Maketo - Jag Älskade Dig.mp3 [Lyssna på hela!]
Sho, lägger upp en till låt idag, la inte ner mig så kraftigt på denna... lyssna på hela låten så förstår ni kanske varför ;)
Beat: Enigma - Running from myself.mp3 Rap/text/mix: Matti!
Länk!!
Text för dom som inte hör! (OBS! Läs inte texten innan ni lyssnar! lyssna o läs samtidigt eller läs efteråt, annars förstör ni överasskningen =P )
Vers 1.. hur länge jag klarar kampen utan dig, du va mitt allt, förlåt, jag ska aldrig ljuga mer jag älskar dig, samtidigt som du fuckar hela mitt liv fuck, jag vill tillbaka till den gången vi delade tid Minns du den tiden då jag dela dig med nikke du sa förlåt o shit, men jag vet att du ville jag höll om dig och sa att det är lugnt, jag älskar dig oavsett vad som händer så kommer jag aldrig att lämna dig Minns du första gången jag kysste dig i sängen jag hamna i himmelriket för jag fick precis en ängel i längden så spendera vi för mkt tid med varandra vet inte varför det tog slut, du va min fridfulla flamma jag tror att vårat förhållande tappade glöden shit, när jag lämna dig så backade döden jag vill inte tillbaka, det är svårt jag försöker alla runtom fyller på dessa tunga börder
Reffräng//** Jag älskar dig! du förpestade mig Jag Saknar dig! du är inte hatad av mig Jag älskade dig, men lämnade du mig gång på gång.. Reffräng//**
Vers 2. det har tagit slut innan, men du kom ju tillbaka tänkte att begäret kanske återigen skulle vakna? på något sätt känns det helt okey att vara ensam även om det kan dyka upp en längtan av att känna älskade våra promenader, bara du o jag i mörkret men när det regna för mkt så satt vi där i köket ibland satt man utan dig och stirra ut genom fönstret nu tänker jag för mkt, kan inte få frid i sömnen detta är nikkes fel, han övertala mig men han hade rätt, du skulle ha dödat mig kan inte känna mig säker, mitt inre ruttnar jag får ångest, är fången varje gång jag blunda jag vill tillbaka till tiden och hålla dig i handen föra dig mot mina läppar och föra tårna mot sanden men allting har sitt slut, du dog ut i mina händer jag älskar dig marlboro, kom tillbaks till mina tänder
Soon in your Fridge, mofo..
|