Jay (Feat. JohnDao) (RawTalent) - She Got It (Remix)
YO! Back med en ny Track, har inte släppt nåt på länge men här har ni!She Got it (Remix) Reff: JayVers 1: JayVers 2: JohnDaoVers 3 (No Homo ) : Jay Chea! Hörde att den Riktiga låten börjat spelats på The Voice av Johndeezy, vilket suger ganska hårt. Hursomhelst så jobbar vi på ganska mycket förtillfället, Jag och JohnDao håller på med vårt mixtape och Jag med min nya EP. Mycket från mixtapet är uppe på myspace osv men EP-shiten håller jag hemligt ett tag till, har redan ganska mycket klart dock! JUSTE!!! HÖLL NÄSTAN PÅ ATT GLÖMMA.. Videon till Just Another Day är nästan klar och ser fett nice ut, vi får hoppas att den blir 100% klar snart så jag kan schlänga upp den. Har bara min lilla privata preview av den. men chea, langa oss lite myspace plays Yao!http://www.myspace.com/thatkidjay http://www.myspace.com/duvetjohndao RT IS STILL ALIVE, WE AIN'T GON' DIE, WE MULTIPLY!
Den va fan riktigt tung var ladda man ner den?
Geni
jävligt bra remix asså :)
http://myspace.com/monzdidryk
Nice! Reffen är riktigt skön, bra jobb!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad tung jay är :O
richyrich bitch !
tung as hell
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
RT got it. Låten är fett tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett skön låt... men din röst lät lite vek, ta i lite mer när du Räppppar the shiiet
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Riktigt bra. reffen väl gjord o rappen clean. Det enda enligt mig som förstör låten är att det körs svenska på andra versen.. Rappen där va även den bra men passar inte in i en sån här låt... Låt den va engelsk till 100%
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Välgjord låt.. Gillade tuningen, Big Up Jay ayy !
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
ajajajaajjajajajajajajajaj! du bränner ifrån alla andra här på whoa inom hip hop!,bästa jag hört på länge,funderat på att skicka in den till nått skivbolag?;)gud damn rawtalent!
Sjukt tung! men som Busta sa så ska den vara på englishan till 100%
Ny Användare : ReskOnee
fan va nice
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
E NI DUMMA I HUVET ? undrar bara liksom, engelska till 100% vad är grejen ??:S:S
Grymt dudes! Johndao: Har du testat att köra på engelska? Skulle passa bättre om både körde på engelska i denna låt även om ni båda la det riktigt tungt! big up!
helvette riktigt tight, när man börjar längta efter jay så kommer det :D
The thing is, we cant separate our feelings..
johndao,det vi menar med att det ska vara engelska till 100% är för at både reffen och första versn är på engelska,och sen kommer det in svenska,det förstör hela känslan,säger inte att det var dåligt för det var bra,men det skulle ha blivit bättre om båda körde på engelska PUNKT
tycker de låter skittight, keep it up
hets, stress, fest!
10,000 nerladdningar och 34 kommentar :S nej jag skoja, jag kan inte se hur många som tankat men kommentera yo!
RawTalent och du står för hälften av kommentarerna :) Grym låt, som mcbusta sa så är det enda som suger den andra versen, endast på grund utav att den var på svenska. Bra förövrigt.
När släpps tapet och ep:n? Fet låt förövrigt!
riktigt tungt asså, detta håller hög nivå! lycka till med dina projekt:)
Hmm... svårt att säga, Tapet vill vi göra lite fler låtar till. EPn känner jag också behöver lite fler spår. Men Rätt så snart ;)
Fiint detta, word på många andra ( hade villjat ha andra versen på eng också )
Ska göra en She got it pt3 no doubt
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
de låter galet bra tycker jag . big up's jay
www.myspace.com/fresh4elements
snarare you got it ;)
hoe
this Shiiit is crääääzie ;O Keep on doin thiis !!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
vad ska man säga liksom.. RAWTALENT HAS IT ! :) Good job, och jag diggar jay som fan i denna, du har lyckats dra dig loss från den enformiga stilen. Fortsätt såhär :) peeys