I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

OneUnder - Hade du vart jag [Missa Inte]

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-26 00:20

OneUnder - Hade du vart jag [Missa Inte]

Haha ja har inte sovit på 2 dygn, har jobbat som en tok och nu är jag så jävla trött att jag inte kan sova! Iaf börja med en låt förrut och blev klar nyss! Är svin trött nu, så nu ska jag sova! Iaf låten kommer tala för sig själv! Och mixnigen är inte dålig, det är min mick som är dålig efter att jag tappa den!

http://www.speedyshare.com/784893859.html

http://www.speedyshare.com/784893859.html

Och var inte så jävla snåla med komentarer denna gången!:)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-26 00:23

Texten!

Ref

Jag vill inte vara den som är den, men, jag måste vara det idag//

Hade du vart jag så hade du vart likandant//

Hade du byggt det som jag har byggt//

Hade du nog öppnat käften, inte kunnat vara tyst//

Vers 1

Fan det känns som om jag satt så mkt skit på spel//

Mer,än vad jag klarar av att kontrollera helt//

Men jag vet, jag har lyckats göra pappa stolt//

Är en förebild för släkten jag beundras av dom//

Jag är medveten inte många hade klara lyfta det som jag har lyft//

Helt på egen hand så va tyst//

Händer att jag jobbar 30 timmar rakt i sträck//

Ingen sympati har aldrig sagt att det är fräckt//

För jag jobbar inte för mej själv, jag jobbar för min släkt//

Jobbar för att visa mitt avundsjuka ex//

Du kan snacka skit men inte stoppa mej//

Forsätt ljuga säg att du är bra, men du kommer aldrig toppa mej//

Detta kriget kommer jag att vinna//

Du är bara avis att mitt företag tjänar mkt pengar och att jag har träffat mej en ny flicka//

Och att jag aldrig mer kommer stoppa min rika kuk i din fitta//

Ref

Vers 2

Aldrig vart min mening, inte velat skryta//

Ärligt talat klarar inte av att ljuga//

Vill du testa vi kan byta//

Liv för en dag,ingen möjlighet att vara svag//

För konkurenter dom högger tag//

Lämnar inget kvar//

Ska man lyckas kan man inte tappa fart//

Jobba på aldrig tappa gnistan//

Hinner inte knulla hinner inte tänka ordet fitta//

Ändå har jag flickvän träffas max 10 timmar varje vecka//

Men då vill jag sova,inte knulla inte prata inte tänka//

Ändå finns hon där och stöttar mej igenom allt//

När jag saknar syrran så finns hon där med sin famn//

Håller om mej,pratar posetivt//

Hur stolt hon är att jag finns i hennes liv//

När jag gråter fångar hon varenda tår//

Hon förstår hur jag mår,hur det känns att få jobba hårt//

Jag är ledsen gumman men det ända jag kan göra är//

Att köpa hela världen åt dej och som du vet du med//

Ref

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2008-03-26 00:33
Digga denna faktiskt, de att du satte ditt ex på plats :P De va soft ;P
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2008-03-26 00:33
Ska lyssna ;)
Förlåt :'(

2008-03-26 00:38
JoshaNMusik   Roligt att höra:) Ja alla kommer till en punkt då man vill sätta stop för nått! Tack ännu en gång:)

MaaU P16 haha gör det
Bloggare

2008-03-26 00:45
jag digga den riktigt mkt måste jag säga :) ..
Men jag gillar ju alltid dina låtar sötnos :D ...
elinwredh.se - Där musiken är viktig

2008-03-26 00:51

inte för att vara taskig nu men ! jag tyckte det började gå bättre för dig , när du kickade hos mig , tx den , Mina Åsikter ! den blev najs , och sen nån när du flyttade till chile ! , men sorry mayhn , du går ner igen ! sorry , INGET JAG GILLADE / Kidoo

Hojjta för Collab ...

2008-03-26 00:55
Wredh__ F18 okej tack så mkt roligt att höra:)Japp jag vet babe:)

Användaren är inloggad KidooMusik P0 tänker inte ens komentera skiten, du är sne/rädd för att jag kommer sätta dej på plats så fort jag sätter ner min fot i sverige! Och detta bättrar inte dina chanser att jag ska låta dej va! Alla vet att du snackar av ren avundsjuka! Du behöver inte ens svara på detta, vill ha din skit i min tråd! Du gör det bara värre för dej!

MaaU P16 du får gärna komentera låten oxå när du lyssnar !

