I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Henka & Pelle - Unikt skit på beats (netplay)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-27 03:20

Henka & Pelle - Unikt skit på beats (netplay)

Tjena fan, vi har nu spelat in i två dagar lite öl cigg och sånt ;) Så detta är resultatet

Allt är mixat och inspelat i Henka Land Recordings
Mixat av Henka

Henka & Pelle - Så vad ville ni

Henka & Pelle - Sköt ditt eget

Henka & Pelle - Vad gör vi

Henka & Pelle - Unikt skit på beats

Henka & Pelle - Gunga med mig

Henka - Ge mig ett beat

Så ge oss lite kritik nu!

KOM OCH SE VÅRAN SPELNING 4/4 I MALÅ!

2008-03-27 11:43
nice, orkar ingen seriös kretik ^^
Hur mycke knark har du knarkat idag

2008-03-27 12:08
Alla låtar funkar helt korrekt i mina lurar.. Men pelles vers i sköt ditt eget är insane imo...

2008-03-27 12:14
Fett !...
var de nå du ville eller ?

2008-03-27 12:31

feeet skit!
thank you
kom igen more idiotas

2008-03-27 13:10
yea,  alla låtar var nice.
speciellt sköt ditt eget, den var phat!
hoppas det blir fett drag på spelningen för er..

2008-03-27 13:15
det låter bra grabbar! gillade så vad ville ni mest, lycka till på spelningen!

peace!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik

2008-03-27 13:27
tkr du lät rätt bra överlag,, sen vett jag däremot inte om det är dom här högtalarna som sviker eller om mixngen är lite diskant?,  gillar gunga med mig, den var frääsch å titel spåret, skön reff,   pz! 
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-27 13:32
tunga låter som fan. ni gör bra ifrån er :)

2008-03-27 14:25
De är nice in på mp3 Dirr!

2008-03-27 15:53
har inget att klaga på , de var phett bois , ses på scenen i malå
//chasse

2008-03-27 17:29
phett bois, som chasse sa, vi ses på scenen =) peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-27 17:45
ey va fan detta är sjukt grymt bra shit asså henka jag checkar alltid ditt stuff du kör fett bra fan pelle e fett med bra med fan att man bor så långt borta fan skulle va fett å se skiten live
Taktsinnet håller skiten down för räkning!

2008-03-27 18:08
hell yeah, diggar fan alla låtar,fet delivery från båda på alla låtar tycker jag iaf. Big up!!!

2008-03-27 18:33
Gunga med mig: Fett gungit beat, fan henka.. där gjorde du det riktigt najjs asså, gillade många rader och du hade fett skönt flow =) och samma med pelle, sköna rim och skönt flow, denna låt diggades som fan :)

Sköt ditt eget: Den här låten var najjs, henka du vet jag diggar dig =) och the same med pelle ;D reffen var fet;D pelle hade grym röst i denna ;D diggade henka mer =)

Så vad vill ni: Skönt med korta rader var, det var grymt skönt när pelle kom in, ditt flow där pelle :O reffen diggades starkt, den var grymt skön! texterna var feeta!

Ge mig ett beat: den här låten har jag redan komenterat personligt till dig henka :) så de vet du redan om vad jag har sagt =)

Unikt skit på beats: GRYM REFF :O Den här reffen var inte att leka med, och när pelle kom in, det var grymt =) jag diggade din text här pelle, henka du var riktigt grym i den här, du gjorde grymt bra ifrån dig ;D bra beat

Vad gör vi: Den här va praa grappar ;p jag tror jag gillade pelle mer i den här låten, men henka du var bra du med,  grym mixtape grappar :D

2008-03-27 19:30
kuul att det gillas boys!
walle leder kretiklistan. kom igen och plocka ner han nu!

2008-03-27 22:31
tack tack upp upp!

2008-03-28 09:29

Så vad ville ni :  Jag tyckte om hur ni delade upp verserna, blir lite mer intressant och roligt att lyssna på då :) Bra också att ni hade olika flow varje gång det var "eran tur", det gör också det hela mer intressant :) Sköna rader här och där också !
Reffen, vette fan vad det var med den, men jag tyckte den lät lite tom : o Men tyckte om "vad ville ni, vad ville ni" ballt! 

Sköt ditt eget:
Den här låten är hur jävla skön som heslt! Beatet är så jävla tungt ..
Måste erkänna att jag nöter den här låten på min mp3 :)
Henke jag tyckte om att i början av din vers, så har du rätt mörk och hes röst och sen efter halva versen så ändrar du rösten helt , lät nice som fan! diggar ditt flow som fan på "men ställ dig mot henka, så vet du redan nu vad som kommer att hända " brukar spola tillbaka för att höra det :)
Första gången när jag hörde pelles vers så började jag helt ärligt rysa. Tycker du flowar så skönt. Sen har du så cool och speciell röst, så det låter nice nice!
Tycker det är bra att henkes vers är först för att den är tung och lugn och sen kommer pelles vers som är tung med gung hehe ;)
Reffen är bra! får en känsla av att den kommer bli tung som fan när ni kör den live !

