym reff. inget att klaga på 10 av 10 piz
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!
Texten : Riktigt bra, känner igen sig själv just nu. Beat : riktigt skönt och lugnt beat digit :). Röst : Bådas röster sätter sig och det låter riktigt bra fortsätt att göra låtar tillsammans kan bli något riktigt bra :). Flow : Du sätter allt, och det låter helt perfekt. Over all : Låten är riktigt skön och åker in på MP3n
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
Jo fin text skönt flytt men diggar reefen mäst !!! Keep it up Melina
TAAAACK fÖR ALLA FINA KOMMENTARER!!! :) Verkligen fina ord från er alla, o jag känner mig lite rörd.. :)
/melina
melly mel
härligt mats att den e uppe nu.. ska lyssna när jag kommer hem sen i bra lurar :) zlatnoooosen & yngve kan bara bli nice dock :) så jag har ganska höga förväntningar.. !!
Låten var riktigt bra, riktgit fin. Hoppas allt fixar sig. 8/10
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tack till er alla att ni tycker om den här låten. Texten e grymt personlig och betyder mycket för mej. Anledningen till att jag släpper den nu e för att jag ände mej redo att berätta va som hänt låten e ju över ett år gammal, spelade in den deräkt efter vi gjorde slut, och såren har börjat läka och att släppa ut den blev mitt avslut, och sen kommer melina med sin vackra röst och höjer upp hela kännslan och budskapet. Så åter igen tack till er alla /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Riktigt bra låt... den bästa du gjort enligt mig ! =) Härlig inlevelse och flow..... bruden va riktigt vass på reffen.... !
Ingen tar mig.
håller med alla detta är det bästa du gjort. du får en så hyper skön delivery och knsla för det du gör :) melina sjunger grymmmmmt. så jag tror fortsätter ni att sammarbeta kan det bli något stort acv det :)
så jävla skön.. lätt din bästa låt! vet vad den betyder för dig o e glad att den sluta så här bra! melinda underbar som alltid! ni bäst! vill komma i dig.. svara på msn!!!! jag har tappat stinget kanske borde bli (bi)sexuell?
www.magnusrytterstam.se
Tack så mycket alla å massa tack till dej mange de värmer vi e bäst tillsammans och sötast med lite rökost mellan skinkorna hahah
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
måste faktiskt uppa denna. har setat och funderat hela dan om jag skulle göra det men nu gör jag det iaf. puss och kram
mhm
uppppp
www.magnusrytterstam.se
Jag följer tränden och uppar min egen låt. tycker de borde få en chans till
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
texten hörs att du menar det du säger. ska för första gången försöka ge lite konstruktiv kritik fast jag är sämst på detta. vers 1 alltså tyvärr så måste jag säga att det låter tråkigare med simpla rim, fast budskapet du försöker få ut är bra, men ja. man hör ärligheten och känslan i din röst i den här versen, jag tycker det låter rätt så oklandrigtreff. underbar röst. säger inge annatvers2 same med rimmen hära. röstlägen, ärligheten, budskapet är lika bra som i första.vers3 "mina tatueringar där satte du stopp jag ville göra fler, de e ju min kropp" dom gillade jag inte, lät alldeles för "nybörjartext" och det är du inte mats, där kunde du formulerat om det bättre eller bytt ut. annars var det inte mkt annat att säga här heller mixningen lät soft, lite mer reverb kanske annars fett o cleant beatet var passande Men lite "dåliga" ord här då. Du måste försöka leka mera med flowet, det blir alldeles för hackigt och samma, försök få raderna att flyta ihop bättre.. nu när jag lyssna en gång till bara föratt så hörde jag att de kanske inte var så mycket, men det finns litegrann. vill du att jag ska förklara va jag menar för jag virrar typ bort mig själv nu. så äre bara att skriva på msn. men jag tyckte denna var nice, lite mer lek med flow och sen rimmen då, men nu sa du ju själv att rimmen sket du i så det vet jag att du kan. men keep it up, upp med denna låt
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
taaaack alla än en gång!!! finner nästan inga ord - ... /melina
melly mel
Daavd jag tackar o för din kretik de värmer att du tar dej tid å skriver va du tycker. Men jag ska börja med och säga att jag hoppas att du läst mitt första inlägg där förklarar jag ju saker och ting om låten. Jag vet att det e simpla rim osv. Men jag skrev och spelade in den här låten för över ett år sen, men har inte velat släppa den för att de gjort för ont har velat fram å tillbaka, men tog mej mod tillslut att släppa den, Och när jag skrev texten så va jag en bruken man hade ingen tanke på nått förutom att få ut ord på papper som förklarar min känsla till den här tjejen. Jag har utväcklats på ett år och vissa kanske inser att man inte ska släppa någe så här gammalt utan att ändra den osv. men jag ville bara ha ut den visa den kännslan jag hade då jag skrev den för över ett år sen. Men jag tackar för dina ord de värmer. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Maaaaange!!! Du får nog allt ta o läsa va du själv skrivit.. kan nog lätt misstolkas!!! HAHAHAHAHAHAHAH
melly mel
grym låt mats plats och melina pelina... ja gillar er o de vet ni! :)
Tack så mycket annika, de värmer i hjärtat, och riktigt roligt att så många gillar denna låt eftersom den betyder så otroligt mycket för mej.
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Låter bra. Fin låt.
http://www.myspace.com/voxpopuliswe http://www.myspace.com/mhoas I brist på argument.... höj rösten!
Tack så mycket. blir glad varje gång jag ser att någon gillar den.
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Mats å Melina e söta :)
Planet 80!
diggas, bra flow, skön reff finns inget o klaga på, 10/10
reman_ tack så mycket härligt att du tycker om. och till ante du e me söt nästan sötast hihi
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
haha.. Annika! Tack så mycket!:) jag gillar dig me, o d vet du oxå;)
Hoas: Tusen tack!!! :)
Anteeeeeeeeeeee!!!! Älskling! tack.. men du e sötaste som finns, du vet om att jag ska adoptera dig vaaa? ;)
Reman: Tack så väldans!! :)
melly mel