- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
De är fett.. vissa låtar har lite konstig mixning typ, eller nått.. å vissa beats är helt åt helvete.. men texter å shit är bra.. oorkar inte skriva nån super fet kritik.. är inte vidare bra på de ^^
Hur mycke knark har du knarkat idag
Ahh det var mina högtalare trorja.. fixade lite å nu lät de bättre.. ^^ så.... ändrar å säger att jag inte har något att klaga på ^^ de va fett
okey, det är phat! alla låtar är nice, orkar inte skriva nån kretik för alla låtar men, alla låtar kommer pumpas hemma hos mig. ;) och extra props till rebecca för att hon har fan, galet skön röst, props till mixningen också den var sööft. lycka till på spelningen, pz :)
hört alla låtar nu.. nåra e lite bättre än andra, alla texter var rätt okej tycker jag, ensak som kanske dock blev lite stelt var att alla låtar hade exat samma uppbyggnad hela albumet igenom..tänk på det till nästa gång, men överlag så håller dom en rätt bra lyssnings standard tkr jag, jag bryr mig inte, you make me say oh oh, smalltown ..var bäst! pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag bryr mig inte och smalltown är fortfarande dom bästa, de är dom bästa ni har gjort. you make me say oh oh gillade jag också, gillade dock inte david i den tyvärr.. men resten gjorde ni båda skit bra tycker jag, förutom rebeccas vers i orkar inte lyssna. haha och sen erat outro, haha idioter :) pöss på er.
smalltown är helt klart skönast:D riktigt nice, så så kunde vart bättre om beccy hållt sig till rappen som hon gjorde i början i sin vers, och inte börjat "sjunga", men låter helt okej :) PEaCe!
Hojta till Så mixar jag! http://www.myspace.com/raayb
Det var många softa låtar :) inget dåligt iaf, lycka till på spelningen i malå . =) . pz
Taaack alla för att ni orkat kommentera! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett! diggas pz
var de nå du ville eller ?
tufft.. boden är en kall stad.. va där i tio månader! Pg's fo life!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Har nött Rebeccas vers i Smalltown rätt länge nu.. kan inte annat säga än att, den DÖDAR! men även i helhet, lätt den hetaste låten på detta släpp.. tätt inpå har vi Jag bryr mig inte och även LYSSNA LÄR! Freestylen.. "I was really bad at this..." Har ni klippt där ;D? haha.. Nämen helheten var nice, schysst netplay helt enkelt .. Boden rep, vi ses imorgon i Malå! Puss
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Manel ! PG's is the shiiiet ! UPP!
Enkan - kul att du diggar! :)Manel - Pg's är bra skit jaaao! WenMec - Thaaaaaaaanks luddäääboooy ! :D Kekke - du är tjock!
tack alla tack malå igår.
Har lyssnat igenom varje låt några gånger eftersom hela netplayen åkte in på mp3n samma dag=) Hade ju hört : Lyssna,Lär och Jag bryr mig inte. tyckte dom var sjukt bra sen har jag ju väntat och tjatat:P på att få höra mer o de var lätt värt att vänta på :D för ja tyckte de var en tvär fet Netplay:D Grymt bra låtar dom diggades starkt och riktigt soft att ni körde både svenska och engelska bra beats också:) gillar Rebeccas attityd i låtarna med:D du e fett duktig på att både sjunga o rappa.. haha Outrot va fan skön:D Norrland is the shit :D Keep it up peeys / Lisze
INTRO; soft beat, men det låter som att du försöker köra som TayTay, sen är engelskan inte särskilt bra. Låt2, helt okej. Hört den förut på rebeccas myspace. Tycker inte ni borde köra så mycket skrytrapp, inte eran grej. Låt3, Chill beat, sången är soft av Rebecca. Rappen och texten i davids text är bra. Det enda jag inte gillade med din text va "Jag ramar in mina inmurade texter" Det gör du inte, du lägger texterna på ett beat och det är inte att mura in dom. Rebeccas rapp, funkar... vet inte vad jag ska säga men, texten va väll lite tråkig. Du skulle nog ha lagt ner lite mer tid på texten :) Låt4, soft chilling beat ! Davids rapp i första, lät lite som "Bone thugs n harmony" i början, men sen blev de bara tjatigt, uttalet är inte det bästa. Rebeccas röst är ju galen, rappen på engelska va bra, jämfört med förra texten och rappen. Detta va soft, bästa tracket hittils. Soft uttal på dig också Beccy :D Låt5, Grymt beat. Låter som TayTay i början igen. Texten va inget direkt nytt, känns som man hört raderna förut, flytet är väll helt okej, men rösten tråkar ut en. Sen refrängen, njaaaa... vene vad jag ska säga om den, men gillade den absolut inte. Rebeccas rapp, låter som att raderna är för korta för beatet, texten duger väll. Men din röst är för trevlig och mjuk för att göra skrytlåtar. =) Låt6. Engelskan på david, va soft i början av låten men blev lite sämre ju längre man lyssnade. Sen att ni bytte till svenska i refrängen gör det opassande. Och att Rebecca rappar på svenska blir jobbigt. Även fast att texten va soft på Rebecca och rösten. Sånn här skrytrapp är helt okej med Rebeccas röst. Men endå tråkigt med skrytrapp genom nästan hela Netplayen.