Vad gör vi:
Reffen tycker jag är hel skön! Jag börjar tänka på små tomtar som springer runt i en skog och spelar flöjt när jag hör beatet haha :D sitter och känner mig som en liten tomte när jag sitter i stolen och gungar med haha !
Njaaa jag vet inte, första och andra tyckte jag inte om så mycket faktiskt. Men det låter inte som att ni la ner så mycket tid på det. Och flowet på verserna var inget jag fastnade sååå uber mycket för.. texten var íntressant att lyssna på era jävla pimps! höhö :D
Men den versen ni  delade på i slutet, den tyckte jag var svin skön :) Små rolig text där också, tyckte om flowet med! varför laaa ni det inte så på första och andra versen också föööör? :( :D

Unikt skit på beats:
Sköööööönt beat yo?! :D Den här låten blev jag happy av att lyssna på!
Reffen lajkade jag som fan ! Tror jag kanske tycker om den här låten mer än sköt ditt eget, helt otroligt ju : o Ärrrrre jag som är groupien eller?
Pelle diggar ditt flow på din vers, passande text till beatet, bra bra!
Henke, gaah ditt flow på dom första raderna är bland det bästa jag hört med dig! : o Vette fan vad det var med det flowet som jag fastnade så mycket för, men det var verkligen ett "halleluja moment" för mig! bra där my dear friend! Skön text på din vers med!
Reffen är aaaaaas skön! det kommer bli en hit yo!

Gunga med mig:
Hmm.. beatet tyckte jag var riktigt tråkigt, speciellt reffen.. :/
Pelle flowet i början av din vers var nog det enda som piffade upp låten..
Men sen är ju inte det här beatet nånting som är henkes stil på låt.. Kanske därför jag inte fastnar för din vers henke, är kanske för ovan att höra dig på ett sånt här beat, who knows.
Ge mig ett beat har jag ju redan kommenterat förut, så orkar inte skriva igen :)
Men jag tycker iaf att den låten är riktigt skön! :)

Men bra jobbat som fan Kära ungdomar ! :) Keep it up! :D
Kommer bli keeewl att se er två live i malå! peace & löööööv !

2008-03-28 09:30

Fan vad mycket det blev : o  aja skitsamma, hade tråkigt soooo wtf :D

2008-03-28 13:56
hell nooooo att jag orkar dra en kritik som rebecca eller walle.. nej nej nej...
men jag tyckte det va nice, vissa låtar lite mindre än andra och sådära men det är så det alltid är. förvånad över pelle, aldrig hört snubben förr men han va nice, gillar rösten. henka du gör det nice, u know, du är bodenbo i hjärtat, klart du göre, haha

upp med detta, de förtjänar lite mer uppmärksamhet

ska bli fett i malå boyz, dock drygt med buss ^^

/D
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -

2008-03-29 00:53
uppp
Rappare

2008-03-29 11:41
Funkar, men Unikt skit på beats är bäst, den hoppas jag ni kör i Malå, ses där boys!
www.slackerz.se

2008-03-30 15:25

haha rebecca tar ledningen.plocka ner hon nu?
kul att alla gillar

2008-03-30 22:23
så ta de lungt gumman vi kommer träffas igen, kanske ;)

Ge oss mera!

2008-04-01 22:55
Comeone!
Rappare

2008-04-01 23:21
sheit tung shit det här ! Sköt ditt eget e ju grymt jävla nice, de andra låtarna oxå för den delen  men sköt ditt eget står ut ! Riktigt fet shit grabbar, fortsätt droppa ! pejz

2008-04-02 12:25
NER BORT BORT! NER! henka bjuder knarre. sheä!
MaLå puff.................shiii ! ses idag! syyyystemet åt helvete.
ddddddddddin mamma

jag har lite tråkigt
Hur mycke knark har du knarkat idag

2008-04-02 13:48
Tungt grabbar, Bra röst och dialekt..

Kör på bara
myspace.com/rockduden

2008-04-02 20:40
"sköt ditt eget" var nog den grymmaste av låtarna.
tycker ni gjort det bra med denna. utveckling av båda två, framförallt henkas rimschema.
men tror nog jag hörde snack om "holk" i stortsett varje låt. ett minus där :)

annars så var det aiit niggus!

2008-04-02 23:45
fattar att folk gillar, men jag är mer inne på boombap, not my cup of tea..
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

2008-04-03 12:15
nice borw

2008-04-03 12:31
Tyckte det va helt ok! Det är något jag sparar på datorn iallafall (Och det gör jag inte ofta med grejor från whoa. So be proud) :)

2008-04-03 20:19
Bra låt, bra flyt.

Kanske inte sätter sej på hjärncllen på en gång men det är skönt att lyssna på och det låter genomtänkt.

one love
http://www.myspace.com/voxpopuliswe
http://www.myspace.com/mhoas
I brist på argument.... höj rösten!

2008-04-04 12:01
haha tack som fan alla!

SPELNINGEN IKVÄLL I MALÅ!!

2008-04-04 16:16

Fett grabbar =)

ni håller klass

peace !
hohohihihahahehe
Rappare

2008-04-05 09:50
grymt spelat igår ;D unikt skit på beats !
www.slackerz.se

2008-04-05 12:43
feta låtar dawg, Pz !
0 523

2008-04-05 16:15
tack som fan nico!

haha tack essel!

och tack grappenpåmickarn..

checaaa

2008-04-05 16:36
Ni la det fett igår i Malå, men mickarna hade lika bra kvalitet som mina stämband!

2008-04-06 17:49
tack ybermacen! Jo ljudet var ju kefft men festen efteråt va sweet=)

2008-04-07 19:45
yo?           

2008-04-09 19:27
no more ?

2008-04-11 20:22
shyysst att ni gillar! tror vi dödar den här nu