I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sleez Feat. Emma & Oneunder - Alltid kraft kvar.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-31 15:49

Sleez Feat. Emma & Oneunder - Alltid kraft kvar.mp3

hallåhallå!

denna fins låten skulle EGENTLIGEN vara med på min EP, men jag är så kräsen, så jag ville egentligen ha med en person till men jag fick inte som jag ville så jag slänger upp den här istället. Oneunder har precis påbörjat en EP också, hur många spår som ska inräknas vet jag inte, men jag vet att jag kommer gästa på ett eller flera spår :)

Znapmusic.com/sleez/  , där hittar ni låten.

Myspace/Oneunder  , och där hittar ni annan musik med under, där finns inte denna låten med.

Konstruktiv kritik tack, så blir vi nöjda! :) .. och snåla inte. Kärlek !

haha, vi bor på landet!

2008-03-31 16:06
TheEmerald P72  Okej tack så mkt roligt att du diggar min vers! l

åten blev fet, Du la det fett sleez hade inte hört din nya vers förut :) Håll även kolla efter sleez ep den kommer bli tung, jag kommer gästa ett spår på den oxå!

Slänger upp min text här oxå!

Många människor dom snackar,men dom missuppfattar, vinkeln//

Vissa kämpar andra springer, rakt i vinden//

Strävar efter något stort oftast mkt pengar//

Många skulle kunna sälja, själen, fru och barn//

Själv är jag ett stulet exemplar, har en sluten pakt med gud idag//

Fast i deprition, Mina pengar tänder glöden//

Slut på sidan, vänder över//

Nya blad,nya tag, pressen kan bli stor men då slutar jag//

För jag nöjer mej med det jag har//

Blod svett och tårar är vad jag har satsat//

Har ett ex, en riktigt slampa, som försöker sabba//

Det som jag har byggt//

Dränkt i avundsjuka för jag lyckas nu//

Men jag blundar låter skiten va//

Orkar inte lägga tid på sånt idag//

Måste jobba måste vara vuxen måste vara kreativ//

Måste ta ett ansvar i detta liv//

Hålla hakan högt för ett nästa kliv//

Jag kan inte slösa på min tid//

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-31 16:29
Kom igen nu whoa! Sov inte på denna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-31 16:38
Osäker på bruden vet inte riktigt vad jag ska säga bra eller dålig röst

Sleez du är skön som fan detta va nog det bästa du droppat på länge du har skön röst jävlit skön känsla osså. Brukar inte höra dig såhär men detta va fan skönt se till o droppa mer sånt här som känns genomarbetad känns som du slänger ut låtar som e gjorda på en dag.

Oneunder aldrig hört dig innan men jävla du överaskade mig du va skön hade skön röst o skön känsla. Lite keff text dock men vafan skönt..

Beatet är fireeeh tung o chill som fan.
Geni

2008-03-31 17:10
jag gillade låten..

reffen hade iofs varit bättre om hon hade sjungit på typ stockholmska eller nått
tror det hade varit nice..

sleez vers var grym :)

jag gillade oneunders vers också!

accapellorna skulle varit i samma volym!

helhet så var låten skön!

frid

2008-03-31 17:46
Tack så mkt alla! roligt att ni diggar det:) Mera folk? sov inte på detta!

2008-03-31 18:50

Sleez?:O:O första låten jag hör dig redigt "laidback" såå skönt du la det, fortsätt göra sånt här!!! diggas som fan fyfan !! shiiet lätt det bästa jag hört från dig mayn!

Emma: Skön reff! fortsätt

Drezaz: La det riiiktigt bra faktiskt :O bästa jag hört med dig med ! fortsätt

Lätt den fetaste låten på länge !
UPPA DENNA WHOA, behövs mer sånt här !

Peajz/ShiiPaaN

2008-03-31 21:10
Tack så mkt :)

Det är fan sjukt att det kan vara så jävla SNÅLT med komentarer! över 45 pers som har checkat låten men fan ingen som komenterar!? det riktigt sjukt

2008-03-31 21:36
shiieet . jag är helt mållös :$ . tack shiipaan, emil och padawon . det värmde som fan ! fler vill vi fan se ?
haha, vi bor på landet!

2008-03-31 22:34
De här va ett små  mysigt beat faktiskt riktigt skönt.

