Denbo ft Klockren - Stänger mitt rimblock
Hej foket ! Hookade upp med denbo för någon dag sen och här är resultatet. Den här vill jag ha mycket kommentarer o åsikter om, så vaket nu. Text: Denbo Rapp. Denbo / Klockren Mix: Denbo / Klockren Beat: Vettefan fråga denboLåten! Tack i förhand.
www.znapmusic.com/klockren
Tungt mannen!! låter riktigt bra i mina öron!! keep up! pz!
Vers1 Jag öppnar blocket, fäller sakta en tår. Tänker över alla minnen som har rivit up mina sår. Det va inte igår men jag vill att du förstår. Vi måste fortsättta gå för att stärka oss två Jag kan säga det till dig, hela natten varje dag. Mitt hjärta bultar för dig, faller ner o jag bliv knäsvag. Det gör ont, när du fäller en tår. Jah det hugger i mitt hjärta när jag ser hur du mår. Men du måste ändå lägga en tanke på mig, Jag har försökt, gett mitt hjärta o kämpat för dig. För det ända jag vill, är att vi ska ha de bra, För jag vill hålla dig kvar.
Så, därför tänkte jag, berätta för dig För det är sjukt jävla mycket som jag älskar dig Och bara så du vet ska jag aldrig släppa dig För du är den som är min vackraste tjej
Reffräng Du kan berätta för mig Hur du mår Jag kanske förstår någon dag Frågan är om den dagen är idag
Vers2 Jag har sagt det förut men jag säger det igen Sitt inte uppe och vänta för jag kommer hem Kommer aldrig lämna dig du är min andra halva baby Även om vi tjaffsat innan får du ändå se mig sen Du kan berätta för mig, precis hur du mår Jag kommer öppna upp mitt hjärta, hålla tankarna åt Ja, sömnlösa nätter, tårar som rinner förbi Har legat ensam och tänkte på hur allt kommer bli Det hjälper inte att jag röker en spliff För problemen dom kvarstår, och ändå lägger sig sist Ja, jag ska klara av det här genom hopp o tro Och om du är för långt bort ska jag bygga upp min bro Förlåt, om jag inte lyssnar ibland Men du måste ändå stå och ge oss en chans Kunna lita på varann, vi ska klara av det här Vi ska vandra hand i hand och alltid finnas där
Reffräng 2x
tight rap från denbo grym reff av klockren finns inte mer att säga faktist. Älskvärt !
Skön rap, men reffrängen kändes lite tom! Men annars helt nice / Mighty
Ny Användare : ReskOnee
nice faktist, reffen lät faktist grym, gillade hur du ställt in det, håller med mighty lite att den var tom men låter ändå nice =) vad äre för beat? fråga denbo =)
tack för kommentarerna ! fortsätt kommentera gott folk!
upp !!!
kul att höra robish :) fortsätt kommentera!
haha, inga personliga påhopp här!
nejdå jag tror inte denbo tar mer illa upp än att radera sitt konto .. hähä tack så mycket ! :)
reffen va skön men. kärlek hit och dit det blir för mycket och det blir inte bra i längden
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
tack så mycket, jag förstår dig absolut. brist på vettiga teman bara. har man klinik för sånt?
öpp, men reffen kändes lite tom precis som allmightyb sa .. men annars kanoon ! :DD
www.myspace.com/Sagoztyle
Sjukt bra, älskar den ! :) hare kung mayn pz <3
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)
jag gillar den, den är mkt söt :D
http://www.myspace.com/mrkumlin
okej .. många säger att den är tom :p menar ni då att det är för lite styrka i reffen eller förklara .. tack i alla fall, mer !
Fattar inte heller vad dom menar med tomt, men de verkade som att de fattas nåt... kan bara inte komma på vad, kanske mer kraft som du säger men det är ju inte säkert att de hade låtit bra då.. fan jag vet inte klockren tycker det låter bra.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
tack maaayn .. haha jo jag får tolka det på mitt eget sätt om jag inte får en bra förklaring :) tack för alla kommentarer !!
sjysst sjysst, inte min stil men den var skön :)
fet låt! denbo lägger det skit bra, klockrens refräng är ochså skön :) One
www.ZnapMusic.com/Prototyp
täck
Denna låten va jävligt soft. Klockrens refräng är bra men jag diggade inte slutet på refrängen... Asså jävligt mkt styrka på dom 2 första barsen sen när du säger "Jag kanske förstår någon dag Frågan är om den dagen är idag" Det är dom här 2 barsen som jag tyckte förstörde lite för den.. De 2 första barsen kom du in med stryka sedan när det kom till det sista gick det ner me kraften.. ähh lite svårt att förklara:P Annars texten är jävligt bra!
FUCK WHOA
tack för kritiken JTF ! jag förstår absolut hur du menar, men ska komma med ett svar hur jag tänkte där. jag kom in med en styrka i början för att verkligen visa att det var reffräng. Och sedan tänkte jag avsluta lite lugnare för att det skulle smälta in bra med vers2? Förstår du hur jah tänker då? Smaken är som baken! tack iaf, upp!