Daniiboy - Jag älskar dig.mp3
Ny låt ute som är tillägnad till min flickvänn http://www.speedyshare.com/807364375.html
Nybörjare så var inte så hårda med kritiken okej? Älska eller hata! PZ
Texten:Daniiboy Mix:Daniiboy Beat: Icetail - Love
Vers 1: Maria min älskling, den här är till dig Som ett bevis på hur mycket jag älskar dig För en tjej som du växer inte på träd Du är en mans dröm ifrån änglarnas värld För du är mitt allt och jag vet att du vet För jag kommer att älska dig i en evighet För mig finns bara du och inga mer Jag vill bli älskad av dig och inga fler Det finaste jag vet är att få vara med dig Känslan av närhet, vilken underbar tjej Med dessa vackra ögon,som glimrande smycken Sanningen är att jag berättar vad jag tycker Leendet du ger mig får mig helt ur balans Som strålar med sån underbar glans Som lätt får hela jävla världen att skina Värmen från dig får hela nordpolen att tina Ref: Jag älskar dig (Jag älskar dig) Mer än allt (Mer än allt) För jag vet att du vet (För jag vet att du vet) För du gör mig hel (För du gör mig hel) Vers 2: Ska göra allt för att få dig att fatta Att Maria uddgren jag älskar dig en massa Och mitt hjärta bara skriker ditt namn De ska hålla förevigt, för jag vet att vi kan I mitt hjärta å själ kommer du aldrig försvinna Jag kämpar för oss för vi kommer att vinna För jag vet att det aldrig kommer ta slut För du finns i mina tankar varenda minut Jag är lyckligast, kommer alltid att vara I din närhet bara, min underbara Min fina flickvän, min älskarinna Dina vackra ord får mitt hjärta att brinna Som en brand fast av kärlekens lågor Hur kunde en tjej få dessa förmågor Att med några ord få mig helt jävla tagen Kommer att älska dig tills den sista dagen
Ref: Jag älskar dig (Jag älskar dig) Mer än allt (Mer än allt) För jag vet att du vet (För jag vet att du vet) För du gör mig hel (För du gör mig hel)
PEEEEEEEAACE
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|