Beatet störde mig otroligt. Den som sjunger låter skönt. Erat flow är fett, mixen kvalitén, mixen. Japp, märks att ni grabbar har hållt i micken väldigt länge. Ser utväckling hos prendel, hörde han första gången på "100 rim" och tyckte han var värsta guden xD Ni börjar bli riktigt grymma! in på winamp. Peace!
Dra åt helvete!
gillar som fan :D dom senaste låtarna du har släppt prendel har varit sköna som fan
Måste säga att låten luktar lite opium!! Möllenöh
Fisk soes
detta är nog bland det sämsta jag hört prendel droppat på länge:S helvete beatet var katastrofalt... sry, men jag säger som jag tycker!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
du är så jävla härlig prendel :P gillar din musik.
Graffiti Can't Be Stopped
alla riktígt bra i denna låten, och Dany bra sjungt. peace
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P
Riiktigt fett lagt utav er alla ! men ett stort plus till killen som sjunger ! fortsätt. peajz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låten diggades ett extra plus för dany i reffen ;D
prendel blir bara bättre och bättre, fin låt och det här var andra låten jag hörde med D-Död men hans vers var fan gud. dany sjunger fint och känns som erat gängs motsvarighet till toppen :)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
diggar! pz
Sleep is the cousin of death
Dany som sjunger ? rätt eller fel ?
japp det är dany som sjunger, visst e han grym tack allahh
www.youtube.com/prendel
Tack, tack! Kul att den diggas (var själv nämligen jävligt skeptisk till min "sång", men hittils verkar ju ingen ha pikat på den, tidsfråga? :) ).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna var rätt nice killar.. men alltså Doktor's sång, seriöst? ..... Nej, inte än hehe.. Den var mysig den med ;) .. p'z
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Där kom det. :D
Gjorde det ju inte ? : p
Oh
då fattas bara min "sång"
www.youtube.com/prendel
dany dödar på reffen ! första gången ja hör prendel lugnt, men det låter bra :) doktor död, fett skön röst, låter najs dt med :) keep it up boiis
jag gillar inte beatet men resten var bra
Djävulens Sal......
jävla ni, efter att ha lyssnat igenom denna hemma och tänkt över min nuvarande situationen fick ni mig seriöst att fälla ett par tårar :( jävla er
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
jag fällde också en tår glömde jag säga:(
Djävulens Sal......
den här var sköön, gillar mer prendel i en seriösa låtar :) Skiit skööööön reff!!! andra versen var också sköön,, en helt klarrt bra låt :D//Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
tack så mycket
www.youtube.com/prendel
Jag började faktiskt själv böla när jag hörde låten, så pass att min lägenhet mer såg ut som en jävla simbassäng (ska tilläggas att jag var tvungen att snorkla mig till ytterdörren när jag skulle ut och handla). Fäll en tår, mina barn!
tack så hemskt mycket till alla som diggar ! :) Blir glad hihi
Jag är faran som lurar i natten!
fan beatet var soft ju, inte lika smörigt som andra rappare måste ha så fort man ska kicka känslor. rappen var tight, låter bra med "sångväxlandet". reffen är guld. dany is the shiii
fan vad skön låt. refrängen är ju bara för underbar. finns inte texten nånstans?
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
tack
Skön låt :). Prendel! När kan man förvänta sig att få ladda ner Fucking Stockholm 2? Är det mycket kvar? Haha 1:an är för jävla bra! "fett hiphop jalla jag svär" :D
Tack, tack.
Jag tycker det är fakking awsome alltså! Ni kan tydligen göra seriösa låtar också, haha (: Fett fett, den här ska jag pumpa ett tag!
Låten var stört skön, framför allt reffen, och alla som klagade fuck **** gör bättre sjäv säg^^ men den var bra lyssnar på den flera gånger om, o ja har inga klago mål på nåt=) fortsätt med såna här låtar!
låter bra , skön reff skönt beat, UPP
Vem fan pratar du med?
tack allehop, kul att ni diggar seriöst oxå
www.youtube.com/prendel
jag diggar reffen fett mkt, bra gjort dany!
jag diggar reffen fett mkt, bra gjort Prendel!
www.youtube.com/prendel
Prendel, snälla svara :), vet att det inte handlar om låten nu men när kommer fs2 ut? :)
den kommer ut om ca 1 år
www.youtube.com/prendel
finns inte texten att lägg uyp
UAP Minns jag inte fel så skrev vi texterna på toapapper, så förhoppningsvis har inte Prendel hunnit använda rutorna till sin egentliga funktion.
Gillar den som fan :] dock allt utom reffen... Annrs var låten nice som fan.. gillar den!!! Droppa text
Eriksson1337 ftw!
Tyckte det var riktigt soft , diggar sången! Allihopa la det sweet!
För jäkla mysig!
D-Röd var bäst i denna. härlig reff!
Big ups , har hört 1 minut in och gillar den verkligen redan.Dany: Första gången jag hörde så sjöng du också i refrängen, och även sist jag hörde dig i "Mega fuck you" så sjöng du, men du gör det bra! Det är en unik stil du kör, fortsätt så!Prendel: Jag hörde som sagt nyss din låt "Mega fuck you" och den diggades, men om möjligt så flöt du ännu bättre här! Stilen här att du "Studsade" i flowet, det lät riktigt nice! Texten var go, gillar stuket på den. Prendel, du är på väg, keep it up!Doktor.D: Jag gillar din röst, och din stil är inte helt fel! Aldrig hört något med dig förr, men jag har ingenting att anmärka på. Flow, känsla, allt fanns med. Nu hoppas jag att jag inte hört fel på Prendels och Doktor's röster, så att detta blev rätt, om inte, let me know. I vilket fall förstår ni vad jag menar!Ni är på väg. Big ups!
452 downloads. Fan, man rådnar ju.
makaroner