Mera?

2008-03-26 00:57

jag tyckte denna blev riktigt najs .. jag säjer som JoshaNMusik   fett att du satt alexandra på platts somsagt riktigt najs/fiiux

2008-03-26 00:59

I den här låten kan jag bara säga Big up!!  både versen och reffen satt tyckte jag main! :) /cricko

Sångare

2008-03-26 01:04
ey KidooMusik P0  du tycker inte de e knas att de bara e du som trashar tråden?
tror de vore bäst om du bara höll käften å inte kommenterar för du verkar inte kunna så mkt om musik.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2008-03-26 01:05

felich P13 ! Roligt att höra:) haha ja som sagt, det blev för mkt!när det gäller henne!

brainless P17 Tack som fan,värmer enormt:)

Kom igen nu whoa mera??

2008-03-26 01:09
JoshaNMusik tack gött att se att det finns folk som ser igenom hans jävla jidder:) uppskattas:)

2008-03-26 08:56
jag gillar texten  och du har en skön stabil delivery för varje låt du gör så  visar du mer och mer känsla och energi och mnan hör på dej att det e kul att stå framför micen och det e sånt som efterlyses inom svensk hiphop att leverera en känsla och energi som kommer ända inifrån själen och de lyckas du verkligen med i denna låt.
De som e lite minus e ditt flowe  du har vart borta lite från froda tendenserna i dina senaste låtar men nu kommer dom tillbaka igen i denna låt. kan inte sätta fingret exakt på varför de låter fronda över ditt flowe men att de låter fronda anser jag. sen så tycker jag du skulle lägga mer tryck på reffen den blir lite tråkig.
men snälkla skaffa dej en ny mic du e fanimej värd de. du e en  duktig rappare och när du får alla bitar på plats så kan du bli riktigt jävla giftig asså. kännslan i de senaste du gör e väldigt fin och när du får till energin och kännslan till 100% så kommer du sätta många på plats.

/Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2008-03-26 13:58

härlig låt, gillades som fan : )

2008-03-26 14:02

Låten va bra idfag med! :D

digga texten riktigt mycke ! :))

PeAcE `N lOvE!

Kukirumpan

2008-03-26 14:13
Mr-Banditen P27 Ja du mats, du har en bra förmåga att göra en glad men dina ord! Tusen tack! Jag vet jag kännde oxå det där att jag kom tillbaka lite till fronda flytet, men jag älskar att köra på det sättet, och det finns ju för och nackdelar i det! Och angående mick kommer jag förmodligen inhandla denna veckan, om tiden räcker till!:) Men tusen tack värmer som fan! hoppas du har rätt att ja kommer bli giftig!:)

danilito P17 Tack som fan roligt att höra!

Linuss P0 Tack, tack som fan!

Kom igen nu whoa?

2008-03-26 14:14
låter var faktist nice =P

texten var bra som fan tyckte jag !

PZ
RenässanseN™ jag är den killen som vacklar mellan motstridiga ställningstaganden.

2008-03-26 14:31
oh shit, varje låt blir bara bättre å bättre!!

första låten jag hörde me dig tyckte jag var riktigt nice men det här är fan oslagbart!

Kul å höra!! :D

Peace"
Fuck OFf!

2008-03-26 14:32
Lyssnar..

Låter bra, mixningen vet jag inte om du har en baktanke med, låter smutsigt sådär.
Texten är bra, inget man kan klaga på och det ligger i takt till beatet som förövrigt låter rätt bra, saknade lite trummor, visst finns dom där men borde varit lite hårdare.
Fortsätt pumpa ! feta låtar!
hej..

2008-03-26 14:51
renässansen P16 Tack :)

cK P0 riktigt roligt att höra,värmer som fan:)

Mazerfaka P19 Tackar! Ja alltså mixningen, att det brusar så mkt är inte meningen det är på grund av att min mick är sönder! Men om du tycker det låter bra så är det bara ett plus! Okej verkar som om jaghar fått till en nice text oxå gött det! beatet står jag inte för, så det är inget jag kan ta kritik för :P haha men tack iaf:)

Kom igen nu whoa? mera mera mera:)

2008-03-26 15:16
Kom igen nu whoa? Jag förtjänar mer!

2008-03-26 17:27
Helvete vad stelt! kom igen nu fan?

2008-03-26 21:02
För fan va snålt det är på denna fitt sidan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2008-03-27 04:16
Zupp!

