tack som fan ni som har kommenterat :D kul att folk lyssnar,här kommer texten också,,(Det kan vara stavfel) Reff (Sång) De lönar sig kämpa bara lyssna nu// hör min historia som jag berättar// Jag lovar och svär att de blir snart bra// Så upp med humöret och va lite glad// Vers:1 Jag vill stänga mina ögon,jag vill gömma mig för andra// Jag vill ta mig upp så jag kan ta min luft och ANDAS// Jag skriver texter da för da för de jag kan// Jag hade en låga som en gång i tiden bran// Jag är som en kolv jag åker bara upp och ner// Jag vill känna min styrka så jag kan senad le// Jag är en blomma som vill ha sitt vatten// Men de som inte skeer att jag inte känner kraften// så ta mig upp så jag får känna hur det är// så jag få känna hur det är att bara vara lite kär// men men vart jag än är ser jag negativa saker// tar det sura äpplet bara för att vara vaken// Tro på mig själv tänker inte lägga av// Kämpar mig framåt tänker inte stanna kvar// En sak är säker jag kommer alltid kämpa/ Levde inte bra men det har jag faktiskt lämnat// Reff: De lönar sig kämpa bara lyssna nu// hör min historia som jag berättar// Jag lovar och svär att de blir snart bra// Så upp med humöret och va lite glad// Vers:2 Jag träffa sen en flicka jag fick börja känna kärlek// Och jag älskar henne och jag är faktiskt ärlig// Och min stora klump som jag hade i min hals// Klumpen försvann som ett fint vattenfall// Flickan som jag träffa var en gåva från gud// Men förkänar jag det,aah jag fattar inte huuuuur!// När jag slutar mina ögon ser jag dig ändå// Fick känna första gången att mitt hjärta börja slå// Jag fick höra med ord att någon älska mig// Jag fick höra med ord att någon gilla mig// Kännslorna är starka som tjockt lager panzar// och vart jag än är så finns du i mina tankar// jag lever bäst det finns inga bekymmer// Solen den lyser,Ingen som skymmer// Jag är nu lycklig och lever bara bra// kommer vara lycklig ända tills min grav// Reff: De lönar sig kämpa bara lyssna nu// hör min historia som jag berättar// Jag lovar och svär att de blir snart bra// Så upp med humöret och va lite glad//
https://soundcloud.com/mendelsonbits