I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sleez - Äntligen Här (E.P)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-02 12:38

Sleez - Äntligen Här (E.P)

nu är den här. den blev inte direkt som jag vill att den skulle bli! blev nöjd med en del, och en del blev jag inte så nöjd med!

Tracklist:

01.
Intro (Max & asma presenterar)
02. Vänskapsband (Feat. Walle)
03. Sköna tider (Feat. Kronqvist)
04. Inget blir som förr (Feat. ShiiPaaN)
05. Smäller näven i bordet
06. Dag för dag (Feat. Max)

lite konstruktiv kritik hade inte varit fel :) .. skulle egentligen ha fler spår på denna, meeeen orkade inte vänta på något som jag inte tror hade blivit bra, så jag kommer på börja en NetPlay direkt efter här, som förhoppningsvis kommer bli bättre.. har lite halvklara spår som skulle in på denna, men mitt mixerbord har klöddat som fan, så har typ inte kunnat spela in normalt =/..

kärlek !

haha, vi bor på landet!

2008-04-02 12:39
haha, vi bor på landet!

2008-04-02 12:39
länk phille, länk ;)

2008-04-02 12:40
så ja :)

2008-04-02 13:41
Okaai, Nu är jag här hihi :)

01. Intro: Asma la det tungt ! feting beat ! Bra låt mayn !

02. Vänskapsband: Hört innan, hmm, Älskar beatet, Walle la det fett ! bra text, skön flow också ! reffen satt den med , my bwoi sleez, lite för högt, s:en svider, men ditt flow var fett, feting till text med ! fortsätt bwois !

03. Sköna tider: Inte det bästa beatet.. Men man får lite skön sommarkänsla utav det, bra text från dig sleez, flytet sitter taajt det med :), reffen hade knasig mix, Kronqvist, skitdålig mix ?:S låter instängt som fan, hört mkt mkt bättre från dig.

04. Inget blir som förr: Gammal låt, men du la det helt OK men på senaste tiden har du utvecklats som fan ;) mitt shizzle, blev "sådär".

05. Smäller näven i bordet: Högt intro, man hört (Kshhhh) i bakgrunden, men verserna är riktigt bra mixade, du har fett flow, text osv. Bland det fetaste jag hört från dig man ! skön ref som fan ! fortsätt brosh.

06: Dag för dag: Beatet är skönt, men lite för "average" men det funkar. Max, la det riktigt skönt i denna faktiskt, reffen var också skön ! Sleez, du la det fettskönt i denna, fett flyt,text osv.

I helhet blev denna EP'n Feet ! men du kan nog lyckas med en fetare ;) Fortsätt mayn.

Peaaaajz /ShiiPaaN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-02 15:24

helvete da..
skrev ju asmycket så blev de nå fel

aja

1. asma la det tungt i introt, finns väl itne så mycket att säga om det..
2. gillar denna, walle lägger det astungt... sleez, de-esser vore fint på denna :)
annars gillade jag den med
3. gillar denna, var med när ni lirade in den :) mixningen dock, kunde blivit bättre..
4. nja shipans grej diggar jag inte, tyvärr.. men du la det okej, har gjort bättre. :)
5. bästa låten på ep:n enligt mig, gillar max's grej, också gillar jag din grej.. tycker denna blev asbra..

gillar ep'n i helhet..
kudne varit fler låtar bara :)

i'm out.
aejmiL

2008-04-02 15:38
Skulle inte Reflex, Anta, Marke och massa vara med på denna?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-04-02 21:54
jo, dom skulle det! egentligen .. meen, det blev inte så! var typ inte nöjd med någon av låtarna, så släppt skiten istället för att låta det damma på datorn! så, ska påbörja en ny snart igen , meen, vet shii om reflex och marke är på ! men så är det :) tack alla iaf ! fler ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-03 05:49
jag vill faktiskt se fler komentarer på denna?
haha, vi bor på landet!

