I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köza feat. Solid - Kolla På Dem

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-20 14:13

Köza feat. Solid - Kolla På Dem

Tjena alla!

har en låt här som nu har flera flera månader på nacken men tänkte ni kanshe vill ta
del av den. Inte bästa kvaliten häller tyvärr men vet det är en del som frågat om den å så.

Det är asså ett sammarbete mellan mig (solid från Tamam) och Köza (skiter i ent.)

droppa gärna en kommentar om vad ni tycker om den å visa nu alla bitches vart skåpet ska stå!

KLICKA HÄRför låten

(http://www.speedyshare.com/894908631.html)

finns även på listan här: www.soundclick.com/solidp

PEACE!

S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-03-20 14:18
Riktigt skön låt! Orkar inte skriva så mycket, men den var nice :)
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2008-03-20 14:27
aldrig fastnat för köza eftersom jag började med rapen för att jag va så impad av dig back in the days (vilket jag fortfarande är) så låter han bara som en dålig kopia och har alltid gjort i mina öron,tycker han kör tamam stilen rakt av och han gör det inte bra.

tycker din vers e riktigt dope doh :)

sätt den här killen i en grym studio och ni kommer få magi

ricky och solid är 2 utav sveriges absolut bästa rappare,det roliga med allt det här är att jag ska jobba med solid nu moauhahhah mouahhhahha mouhahhah

Behöver beats !!

2008-03-20 17:03
ait, tack grabbar.... å vi ska släppa tungt Rob...

synd att bara en vän och en okänd som skrivit av drygt 50 lysnare... men aja, de är ju Whoa....

peace

2008-03-20 17:12
diggar köza mycket, men inge fel på dig solid tycker bar du låter lite väl "blattig" :/

2008-03-20 18:01
fett fett, fortsätt så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-20 18:39
Sätt en sånhär på tv o hypen börjar men den sätts väl aldrig där..

Diiggar dej Solid som fan, aldrig hört köza tidiagre, leverera här. Älskar gunget i denna sorts rap, fett flyt..

2008-03-20 19:09
Solid droppar MAGII..
Köza låter som han vanliga Köza.. tyvär.. vill höra utväkling, inte för att denna stil är dålig, tvärtom. den är grym men tyvär tåkig efter 20tal låtar med samma tonläge och flow(typ)..

Peace /Oweee
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete!
http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE
KOLLA IN SIDAN VETTJA!

2008-03-20 19:27
fan paya!!! varför är du inte svensk,sluta låt så "blattig" hahaha dagens bästa,man skulle kunna tro att typ dina föräldrar e från iran eller nått !!

som jag sa ,jag kommer att släpa in han i en kanon studio och då tror jag att det "blattiga" försvinner,för han har en URUSEL "studio" hemma därav det luddiga ljudet.

en bra studio för solid = succe.

tro mig när jag säger detta att han e fantastisk,jag har hört 99 % av allt han medverkat på och låtarna som är från 02-04 med gamla storvreta rävar är magi än idag (även om han tycker det är uselt för att det är gamla grejjer) så är det kult status hos mig,svensk rap när det är som bäst. dock kan jag hålla med om att det är dåligt ljud,men han har soundblaster ljudkort för 100 kr och en adk mick som kostar 499 idag.

om ni tycker att jag hypar solid ? damn right det är min homiiiiiiiie och
det var han som fick mig att börja med rap ,har känt karln i långt över 10 år,sen vi var barn och ändå är han som en förebild för mig inom rap så jag kommer hypa han tills dagen han slutar och när han slutar kommer jag vara den första som tjatar efter nytt matrial.

jag kommer alltid va tacksam för att han fick in mig på den här banan, men på whoa där förnekar ni honom, skandal!

lite sentimental efter lite vin och sprit men fuck it ,solid är fett dope ,period

Behöver beats !!

2008-03-21 00:46
tack grabbar , fet kul ni gilla.
tänker släppa lite nytt här som e klart så håll gärna koll och säg vad ni tycker om dem sen.

tack alla, kärlek.

å Rob. kommer bli niiiiiice.
kul å höra alt du säger, tänker på gamla tider å så oxå du vet.
kommer bli grejer nu asså...

som vanligt gärna fler som lämnar respons.
upskattas

peace

2008-03-21 12:06
tycker om köza låtar när han kör agresivt annrs bra jobb gubbar

2008-03-22 13:30
ait,,, tack grabbarn... kul ni gilla oxå. å störst tack till att ni tar er tid å delar med er av tankana! uppskattas fett som sagt!

men man önskar ju att fler än 8 av har 140 lysnare har nåttt å säga...

tack iaf!

