JoshaN - Vi Ses
En ny lugn låt.
Jag vet inte riktig hur ja ska framföra shiten genom att skriva, så de blir väll lika kårtfattat som vanligt :P
Här Är Låten JoshaN - Vi Ses
Rap: Jag Text: Jag Beat: Love Beat Mixning: Jag
Lyric
Finns där en framtid, säg mig spelar de nån roll? För hur ja än försöker, så tappar ja min kontroll. Vill få ett slut, sluta leka me kärlek. Öppna fönstret förtidit, där försvann våran säkerhet. Ja måste, sluta tänka på mig själv. Men ja saknar alla stunder, ensamheten gör mig rädd. Ja blir skrämd, dörren till hjärtat slås igen. Nycklen kasstas bort, å den ser vi ej igen. Ja e borta, hittar inte mig själv. De ända ja vill ha, e nån som kommer va där jämt. Men allting ändras, alla kommer å går. Men ja har varit samma kille, som ja vatt i alla år. Men de lämnar spår, som skär in som ett sår. Å tillslut blir man ensam, me minnen å gråt. Ja försöker, att resa mig upp. Medans alla trycker ner en, allt i världen känns så tufft.
Reff: Jag kan ( ja kan ), klara mig själv. Å du, kan ( du kan ) gå vidare. me, ditt liv ( ditt liv) , din tid. ( din tid ) Alla andra bara går, så vi ses nån gång.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|