2008-04-03 17:01
inga fler då ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-04 10:36
upp! :)

2008-04-04 10:53
ye, upp! :) och fler ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-04 17:09
shit va keff du är mannen haha inte för att hata en massa i onödan jag skriver bara vad jag tycker inget mer eller mindre o jag tycker helt ärligt att du suger coxx skit texter,skit beats,äcklig dialekt,fult uttal,inget var bra du har äckligt dålig röst med jävla fjant haha sluta lek nått o sluta rövslicka asma o anta i varje tråd dom gör då menar jag exakt varje tråd sluta slicka röv!!
Nej 'jag' tycker att hela detta mixtape var skit,så tycker jag om alla dina andra låtar med och så kommer jag tycka om allt annat du gör så tro inget annat!
Sluta lipa jag får hata dig hur mycket jag vill skyll inte på nått , o här får din du konstruktiva kritik sluta släpp halvdana låtar och lär dig uttala orden rätt nog för att du e från skåne så jag fattar om det kan bli svårt.
det var nog allt, hej då blekfis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-04 18:00
hahaha
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-04-04 19:56
haha , mannen! jag har gjort låt med både asma och anta, jag tycker dom är bra.. och rövslickar inte dom! så stick .. och björn ? vad fan leker du ? :S stick båda två .
haha, vi bor på landet!

2008-04-04 20:08
Haha vaddå vad leker du?
Producent

2008-04-04 20:10
tjena sleez har bara en fråga; hur lyckas du får 6 spår på 15 mb??? e det bra kvalite på dom eller så ???
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2008-04-04 20:27
det är till och från vilken låt man lyssnar på men det funkar för min del men om du gillar göra musik så fortsätt mannen! pz
http://www.znapmusic.com/kenish

2008-04-04 20:39
aeh , enligt mig, tror jag faktiskt du kan bättre, har inte lyssnat på dig innan o så, men enligt mig kan du bättre ! peys

2008-04-04 20:59
BearC P20 : exakt .. efter Vidundret P17 skrev sin skit , så börja du "hahaha"
 , du tror inte det var riktat mot min ep ? jag vet att du rikta det mot mig, så säg istället till mig vad du tycker, så blir jag inte så sne som jag blev när du skrev "hahaha" .

raddan: du har hört min musik innan, så snacka inte bulle här ..

Salladin P21: vbet inte .. sluta hata !
haha, vi bor på landet!

2008-04-04 21:58
sleez jag vet men jag minns inte låtarna :D men tror endån att du kan bättre ^^

2008-04-04 22:01
ja, det tror jag med :) .. men säg aldrig att du hört mig , när du själv vet att du hört mig .. en deal, okej?
haha, vi bor på landet!

2008-04-04 22:39
okok ;D jag har hört dig

Producent

2008-04-05 00:10
sleez_ P19 ...du missuppfattade min fråga.....vem sa att jag hata??? jag ställde en helt vanlig fråga om hur du fick den storleken på din fil?? vart i den frågan hatar jag ??
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2008-04-05 01:16
Jag tyckte vissa av de sakerna han skrev var lite småroliga och lite träffande, därför skrev jag "hahaha", jag har inte ens lyssnat igenom EPn så det var inte riktat mot den? Sluta du lek istället...

2008-04-05 03:07
bjrön , du leker .. sorry salladin .. jag var på kass humör innan ! men lyssna på EPn, och säg vad du tycker .
haha, vi bor på landet!

2008-04-05 10:46
Lägg ner tjafs och hat.. Folk på whoa fattar inte varför man drar upp grejer här.. dom borde banna alls snorungar som "Vidundret P17" på livstid..
Om han nu vet att han hatar sleez så jävla mkt behöver han inte ens ta sig tid att gå in här..
Får spel på såna jävla internethjältar som ska spela allan hela tiden..
Ta din tid och lägg den på nåt kreativt istället.. Hatar du han så lägg inte tiden på han..
Capisce?

Till E.Pn:

Ska dra ner den nu och lyssna, men var tvungen att få av mig detta..

Peeeeys

2008-04-05 11:03

1. Asma dödar verkligen denna.. tung beat, bra delivery och allt bara rullar på "the asma-way".. Tungt shit..

2. Grymt beat som fan.. Första versen är bra, nog det bästa jag har hört dig lägga man..
Hooken funkar men inget jag höjer på ögonbrynen för.. Vers 2 funkar också, men jag har hört dig leverera bättre.. Nån flowmiss på nåt ställe bara..

