Chasse - Fatta det är dags
Chena lägger upp en låt som jag blev rätt nöjd med Inspelad för några dagar sen så nu hoppas på lite kritik Rap&Mixxning : Chasse Beat : freebeat låten hittar ni härhttp://www.speedyshare.com/987975694.html
amen nån kan väl säga nått ?
langar upp texten också för dom som hör dåligt jag ger min kärlek till rappen och bläcket på vitt papper står upp för mig själv och jag kan inte leva vackert för mycket skit i min vardag jag måste dra nån dag kan inte leva på bidrag måste fixa jobb snart men allting snurrar runt jag vet inte vart jag står det enda som ajg vet är att jag bor nånstans i skellefteå ahshit jag måste fan säga förlåt för att jag är en idiot ibland men de bara blir så mitt liv de rullar på men jag vänter på en sak att jag ska hitta en tjej men drömmar lever kvar men jag lever nu såhär med min mick och ett textblock vänta ba ett tag sverige tills det kommer en riktig chock jag ska visa varje jävel att jag kan flippa mickar att jag kan kicka sköna låtar och få cash i min ficka kanske tar ett tag men men jag kan lovar er en sak att om nått år står jag på scenen och rockar din stad Reff: fatta det är dags för att skapa rubriker det är dags för mig att tjäna pengar på musiken kan inte leva som jag gör nått måste hända Musiken stannar kvar så jag slipper vara ensam jag steppar in med massa rim i min ficka och det blir jävligt bra har inte ens haft en enda tanke på att lägga av det är som en drog man tappar aldrig suget jag tar inte droger jag snackar om musiken ett beroende som inte går att förklara men låt mig bara vara som jag vill vara jag skriver texter då och då tills bläcket tar slut sen ställer jag mig i mitt hörn och gör musik du kan älska eller hata de är upp till dig själv du kan kasta hat men säg mig tror du jag bryr mig tagit några år för att komma dit jag är nu med tankar och texter jag är gift med musiken högtalarna blöder dom är igång varje dag spelas mest hiphop med allt annat de går ju bra tack för mig har ni fattat hela skiten chasse kommer kicka rapp hela jävla livet
Jävlar åh chasse! ;> grymt bra! Tycker dina låtar bara blir bättre och bättre! Bra jobbat mannen!!
man tackar man tackar =) nån mer ?
Du flyter på rätt bra hela låten, gillar attityden, fortsätt såhär! bra jobbat chasse !
Jag kan langa det browshan!
Skön attityd som Johan sa, hörs att det går framåt .. kört hårt kompis, pz!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
ahmen man tackar ludvig ! :) UPP!
Jofan diggades nice text skönt flow.! upp för chasseman!
Nice attityd som dom andra sa, låter bra! fortsätt pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fy fan helt fett asså flow och texten och mixning är sjukt bra =) och beatet passar som fan och din atityd äger Peace keep it up the good work bre =) langa din msn i mitt gbg
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
tack kul att du gillar iallafall :) nån mer ?
tycker helt klart att du kan bättre! känns som lite stelt på en del ställen! jobba på det! enligt mig. texten är skön och rätt bra faktist. reffen helt klart gilla mixxningen! men fan du fuckar ur reffen där i slutet. sluta tjollra framför micken! andra versen. fick inte en känsla om att du var seriös nu du ändrar röstläget hit och dit låter som mer som att du bara leker och trixar. det är mina tankar om låten :) annars så inte helt kass låt. rätt bra. men du kan mkt bättre enligt mig pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
haha tack boi för att du lyssnade ;) upp!
Fet låt ! . inledningen och den första versen verkade mer seriös än den andra versen , precis som du tappade det lite eller så bara trixade du som Schizo sa:P. Diggade flowet ! Men självaste låten var bra ! Peys ! /Metz
aight tack iallafall för att ni lyssnat =)
ps , Släng upp din msn i gb´n så kanske vi kan köra nått om du har lust ! :D
du utveklas all the time chässe män!, bra !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt ok låt! träna lite text så blire soft=)
aight tack mannen kul att du lyssnade !
låten funka helt klart! du har skön attityd i denna låt som fan! ;) du kan nog bättre, men detta var skönt som fan! pz
Mannen du är piff du är puff och du är keff Det enda som glappar är din kuksugar käfft
Chasse är detta fortsättning från den förra eller för den förra låten dödade. in på mp3n direkt! :) / keep going
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
Om ni inte förstår vilken låt jag menar så menar jag : Vart ska man gå för det låter som liknande textrader. eller ah samma "historia"
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
det bästa du lagt:D skönt att höra verser där du har rikgtigt skönt flow i och inga mega andning mellan raderna hehe varför ska du försöra låten med nått jävla flum i reffen ,det var dåligt !!!! låten var king ändå och kommer att spelas mer=) peace
tack KjELLE haha nee de är ingen fortsättning vad jag vet :P tack Liraan kul att du diggar , men de är inte reffen jag gör det där grejjset i det är mellanspelet efter reffen till versen haha men men Upp!
okej =) men den var fet iallafll
tack som fan det värmer :) , nån mer som har nått att säga ?
Kom igen whoa ett sista upp !
Riktigt nice :) det är nog det bästa ajg hört från dig. skönt flyt och skön mixning. keep up! piz
tack Dushen och Henka ! ÖPP!
tycker den förtjänar mer kärlek kom igen vafan !