Maketo - Crackdown [Netplay]
Tja alla glada, kanske sura eller helt enkelt neutrala for the moment! här kommer det en Netplay som inte gick som den planerades... va till för att det skulle vara 12 spår, som va rätt så mkt bättre än några av dessa spår.. men men, hoppas ni lyssnar på alla, för vissa är helt enkelt dryga, men vissa är faktiskt bra om jag får säga de själv *stolt* FjOrtiZ.... anledningen till varför det inte gick som planerat är personliga hinder.. kan inte säga så mkt mer än så.. men men Mer info om skivan hittar ni i mappen när ni har rarat upp den, antingen från låtarna eller textdokumentet.. aja, lyssna o njut, eller plågas ;)LÄNK!
Soon in your Fridge, mofo..
Tankar den nu.. ska kommentera senare ikväll när ja lyssnat igenom den ;D peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fanns endel låtar som var nice :)
yoyoyo
Mycket bra gjort Matti, denna var fresh ! Skön blandning av låtar.. Både på svenska och engelska, en del med mer fart i & andra lite lugnare =) Tyckte inte det var nått fel på den över huvudtaget. Flytet sitter och rimmen som dom alltid gjort, men kul att du kommer igång på svenska också, hehe- Skön netplay, svänger bra mellan spåren och skön attityd! Btw, från det ena till det andra.. Jag ska sätta ihop en netplay strax Och vill väldigt gärna på med dig, på både svensk & engelsk låt :) ?? Vad tror du? Vi kan kicka den där, "Vi Göre" och sen en på engelska :DPeace out homie!
i brist på bättre att göra så ska jag nu ladda ner din netplay kommer och kommenterar snart.
Sleep is the cousin of death
sååja,01. Like that , skön inledning på hela netplayn. Diggar lyriken på denna och det flyter soft!02. Never meant to be , riktigt bra text på den här men tycker att ditt flow är lite hackigt här, bättre på förra. Reffen var skön iaf (Y).. och beatet borde ha höjts mer.03. Jag vet , du har en skitsoft röst på svenska, skön delivery hela låten igenom och ett perfekt beatval till den!04. Crackdown , du flowar nog bäst på den här låten men jag digga inte beatet..05. ----------- , öhm? hahah... det var ändå gulligt : )06. Confused , nice att du byter lite tempo och kör lite saktare. Beatet på den är övertungt.. Bra flyt & NICE text på hela låten fast reffen digga jag inte, du lät typ för "död" i den..07. Ive been waiting , allting satt på den här låten! Riktigt soft :)08. Ta mig upp , typ allt satt på den här också men jag digga inte den pitchade den rösten.09. ----------- , hahah du hade kunnat avsluta netplayn bättre ;D en soft EP i stortsett, diggade track 7 mest! Fortsätt så mayn, 6-7/10 ! 1. / Malsor
ojsan, Netplay mena jag där i slutet inte EP : ))
hahah sooftish, det sak jag göra mayn!
Säger som sagt innan, det är uttalet på engelskan som måste övas ännu mer på, men känns betydligt säkrare än sist.. Crackdown, den låten är en av mina favoriter av dig.. Beatet på confused är tuungt också.. Ta mig upp; Skönt flow & fett röstläge på svenskan, fyfan.. Bästa du lagt på svenska! Keep it up, detta var inte mycket till kritik, men ja.. Jag står fortfarande kvar vid det jag sagt innan, fortsätt träna inom dom ramarna så blir det niceness! Helt rätt, släpp känslolåtarna nu och dra på lite attityd, tror du är bättre på det ;) Peace out
be the change
Du ligger offbeat på flera ställen i hela netplayen! Utalet på engelska var inte speciellt bra! Och ditt flow är hackigt! men fortsätt pumpa du har bra lyrik
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Diggar din skiva mannen, digga confused, men reffen var inte reffen var inte så grym.. du måste lägga mer tid på taktkänsla, men jag diggar dig, dina texter är fett nice. Peyys
nudu har ja lyssnat, och ja glömde igår och gick o la mig haha men iaf ja hittade nog inte en ända låt jag kommer lyssna på igen. för alla dom engelska låtarna hade för dålig engelska. den engelska låten ja tyckte blev bäst var "maketo - ive been waiting" annars tycker jag du lägger de MKT bättre på svenska. ska bli roligt o höra hur de blir i framtiden nu när du byter teman osv, Det bästa me hela netplayen är nog låten nr 5 "sofia interlude! pallar inte den skrattar ihjäl mig haha :D aja peace out man vi sees i framtiden ;)
ah ioförsej för kritik så borde ja säg.. träna upp din engelska så sackar du inte efter på beatsen för då ligger du mer säkert. annars keep it up bara.
upp tråkigt om tråden dör efter så lite kommentarer!
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
www.magnusrytterstam.se
varsågod maketo! btw när kommer de ut nått nytt på svenska från dig?=)
nej d tycker jag inte :D kram?
www.magnusrytterstam.se
Maketo__ P19 de är bra de att du lägger ner tid så du inte ba slänger iväg nått halvdant=)
informera mig med ett gb inlägg lr nått när du lagt upp låten så ska du få min trogna kritik ;)
pz
Allright mannen, du har kommit en bra bit på vägen med din musik fortsätt så. grymt flow och bra jobbat med låtarna det hörs :D . det var roligt det med interlude grejen :D. dock jag diggade bara 3 låtar du vet vilka mannen. fortsätt så peace take care /diaz
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
Nice netplay;) var riktigt skönt att lyssna på;) lycka till i fortsättninen;)
http://www.myspace.com/danielsavaker
Skulle du kunna fixa en ny länk? Orkar du det, vill ha netplay för du är en härlig rappare
-{remne music 2008}-