Snille-Blixten - Jag önskar så mycket Tjaa har gjort en ny låt!Lyssnar ni så kommenterar ni!Gärna kritik så jag vet vad jag ska bättra på tex!Snille-Blixten - Jag önskar så mycket Pz
Oj fan glömde!Tårar bara rinner man kan inte se//Vill fortsätta frammåt men jag orkar inte mer//Hur kunde du lämna denna värld//Lämna alla dina kära krossade såhär//Det som inte kunde hända hände ändå//du var den ända som kunde mig förstå//Men nu är du borta för all evighet//Du var den ända som gjorde mig hel//Tårarna dom tar aldrig slut//Jag vill bara att allting ska börja om på nytt//Men så går det bara till i mina drömmar//Jag ser dig varje gång när mina ögon blundar//Jag minns när vi satt hos dig och du börja skratta//Det var bara för att du tappade en macka//Men det var juh så vi skrattade åt allt//Men nu är du borta och allt känns bara kallt//Jag har sagt det många gånger och jag säger det igen//Rest in peace där uppe i himmelen//Jag hoppas att du har det bra där du är nu//Och absolut jätte jätte kul//Saknaden kommer alltid finnas kvar//Jag kommer att sakna dig varenda dag//I mitt hjärta där kommer du altid att vara//Jag önskar så mycket att du kom tillbaka//
Det kommer alltid att finnas ett svart hål i mitt hjärta//Och det svarta hållet kan ingen övertäcka//Allting blev bara värre när du tog dit liv//Döden kom till dig och han tog med dig ända dit//Du var en underbar person och förtäna ej det här//Asså förstå vilken tung sorg man bär//Men ibland då känner jag din närhet//Som om att du fanns här i all säkerhet//Jag kan inte sova på nätterna för denna sak//För om du funnits kvar skulle alla vara glad//Hoppas att du har det bra där på andra sidan//För ingen av oss tycker om att se dig lida//
Du har grym röst !;), sköön lååt ! :) 8/10 !:)
UPP!!!