Drezas e du kung nu i chile? blivit gangster nu mannen!
kolla här börja inte käfta upp dej bara för du bor i chille mannen!
mannen du fucking lägger dej ner oavsett om aj är i chile eller sverige!
sluta tro att du är så jävla mkt bättre än alla din fucking nolla!
du är itne bättre än nån annan speciellt inte så mkt bättre än kidoo mannen!
då ska man verklgien hålla käften!
när ska du hitta din egna "stil"? mannen du kör fortf froda fucking rövslickare!
mannen gift dej med han eller nåt!
och i dina låtar sluta snacka om din fucking brud eller vafan de är och allt de fucking skiten du snackar om för ja tkr de är shietsam lixom vem fan vill höra de!
och sluta skryt om ditt fucking jobb mannen, och om allt du gör blabla mannen de är bara skryta fucking tönt!
mannen ignen vill va som dej!
mannen du har allt på fat, vadå gangsta ja har haft de svårt, mannen de är fucking bull!
kom tillbaka när du har nåt vettig att säjja!
för du är bara en fucking fjant mannen, bara lägg ner, och sluta va så jävla uppkäftig!

Peejz out / Franco

BadaBoom!

2008-03-27 04:19
JoshaNMusik
mannen!
om nån kan musik, så lyssnar man inte på sån här shiet!

2008-03-27 04:43
Förstod inte hälften av vad du skrev, fel stavningar och inget sammanhang! om man inte får rappa om sitt liv, så är det många rappar som borde lägga ner nu! Eftersom hip hop handlar mkt om att berätta om sitt liv! Du har även missupfattat vad jag menar att jag har haft det jobbigt den senaste tiden, har aldrig påstått att jag har levt fattigt el att jag är gangster? Eller har jag det? Jag har jobbat konstant för mitt företag, menar inget annat! Sen hur du uppfattar är upp till dej! har aldrig bett dej att checka min musik så låt det va, finns allt folk som gillar det:)  Jag får det inte att gå ihop hur, jag är en rövslickare för att jag kör "fronda stil"? Angående mitt jobb så kommer jag fortsätta skryta, även om du gillar det eller inte! Men tack iaf för att tog dej tid att komentera :) Roligt med ärlighet!:)
Moderator

2008-03-27 15:05
tyvärr , verkar som det bara är jag som inte diggade denna låten ;/ visst , känslan finns där och texten är grym. men reffen gillades inte så mycket , var rätt trist , sen har det nog mycket att göra med att jag inte gillar beatet. du gör ju det bra men låten gillas bara inte .
tyckte mer om din del i resilencia , den var sjuk . men ''söker efter rytmen'' är det bästa du gjort , vill egentligen att du ska köra mer sånt för den håller hög klass. den mest pumpade låten av alla på min dator så det tyder på lite ,

men iallafall så gör du det bra och fortsätt spela in , :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-03-27 15:32

skönt budskap, men allt grötade ihop sig och blev olidligt mot slutet, keep upp.

Du kommer inte se något ljus i slutet av tunneln precis som prinsessan diana!

2008-03-27 15:40

Tack så mtk för din ärlighet, själv blev jag nöjd med resultatet med tanke på hur lite tid jag la ner! Jag många som gillar dom låtarna, kommer mera sånna på min ep! Och idag slänge jag ut"Singeln" Från min ep så håll utsik!

eox P19 okej tack så mkt:) vet jag väl imte om det gjorde men:) men tack iaf!

Mera?

2008-03-27 22:15
Som sagt ! du har rappat längre mig & du klagar på mig ! men inse det snart , det finns mer folk som gillar min musik än din ! nolla ! tro inte att jag är rädd för dig fattaru! är inte rädd för dig fag //Kidoo
Hojjta för Collab ...

2008-03-27 22:25
haha cool du blev nu va, när franco kom in i bilden! Men fortsätt du, ska bli skoj och se om det stämmer när jag kommer hem:) Om du öppnar käften lika grovt:)

2008-03-27 23:34
Texten å allt är bra, men så som jag har sagt till dig innan.! Gillar inte hur du flyter :S..!

Franco, dude hahah det vart längessen jag såg dig spricka haha! DAMN, du sa nog mannen 900ggr..love u dude..lick my toes :P :D

Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2008-03-28 19:31
helt okej text... men gillar inte din röst i den låten... låter typ skrikig och utdragen på nåt sätt
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome

2008-03-30 11:56
nice rääk;D

2008-04-01 21:17
aiit tack alla!