Låt7. Har man hört förut från Rebecca's myspace. Denna är soft, beatet är ju ganska played eller va man ska kalla det, men den är soft. Och såhär ska låtar med er låta tycker jag. Det passar in mer med era röster och hur ni skriver era texter. Rebeccas röst är gudomlig. Davids rapp är rätt soft, men lite monotont flyt i vissa stunder. Rebeccas sång är dear god, take me to heaven... Galet soft. Rappen är helt okej, texten är helt okej också. Soft soft, nu är detta bästa tracket på Netplayen.
Låt8. Smalltown.... denna låten har jag dunkat sen jag fick den. Men bara med en vers från david. Refrängen tycker jag är så inihelvete skön, jag vet inte varför men den känns bara så rätt till denna låten. Rebeccas rapp är galet soft, sen texten är tvärskön. "Folk snackar så mycket och sprider sina rykten, här går man inte trygg här får man knivar i ryggen" rysningsraden, galet! Davids rapp är helt okej, låter som att du håller inne känslorna när du lägger raderna. Du borde ta i mer. Det sista ni sa , när refrängen gick hela tiden hörde jag inte för fem öre. Bästa låten i netplayen, oavsett vad som kommer upp. Iallafall från Rebecca's sida. Låt9. Grymt beat. Låt10. Freestyle... gillade ja inte direkt. Reklam för att tanka netplayen i 9e låten. Varför reklam, för om dom ska höra det så måste dom ha laddat ner den. Sen det sista när ni snackar va rätt kul hehe. Helt okej netplay, kunde ju ha varit lite mer tryck i det och lite mer känslo, kanske inte kärlekslåtar men låtar som handlar om samhället, världen idag och sånna grejer. Aja men nu pallar jag inte lägga nå mer i denna kommentaren. Btw, Rebecca är jäkligt schnygg :) Peace!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
U.........................P...............................P med denna!
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Rebecca, LÄTT bässsta bruuuden inom detta ! måste va den vackraste och bästa rösten här på whoa :) riktigt bra, tummen för dig becca ! daavd , börjar bli rätt tung faktist :) hörde något med dig förut, vart inte så intresserad...men du har också kommit en bit upp hör jag ! :) smalltown, var den bästa låten... 3minuter och 37sekunder med enbart vacker sång och rappidyraaaap ! UPP FÖR ER :D
Ey upp me de här!
LYSSNA, LÄR, Smalltown och jag bryr mig inte är fortfarande dom fetaste. Jag älskar er bådas röst, skit skönt. Och Rebeckas röst då hon sjunger får man rysningar över, sluta aldrig babeeeeeeeeeee :D Era låtar pumpas nu kan jag lova ! ;) Kör på hårdingar !!! / Carroe ;)
Liszie: Taaack min kära väninna ! :) Svin kul att du diggar och att det var värt väntan :DCh1mera : Tack för att du orkade skriva så lång kommentar Mikael , me lajk sånt ! :) Orkar inte kommentera allt du skrev, för det har vi ju redan babblat om så ; ) Din kommentar och du gör mig glad :) thaaaanks! Räkan: Din kommentar värmer som fan :) Jätte glad blir jag !:) taaaack!! Cars0n: Taaaack carroe!! ;D Man blir alltid glad av dina kommentarer :) jag kommer aldrig sluta , det lovar jag ! :)
yeah....tung sheat......men beaten va inte så mkt å krama ha ha ha;) ne men det lätt faktiskt helt okej:) det gorde ni bra peyz änd Löve//PMS
Mycket snack men liten verkstad precis som en tomtenisse.
allt är överfett! keeep it up=)
Haha morsan hälsa att du har blivit skit bra rebecca ;)
thx ppl. upp med denna ett tag till iaf
Fet skit från er! även bra spelat här i malå! keep it up
yeah! Tjejen är bra, men killen kan varken engelska eller sjunga, sorry.
