Bruno - I Love You Alone ajja, fick lov att rensa lite tankar och sånt så jag skrev en låtallt är från mig förutom beatetSpeedysharelänkHär är texten om det intresserar någon!du vet jag älskar dig, och att du är min ögonstenför du är flickan som jag alltid kommer följa med//vars än vägen leder, så blir det säkert brajag hoppas då på en kärlek som alltid visar vänskap//och alltid visa trohet men samtidigt glädjeför du är den jag älskar, can you belivit bejbi//-nu står vi här, själva och kära-och allt är bra, för du är den jag älskar//och du är vacker, en enastånde personoch är du säker, så leder gången dit du tro//för jag är vem jag vill och jag är den du villså vill du älska intill, så säg att du är min//-så ta min hand, jag ger dig vad du önskarvi ror i land, och jag uppfyller din önskan//jag lovar dig trohet och kan jag lover dig alltoch jag lovar dig kärlek och jag lovar det är sant//-och en sak är säker, jag väntar på ditt svarjag sitter på mitt rum och skriver kom tillbaks//
Riktigt skön låt bruno:DBeat:Det är ett mycket fint beat bra tempo helt enkel fett!Text:Den är lika bra som vanligt!Flyttter riktigt bra och finnt!:DYou:Du flyttter fint som sagt inget fel alls:D, du har bra kännnsla är du sjunger ut låten:DMix:Kan inte hitta något fel på den!:)Övrigt:Jag tycker låten äe riktigt fin och soft!:DTotalt:Forsättt som du gör nu! 10/10 Peace And Mutch Love!//A2