tMy & Bruno - I Love You Alone
Såg att bruno hade kickat på samma beat som mig så jag frågade om vi kunnde dra ihop den tillsammans ist och han va sugen :) skickade över min session och han mixade! lite kritik tack Låten! OBS; tack söt bruno för mixen:)<3loveu
fosho
Skön text grabbar! tyvärr så diggade jag faktiskt brunos vers mera än tMys nu. men brukar digga tMy, men i denna låt så tog bruno det. men tommy, du kommer alltid vara min idol så, skönt beat var det i den :) tommys vers var faktiskt också bra, men men, peace out från mig nu, vi hörs mer sen <33
Mclarzon is in tha house yao :) peace !
älskar beatet:D riktigt sköönt:D tmy aldrig hört dig förr men du va la bra iaf^^ bruno du lägger de tiight i denna men saknar lite kännsla som du brukar ha^^ men det var tiight iaf pz
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
tack för kommentarerna!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Ny länkish :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
hur får ni tag på alla dem feta beatsen ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett skön låt grappar :) <3
Men upp nu!?:)
FETT GRABBAR;) jag diggar^^
Utalas säta pe
Den e nice :P
myspace.com/rockduden
feett nice gjort =)
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Tycker att tMy gjorde några flowmissar, men var i helhet det bästa jag hört med dig iallafall, beatet är skönt, men tycker att Vers på 20 bars var som ett litet nödinlägg i texten.Bruno: Din del var riktigt nice, men saknar dina skrytlåtar, det vill jag höra mer med dig, din röst passar bra in på beatet, tycker att flowet var riktigt nice. Texten kan du göra bättra, MER SKRYTLÅTAR FRÅN DIG BRUNO! Betyg: 6/10
http://www.myspace.com/danielsavaker
gillar det....:)
Yeah!.....singing like LalalalA....
tMy du blir bara bättre och bättre,Aldrig hört Bruno men det var riktigt nice! / Mighty
Ny Användare : ReskOnee
tMy: Du hade en rad som var mixxad med någon radio grejj eller vad man kan kalla det... Det var poöng av drag på låten.. Men annars så var det fan det bästa du har lagt tror ja... Bruno: Aldrig hört dig. Men du hade ett skönt flow och en skön text.. kommer att kolla efter ditt namn på whoa i fortsättningen.
Vår musik och blogg hittar du på -
http://www.smsmusic.se
det här var nice shit tMy baby :D Bruno var också bra,, :) bra jobbat killar :) ///Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Upp !?:)
tMy, du blir bättre o bättre, iaf bästa ja hört med dig:) keep up the good work bruno va också bra.
music is something u do, style is something u've got!
diggade mest brunos vers men..den blir nått man kmr lyssna på ett tag iaf bra låt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett sköön diggade mest bruno text, men jag vill höra mer av bruno än kärlekslåtar. bra låt men inget jag kommer att digga
Kan inte mer än säga att jag älskade denna låten asså! :D... Faktist riktigt soft när ni kickade tillsammans här, båda levererar grymt! ;)
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
tack grabbar:) UPP LITE TILL (L)
fosho
bästa beatet man hört på länge, texten inge fel med heller. tMy's vers tyckte jag var helt underbar, har inte hört bruno. men shitt grabbar det här gjorde ni båda väldigt bra. ser framemot att höra mer från er båda. jag kan inte finna några flowmissar och tabbar. tyckte helt enkelt att låten var helt unik. : ) /bsn
Tack för alla kommentarer:) Upp ?:D
Jag tycker du ska jobba på din känsla och din text fortfarande tMy. Bruno , du var helt okay i den här låten. Jag gillar inte beatet speciellt mycket dock. Sparar låten gör jag, men om den kommer lyssnas på så mycket vet jag inte. Keep em comin' bros!
jag vill summera låten som tråkig, där kom det ordet jag inte fick fram förut! :P Den är tråkig!
grymmt bra,den kmr spridas igenom mig!bästa du gjort tmy,första gången jag hör dig bruno,men jag vart posetiv till din musik för du lägger det tight! //KmCKillenmedCash
tMy; Du lägger det nice som vanligt i denna. Lite mera känsla faktiskt än vanligt, så big up för det. Helt ok text, du kan nog finslipa den lite mer tror jag. Men bättre än vanligt ! Bruno; Aldrig hört dig förut, men diggade som satan. Din mixxning var nog en liten del att jag fortsatt lyssna på din vers, riktigt bra mixx. Bra text, bra flyt, bra inlevelse, och bra text! Big up boys ! Hela låten i sig; 8/10
life is to short to be pissed off all the time.
tackar killar:D extra tack till dig elak som inte brukar ge sån dära kritik:)Tack
fosho
Soft låt av er båda :D:D <3 Peace
http://www.myspace.com/xDnick
ruggigt bra! bra jobbat gubs!
Om jag är skyldig dig pengar, sen ger jag dig dom.. är jag oskuld då?
Beatet är verkligen ingenting som jag tycker om, för mycket drag typ.. tMy's flow sitter fint, låter skönt. Rösten är helt okej och texten är helt okej. Bruno's text är jämnlik med tMy's och det låter helt okej, ni kan eran sak, Fortsätt!
Dra åt helvete!
tack folket:) ett sista upp här:)
fosho
upp ?
Producent
2008-04-02 22:43
Fett mina änglar<3 Ni lägger det nice som fan Blötsliskig och en Mjuk KYSS på er båda
Flyger fritt, landar platt
säger som ovan, ni lägger de mys ;) bra jobbat! :)
är förbannat bög....