Daavd & Rebecca Jones - Vi Skiter I Vilket [Netplay] Shuu.. Nu är "äntligen" vårat Netplay "Vi Skiter I Vilket" hära. Som vissa har tjatat om och vissa inte ens vetat om. Men nu är det här iaf ca 3 månader sent.Allt är inspelat & mixat i Daavd's studio.Här är låtarna. Delat upp låtarna i 2 länkar dock för det blev för mkt föratt sätta allt på sammabara att klicka på låtarna så fixar det sig. enjoy !1. Daavd & Rebecca Jones - Vi Skiter I Vilket - Intro2. Rebecca Jones & Daavd - LYSSNA, LÄR3. Daavd & Rebecca Jones - Orkar inte lyssna4. Daavd & Rebecca Jones - You Make Me Say Oh Oh (RnB)5. Daavd & Rebecca Jones - VI HAR6. Daavd & Rebecca Jones - Så Så7. Daavd & Rebecca Jones - Jag bryr mig inte8. Rebecca Jones & Daavd - Smalltown9. Rebecca Jones & Daavd - LYSSNA LÄR 10. Rebecca Jones & Daavd - Vi Skiter i Vilket Outro1-5 på sin egen speedyshare och 5-10 på sinSkratta, Gråt, Älska, Hata, Ni vet va ni ska göra.Kommentera gärna konstruktivt, tas alltid emotCYA in Malå 4/4 alla hoppas jag. Kommer bli phätpeaceps. Tänk på namnet på netplayet, så har ni nått att klaga på så vet ni redan svaret (: