Attityd vs. Sickwords Civenom vs. Tygla din slyna Da Slips vs Pangbrallis - Damn, vad jämt. Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs Tell'em Tidsdödarna vs. The Larssons Öronknark vs. Schakephuluc - Jämt här med SpiceBoys vs. Gosk Records
Attityd vs. Sickwords Civenom vs. Tygla din slyna Da Slips vs Pangbrallis Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs Tell'em Tidsdödarna vs. The Larssons Öronknark vs. Schakephuluc SpiceBoys vs. Gosk Records Chea!
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
Lottas motståndaren inför varje rond, lr är det trädmodellen.? för d e ju aldrig kul med "finalen"i rond 2..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Attityd vs. Sickwords Civenom vs. Tygla din slyna Da Slips vs Pangbrallis Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs Tell'em (klass skillnad) Tidsdödarna vs. The Larssons (klass skillnad)Öronknark vs. Schakephuluc SpiceBoys vs. Gosk Records (klass skillnad)
personligt
Japp, du är ganska dum som trodde mammas kötbullar var pappas pung HAHA, klockrent, mer behövs inte sägas larsson vinner detta, (att dom är tighta med domarna sänker ju inte chanserna)
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Attityd vs. Sickwords - Jag tycker att Attityd låter säkrare och tar rond 1, jämt dock. Civenom vs. Tygla din slyna - Relativt enkelt för Tygla din slyna.Da Slips vs Pangbrallis - Jämt, men tror att Da Slips tar kommandot och höjjer sig. Dömda vs. High Coast - Detta blir jämt, men High Coast känns lite säkrare.Hubler & Bross vs Tell'em - Riktigt stor skillnad, Hubler & Bross vinner lätt. Tidsdödarna vs. The Larssons - Tror larssons vinner, skönaste kvalbidraget. Öronknark vs. Schakephuluc - Jämnt men Schakephuluc vinner.SpiceBoys vs. Gosk Records - SpiceBoys vinner lätt.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Attityd vs. Sickwords Civenom vs. Tygla din slyna Da Slips vs Pangbrallis Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs Tell'em Tidsdödarna vs. The Larssons Öronknark vs. Schakephuluc SpiceBoys vs. Gosk Records
www.myspace.com/danielbylund
Tygla dina slyna : Coffe & Akim O-Y hehe.. Kommer bli en rolig tävling!
be the change
Sickwords tar hem detta !
soundcloud.com/jerrones
pandainfo
rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel beats- http://www.myspace.com/rollablaize Disturbed Vibes Basement
tråkigt att inte "Farligt Gods" kom med. tkr dom var rätt sköna
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Förstår inte varför Toppen ska baita Afasi rakt av? Han borde köra sin egen stil och inte baita andras. Jo jag vet, det kanske var menningen, men jag tycker fortfarande det är sjukt onödigt. Den var faktiskt bra endå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
raminmalek, droppa de där snacket snälla.
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Moderator
2008-04-09 17:03
Hm, varför gick inte Farligt Gods vidare för? Dom va råtunga? :S
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
go christian och charly, go kalle och frank!:D
Klockan är tio över tio.
Jag tror det kmr bli en rolig å skön tävling, Men håller på Attityd klick! Pojken straight from haga kmr flippa det galet så alla kmr tappa hakan! ;) Just wait and see.. Big up!
fan vad ni stilar grabbar ;)
SCKWRDS -peace! /Peke-
du tror att mammas köttbullar är din pappas pung hahaha dock kommer det skönaste kvalet alltid vara smutsigas i TT06
Wiiieee
linneanord X16 varför e de aldrig nå brudar som går me i sånt här jag hittar ju fullt av brudar!
varför är det aldrig killar med i sånt här?
hihi
Coffe alltid lika rolig...... NOOT! :)
Sickwords är ju verkligen överlägsna.. Sen kommer nog öronknark..
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
fyfan, blir galen på Melvins röst.. så jävla dryyg
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
hahah diggar melvins röst faktiskt.. men han måste ha ett helvete utanför mick båset med den aptitdödande rösten
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Hubler & Bross!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
plusikanten F7 eftersom att jag inte låter riktigt likadant när jag inte skriker är det inte så stora problem, men please belive it att folk tilltar lite konstigt om ja skriker på offentliga platser hahaha :)
www.myspace.com/melvinjunkyard
sådär då ! Öronknark : Bugsy & Tjack tjirack Tygla dina slyna : Coffe & Akim O-Y Tidsdödarna : Fredawg & Frowdan The Larssons : Toppen & Estet Tell'em : Ankan & Pratglad Team Gosk : Mati & Gufi SpiceBoys : Melvin & Elegant Sickwords : Blindfold & Coze one Schakephuloc : Prendel & DoktorDöd Pangbrallis : Freddan & Asim Attityd - Ainac & Willy Civenom - Subdominant & Vanskapt Da Slips : Karlic & Frank Nobel Dömda : Toni-Angelo - Case HighCoast : Kriss & Mr.Treat Hubler & Bross : Hubler & Bross
richyrich bitch !
fan ska man behöva vänta tills den 20de då.. damn de e mkt tid, spiceboys bidrag har vart klart i ett par timmar nu :P
www.myspace.com/melvinjunkyard
Hubler & Bross , Dömda eller Attityd plockar det , digga pratglad men ankan hockeykid håller inte klassen
richyrich bitch !
richyrich X18 Tidsdödarna : Fredawg & Frowdan?? Tidsdödarna - Frowdan & Krille!! annars då
hur fan kunde Tidsdödarna gå vidare? seriöst det var riktigt kasst.
RekFoto
haha! so we meet again :) dags att göra revansch då
http://www.myspace.com/akinonline
Solklart ordval hade skönt intro! haha, men resten var inte så bra... Melvin är cool............ snälla slå ut dom i rond 1
Damn vilka ska man hålla på. Lagkamrater och Spiceboys och Alingsåsare i Öronknark. Aja håller tummarna för båda två ( eller ah alla 4) ! The larssons var också galet... Tycker det var riktigt hög kvalité på kvalet, lycka till ! peys
melvin flippade i kvalet iaf :D
det ska vara Schakephul"O "c inte Schakephuluc
www.youtube.com/prendel
sickwords la det riktigt tungt!
Moderator
2008-04-09 23:53
asså , hur packar man upp rar. filer ? ;/
time isn't wasted when you're getting wasted .
Öronknark kommer ta hem detta. Lätt.
Jag är jointen
Attityd vs. Sickwords Civenom vs. Tygla din slyna Da Slips vs Pangbrallis Dömda vs. High Coast Hubler & Bross vs Tell'em Tidsdödarna vs. The Larssons Öronknark vs. Schakephuluc SpiceBoys vs. Gosk Records
fuck att man är så lat och inte hann i tid till deadline, haha
ingen kan svara vilka sickwords består av?
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
plusikanten Blindfold och Coze One. Står i huvudinlägget...
Gosk Records måste ju vinna denna tävlingen? Enda konkurrensen skulle isf kunna komma från Toppen/Estet, Tjack Tjirack och Hubler.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Öronknark, no competition ens...
Mud on your sofa - FRRRRRUCK your couch!