Sleez: ja du har en halvskön standardrap du flyter stabilt och ger en små skön vibb till låten.
men efterlyser lite mer kännsla hos dej faktiskt. har hört några låtar med dej tidigare och denna vers va de bästa jag hört med dej, du kan bli en bra rappare du e inte riktigt där än så jag skulle kunna lyssna på dej men du e en bra bit på väg.

Emma som sjöng i reffen va halv skön jag gillar ju att hon sjunger på skånska tycker det e fint som fan. men själva sång prestationen va inte superbra men inte super dåligt heller.
hon måste ha mer kännsla och trycka på lite mer för att fånga min uppmärksamhet.

drezaz
Så där ja!!! en stabil stil du har fått till flowet, du har tagit bort de mästa fronda inslagen i ditt flowe och det e bra, vist de finns lite kvar, men du har blandat in eget i de så det e klart godkänt. Du förvånade mej lite med din vers faktiskt, rappa vet jag att du kan men i denna tog du det ett steg längre och de gjorde du med en rutin och stabilitet i ditt flowe, tok skönt,
de som va sådär va texten vet att du kan skriva mycket bättre än så här, och då tänker jag på känslan i innehållet och inte på rim och sånt för du vet att jag skiter i sånt. men innehållet kunde vara mer från hjärtat så som jag vet att du kan skriva en text, men klart godkänd vers faktiskt,

Sumering av låten. drezaz va den bättre så e de bara, men låten kunde ha blivit kanon om
sleez och emma hade lagt ner lite mer äkta känslor och lite kärlek till de dom håller på med då hade nog låten vart dunder.
sen så va de mixen och ärligt talat den sög. rösterna låg lågt förutom drezaz röst,
och ni har inte fått fram karaktärerna i rösten och allt ligger för insmetat i beatet.

men de va en ok åt men som sagt drezaz glänste, och de e bara mina ärliga ord och ingen jävla kompisprops om folk skulle få för sej de.

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-04-01 01:05
Mr-Banditen P27 Fan vad jag älskar läsa din inlägg, alltid bra och välutformade! exakt så det ska vara! Och verkligen tusen tack för orden:) Roligt att du gillar det jag gör,och extra skoj att du tyckte att jag la det bäst i låten :) Tusen tack ännu engång!!

Maketo__ P19 Klart det måste ju finnas sånna som dej oxå:)

Mera*?

2008-04-01 06:06
Mr-Banditen P27: tack så mycket. det värmde verkligen jätte mycket.. fler vill vi faan ha ?
haha, vi bor på landet!

2008-04-01 14:50
Ja seriöst mera nu!

2008-04-01 16:48
Hooken: Inget jag direkt gillar tror jag.. Dock tungt att det håller sig på skånska.. keep it dirty..

Sleez: Tung vers.. inget annat att säga.. dock var första halvan av versen bättre än andra delen.. Men överlag en av dom bättre du har lagt..

Oneunder: Flyter på nice, inte mkt att klaga på direkt.. Några rader kändes kanske lite korta? Kunde kanske jobbat lite mer på rimmen.. Men som sagt, nice överlag..

Peeeys n Luuuv

2008-04-01 17:10
tack danne! skönt att höra :) .. fler?
haha, vi bor på landet!

2008-04-01 20:20
Antagonisten P24 Tack så mkt! Ja jag kände faktikst det efteråt, så på den punkten har du helt rätt!!Men tack iaf:)

2008-04-01 21:19
Svar till TheEmerald: Det är fan inte lätt att sjunga vanlig svenska när man kommer från den länen. Jag tkr att man skall sjunga på sin dialekt och visa vad länet går för. Sleez sjunger bra, och det finns många på min msn som är norrlänningar men dom fattar vad han sjunger även om han sjunger på skånska. Så du är nog rätt så ensam då på att inte förstå alla ord.

2008-04-02 11:44

tycker att låten e ganska bra faktiskt ;)

Fuck OFf!

2008-04-02 12:18
tacktack! snart släpps min EP, och Oneunder har precis påbörjat sin, så håll utskik för två stycken dundersläpp. :)

FLEEEEEEEEER?!
haha, vi bor på landet!

2008-04-02 15:51
Ye du har rätt broder:) 2 dunder släpp! kom igen nu whoa mer??? checka sleez ep som är släppt nu, MISSA INTE!!!

2008-04-02 22:24
eller hur .. kolla den! :D
haha, vi bor på landet!

2008-05-03 20:52
upp på denna!
haha, vi bor på landet!