3. Gillar inte beaten så mkt på denna.. Topicen är väl rätt schysst faktiskt.. Men även här måste jag säga att jag har hört sleez langa bättre.. Ljudet på antes vers är inte speciellt bra.. Tycker kvaliten överlag på låten inte är super direkt om jag ska bara ärlig.. Inget som jag tyckte fungerade direkt, sorry men så är det :P

4. Kan inte bestämma mig om jag gillar beaten eller inte.. Det är rätt snyggt att den är så tunn som den är samtidigt som det känns lite bull på samma gång.. Kan inte bestämma mig på denna.. Topicen är soft som fan.. versdelarna funkar också gubbar.. keep on rockin..

5. Såna här låtar är bra när man vill rensa själen lite.. Topicmessigt bästa på
E.Pn hittils.. Beatet är inte dåligt men tror du hade kunnat dra på en bättre.. keep em coming..

6. Redan på introt hör man att detta nog är en tung produktion.. Max är ju så sjuk på denna, sanslöst bra skrivit.. As always förvisso, men ändå.. Riktigt tung lyrik på en soft beat.. Och deliveryn är nice också.. hooken funkar alltså.. Tycker kanske att max skulle tagit hela hooken som dom 4 första är? Sleez drar iväg en bra vers också.. Bra lyrik här mannen.. Tyngsta på E.Pn om jag ska vara ärlig..

Peeeeys

2008-04-05 11:41
Hahhahahahahahah, bra svar.

2008-04-05 11:57
thänx danneman! soft att du tog dig tid :)
haha, vi bor på landet!

2008-04-05 17:09
inga fler?
haha, vi bor på landet!

2008-04-06 19:12
sleez_ P19
Skiter väll i om du tycker dom e bra du rövslickar endå men du får göra det om du vill.
Och vafan säger du stick för bara för att du får negativ kritik.

Antagonisten P24
haha fjant , sluta lek nått med din jävla ghettoboy vadå internethjälte får hata hur mycket jag vill han behöver inte lägga sitt skit om han ska grina över att folk hatar , han hatar minst lika mkt på massa andra han gör för fan disslåtar utan anledning med.
Sen har jag inte bett dig att skriva vad du tycker håll bara käften du är mint lika omogen trots dina 24 svåra år med tanke på hur många omogna kommentarer du slängt ur dig!

men nu ska jag inte uppa en keff bögjävels tråd nå mer!

låt tråden dö

2008-04-06 19:13
hahahahahahaha , tåler inte snubbar som hatar ocvh säger sug kuk och sånt i MINA trådar .. kan du gå nu , och låta oss normala människor snacka lite mer vuxet! hejdå
haha, vi bor på landet!

2008-04-06 21:21
Vidundret P17: pajas.. Är du efterbliven eller du spelar bara? Gillar du han inte så sitt inte och spela pajas här inne din skitiga lilla internethjälte.. Orka spela coolast på whoa vid din jävla dataskärm.. Hatar du så lägg din tid på nåt du gillar istället.. Eller du är så jävla korkad att du bara fokuserar på grejer du hatar? isåfall tycker jag synd om dig.. Kasa från tråden nu, knyt på dig haklappen och fortsätt äta ur din barnmatsburk din lilla fjant..

UPP!!!!
peeeys

2008-04-06 21:25
danne, du är söt när du är arg ;D <3 .. tack!

fler?
haha, vi bor på landet!

2008-04-07 00:03
Orkar inte skriva nå långt o satsigt just nu, men har lyssnat igenom allt lite snabbt o det låter fresh, digger det jag hör, din röst o skånksa är en skön combo, fortsätta droppa...

skulle vilja höra lite mer skrytrapp med attityd dock ;)

2008-04-07 00:10
ye , men det kommer! har droppa en massa skryt .. du kan kollá på www.znapmusic.com/sodrasidan/

där är min grupp och jag :D ..
haha, vi bor på landet!

2008-04-07 12:25
Fett tungt mannen, Forsätt med rap de är de du brinner för :)
Du gör musik å jag är en lyssnare ;)

YEAHH
Things can go wrong but life goes on...

2008-04-07 17:31
tack! sjukt kul att höra .. fler?
haha, vi bor på landet!

2008-04-19 12:23
upp !
haha, vi bor på landet!

2008-04-19 19:56
Har lyssnat på er musik ett tag nu och det diggades hårt!
Denna E.P är säkert lika bra, men jag behöver en ny länk! :P
Don't drink and drive, when you can smoke and fly!

2008-04-20 00:59
haha, vi bor på landet!