I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AMC - Inget sammanhang (Session)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-03 19:23

AMC - Inget sammanhang (Session)

har haft tråkigt dom senaste minuterna.. så jag kluddra ner någon text.. som den heter "inget sammanhang" japp låten har ingetsammanhang utan jag fick bara lust och kicka nått så det blev en session, woho!

haha

här är låten för dig som vill lyssna!

2008-04-03 20:19

2008-04-03 20:23
Ja man blir ju verkligen sugen på att ladda ner när man hör namnet på låten och beskrivningen du gav.
Så jävla många fans har du inte att du kan förvänta dig att folk ska ladda ner och bemöda sig att kommentera vilken jävla skit som helst
tänk till
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-04-03 20:25
haha har jag sagt att jag har många fans? och det jag skrev har inget med fans och göra ens.. men nåra har lyssnat och då kan dom lika gärna säga vad dom tycker, right?

2008-04-03 20:32
Efter mindre än en timme så förväntar du dig att folk ska kommentera din jävla session som du inte verkar ha lagt ner någon tid på över huvud taget.
Går inte du på det där jävla fryshuset? be din lärare där att ge dig konstruktiv kritik istället för att slänga upp oarbetad skit här.
Klart som fan folk väljer att kommentera låtar har lite mer lockande titlar och äär mer genomarbetade.
Klart man skulle kunna önska att alla som lyssnade droppade en kommentar men så funkar ju inte whoa och det vet vi båda två.

2008-04-03 20:57
som sagt! lät soft, soft att du börjat flerstavsrimma också:)
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2008-04-03 20:58
de ligger lite i vad PrimusC säger men som du själv skrev du hade tråkigt o va sugen på att kicka de e ju helt okej :) men kanske inget man förväntar sig kritik på så fort..

men iaf beatet va rätt skönt , du hade bra flyt oså även om inte texten va så jävla bra ^^ men kul iaf

keep it up

peeys

/Lisze
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 21:49
det här var tungt faktiskt! diggar beatet som fan vad kommer d ifrån? fuck alla hatare här inne haha ifall ni inte vill att nåntign ska hypas, hypa det inte då igenom att skriva värsta historier i dom artisters trådar ni har nåt personligt emot! bitches!

väääääshteroortmush
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen

2008-04-03 21:58
Halvbra session till texten, men det hörs ju att du slipat lite på flowet ändå, låter ju mer säkert än vad det gjorde när vi exempelvis körde Tightare Skillz-låten. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-03 22:10
Angelica du kan bättre show me!!!
gaah du är jonas gardell? skojjar du?? vah?? haha du måste skämta? <br> ja de gör jag-.-

2008-04-03 22:12
Jag är kär i dig :)

2008-04-03 23:22

Följer PrimusC P20  åsikt till 100% och snälla nån stäng igen käften på den tönten Totte2 X3 !

2008-04-04 07:52
haha ja men tack allihopa då..

PrimusC
jo alla har ju åsikter och du får stå för precis vad du vill!
men som sagt, jag hade skit tråkigt igår och hade lust och kicka så jag gjorde det!
men chatta inte i tråden, skriv i min gb istället om du vill "tjaffsa"

2008-04-04 07:53
Totte2 X3
haha beatet är instrumental, lil' kim - spell right tror jag den hette

2008-04-04 11:58
79 lyssnare.. men få kommentarer :(

men upp och lyssna iaf!

2008-04-04 15:58
AMC , Tungt som vanligt ! Menmen du kan inte tro att folk kmr komentera och ladda ner hela tiden:)  hehe ! det är whoa vi snackar om wtf :) j Peyz Gummz // Kidoo
Hojjta för Collab ...

2008-04-04 20:14
jo jag vet.. men men man får väll pusha folket !

2008-04-06 21:16
 Totte2 X3 , Är du gravt hjärnskadad eller vad är problemet?
Du har från och med nu förlorat din rätt att yttra dig över huvud taget och den rätten återfås inte förrän du har lärt dig att läsa.

2008-04-07 09:31

2008-04-07 12:23
Jävligt tungt , du är hård asså,, Du lägger softa texter , gillar dina beat , din röst ,,, inge fel på bruden  AMC  ;)

Yeahh
Things can go wrong but life goes on...

2008-04-07 17:02

2008-04-07 17:08
du å dina jävla sessions ;D aehmen överlag va de ävll soft, har hört mycket bättre sessions från ditt håll!

P.SProduction P18, tant Angelica är min hoe!

:)
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo