Jag är den killen alla hatar vid tolvslaget det finns en hållhake, jag är en bråkstake å när det kommer till fest är jag bäst i test men vad kommer då härnäst - jag baxxar din bärs musiken blir tyst när jag går in på klubben brudar på varje sida jag är schnubben kommer det en dag jag festar lungt jag sitter då argsint ner och andastungt en två och tre till sidan du är så jävla fet att du repar skivan jag smyger runt bland dansgolven inte riktigt fly inte tolv änn det blir en moonwalk fram till en bar din dans huh du dansar i bananskal kommer du ihåg vad du gjort igår får jag till fråga varje gång jag mår som jag mår Ref.x2 dansa dansa som du kan halsa halsa som en man det här det är en partylåt du inte lyssna klart igår Jag säger mera humor åt alla i världen ska vi nån gång ska dö, ska jag skratta ihjäl mig alkoholen är min hjälpreda om det gäller fest jadå kan jag prestera Nej jag är inte danskungen på klubben men jag lovar jag är stamkunden i puben sätt er ner eller kom till mig det är fest och du kommer inte ångra dig Så du känner nu ångest så ta med dina öl och lämna förståndet ölen är slut så jag känner panik om jag sätter mig i bilen blir det vänstertrafik om festen e fin ska du helst inte dit för på sånna fester dricker tjejerna vin när du skämde ut dig fick du plötsligt brottom bara skit i det, det är ju glömt imorron Ref.x2 dansa dansa som du kan halsa halsa som en man det här det är en partylåt du inte lyssna klart igår
Jag kan langa det browshan!