Taaack alla som orkat kommentera! :) det uppskattas! Jeevul: Haha fan vad najs ;) säg taaack till kärringen ! :D hälsa din mami att jag kanske kommer till helgen eller nästa vecka och käkar upp alla era kakor som sist ;) haha
fast de var fett när ni körde samtidigt ;)
fyfffan så jävla bra låtar ! ;) REBECCCCA! DU ÄR SÅ FUCKING BÄÄST BÄÄJB! diggar era låtar! :)
Daavd din vers på vi har har fan inte hört något fetare denna månad Rebecca samma med dig fuck va sköna verser =) Holla atchi boii! / Robz
Du Borde Akta Dig Du Vet Vem Du Hamnar Mot Blir Bara Tyngre Och Tyngre Som Anna Book
Ojj,, ser nu att jag inte har kommenterat.. haha=) Jo jag tycker de e nice shit. Har ju hört låtarna på spelning åså och tycker de e riktigt bra faktiskt. Måste dock gnälla på din engelska david den måste slipas=) Jaa, jag tycker hela netplayet är ett skön netplay.. haha v et inte va jag ska skriva=) Rebecca keeps förvåna mig! men upp i topp! Håll utkik efter Ge mig ett beat mixtape! bräää
Ahfan boy, and girl! Detta var tungt, och helt ärligt så var ni bättre live! Blev riktigt överraskad när ni klev upp på scen och gjorde succé alltså! Nej detta var tungt! keep it up! Peace.
bigshit: Vi har ju mest svenska låtar på netplayet juue .. :b Men tack iaf ! :)Anna: Naaaw du är så schnäääälll! :D tack baby! Fairwayn: Taaaack Rååååbziie =)Henka: TACK henrikoo ! Brrra att du tycker om det, för du brukar ju vara en petig maddafäkker :) Jag ska försöka att fortsätta med att förvåna you ! ; ) bazzmedz: Tack som fan !! :D haha känns skönt att du skriver det där, då vet vi iaf att vi inte skämde ut oss allt för mycket i Malå höhö ;D thaanks! :)
Tyckte vissa låtar var rätt underligt mixade. Men i helhet en riktigt nice netplay. Tycker david lägger det helt okej, finns en bit kvar, men inte dåligt. beccy lägger det riktigt nice, diggar både sången och rappen. Kan komma med lite mer utförlig kritik för varje låt senare. men just nu har jag fullt upp att ragga på beccy och få henne att älska mig mer än förut! peace
Hahah taaack fredrik ;) kom ihåg... MER OBOY TILL FOLKET!!
Maketo: Damn , det var ju inte liiite du skrev :) Det uppskattas som fan, det vet du :) Och jag ska försöka kommentera lika mycket när du släpper ditt netplay snarrrrt ! hehe Taaack taaack ! Kom ihåg att se upp för dom rosa tomtarna ! ;)
Maketo__ P19 tack till den utförliga kritiken.
frågan om hur länge jag hållt på svarar när jag blev medlem på typ, då va min första låt, fast det tog ett halv år eller nå tills jag droppade nästa men men. engelskan har jag bara gjort en låt före det hära netplayet så det kanske kommer nångång
ah men orkar inte svara på massa men tack för kritiken iaf. tack till alla som lyssnat och kommenterat. vi ska slänga upp något mera.. hm hur ska jag säga.. lite mindre att "vi skiter i vilket" stuk o kanske göra de med lite mera tid ^^ nu flumma jag bort mig, sry trött
peace
LUV U BECCY!!!!!! <3 Smalltown är SUPA', där äger ni båda och Rebeccas vers i Så Så-grejen var gryyym! :D I'm your biggest fan my man! ;)
LOULOU
3. Daavd & Rebecca Jones - Orkar inte lyssna.mp3 Diggades fett tungt! Bra text, bra melodi i hela .. Men Rebecca Jones ska inte rappa så mycket tycker jag, blir lite njae. Men fett tungt endå skönt att höra en tjej med flow! så Keep up mayn! /
ur marius
www.myspace.com/marius042
thx ppl som gillar, blir välldigt förvånad att ni tyckte detta va okey fast vi inprincip slängde ihop det.. ajja då hoppas jag ni diggar nästa vi gör som kommer bli fätisch!
checka min nya låt
"Daavd - aint nobody" också :)
peace
Jävligt bra hörrni! jag diggar LYSSNA LÄR remixen som fan.
bla.
thx!
Notagangsta: I LOVE YOU SÄXY MAMA! sprid låtarna till alla i IB korridoren haha ;) Thaaanks , det är jag som är din groupie , du äger allt och alla mayne! Silvestruus: Najs att du diggade lite iaf :D tack tack ! :) Hedde: Tack som fan hörru! :)
upp typ en sista gång eller ?
niiiiice
www.magnusrytterstam.se
thx mange
då dör detta nu då?
Tack mange :) uuuuppp nuuråååååeee!