2008-03-22 14:17
diggar Közas eminem stil på rappen :P för de e väll köza?, han som låter som eminem? :S:P  
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-22 14:39
Diggar båda som fan :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-03-24 21:10
den första versen e köza, vet inte vilken du menar.

tack iaf att ni delar med er av tankarna.
ännu mer kul när ni gillar.

fortsätt lysna, kommer nytt snart

peace

2008-03-27 01:42
yeah brosh ligger den uppe nu...kul o läsa såna sköna kommentarer... det är som sagt inte bästa kvallen på ljudet men vi valde ändå att släga upp den på nätet bara sådär!

Solid P gästar även min skiva som kommer i sommar! Håll ögon och öron öppna för snippets som kommer inom kort!

Bara kärlek!
/
Köza

2008-03-27 02:38
Köza 4 president
Detta är min forumsignatur

2008-03-27 04:02
nja, diggar inte.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-03-27 09:48
Kickass fet! Solid, skiva eller liknande på g snart!

2008-03-27 10:21
Så jävla, otroligt värdelöst. Köza låter som en hormonstinn 12 åring hypad på E, solid var bättre. Men långt ifrån bra.

Sen tycker jag att ämnet är så jävla töntigt så det finns inte.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-03-28 17:37
aaiiiit,,, tack grabbar för ni lysnar och specielt för ni tar er tid och droppar en kommentar...
jag har ingen skiva på gång tyvärr men det kommer 2 nya låtar inom kort som jag tänk slänga upp på whoa så håll utkik....

å att jag låter blattig, asså,,,, säger bara,,, tur att exempel tupac och imortal teqnic (stavning) inte kom från sverige asså... fyfan,,,, ni som klagar på de kan fortsätta lysna på org12, afasi&fylthi, mange bitch och allt va dem heter.

håll koll på Közas skiva och www.soundclick.com/solidp där det kommer nya låtar...

tack igen...

peace
Moderator

2008-03-28 18:04
solid in this shit rätt nice fan :D Peace !

2008-03-28 19:18
big rob bara för att du har bråkat med köza och du vet varför också!

2008-03-29 19:19
tack ICE, hopas vi kan dropa nått. holla

2008-03-30 03:34
tack allihop! kärlek
/
Köza

2008-03-30 10:51
men bra låt

2008-03-31 02:40
thänx maestro!

Rappare

2008-03-31 12:51
solid du får sluta gofta blattiska som sagt... let it be known.. blattiska ! sen förstår jag inte att köza skulle låta mindre blatte ? låten va ok ... inte mitt sorts tema ..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2008-04-01 01:54
jag har mina rötter från Armenien.... Solid har sina rötter i Iran om jag inte minns fel... förstår inte allt detta snack om blattar hit o dit och att man bryter... klart man bryter på svenska om man har växt upp med ett minoritetsspråk som har talats hemma
/
Köz

2008-04-02 17:45
tack alla... extra kul när ni gillar så klart...

Heavy Indo P26 .... va ska man göra :D .... häldre detta tema än typ "fett som bacon", hahaha. fast låten va riktigt nice försej!
hoppas vi kan droppa nått snart asså.. bara nått kul så där fo' old times
Holla. ok?

peace

2008-04-20 09:03
kan man inte ladda ner låten?

2008-04-20 10:34
det lät helt ok. men här va faktist solid över fet asså! han fick köza att låta liten här. diggar köza men tycker fortfarande deras gamla låtar med benjah o den andra e bäst!
men mer med solid! hade aldrig hört han förut. o det här med att han låter blattig... DET E DET SOM E SÅ SKÖNT! klaga inte, e man blatte så ska man vara stolt över det! "till klownen som skrev det!" jag e själv chilenare o halv arab;) så det va nice... solid adda min msn så håller du mig updated med dina låtar;) vore fett bro;)     [email protected]
www.frizon.se/Tarequito

Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D

2008-04-21 14:30
Philleh_ X0

hmmm, gick för mig nu. konstigt då de va över 30 dar sen jag ladda upp låten.

tarequito188 P19

fett kul å läsa det du skriver. kul du gillar. Ärligt så går det lite trögt för oss (TAMAM, heter gruppen) för vi har ingen studio. pluss när jag laddar upp låtar här brukar jag få ungefär 7 kommentarer på 300 downloads (kolla "Tamam - Mamma Sa" låten exempel) så jag har tappat lusten att bjuda på låtarna här... Men matrial hittar du på www.soundclick.com/solidp ...

PEACE!

2008-04-21 15:59
soft diggar båda

2008-04-21 18:16
nice mannen langa msn;)
www.frizon.se/Tarequito

Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D

2008-04-21 18:52

big rob sluta me rappen för han blev knäckt av dp sound snacka om att få tyst på en snubbe gå o slicka admalich röv nu , de enda du e bra på.
du har tagit fett me vatten över huvudet rob som tror du blir känd för du rappar me rappare som är oändligt mkt bättre än du är och kommer bli, så om jag va du skulle jag släppa bredbandet flytta till landet o börja supa medans du skriver dikter din jävla gustav fröding wannabe

2008-04-21 21:40
 Philleh_ X0
fett kul, hoppar in här efter en månad :D. hoppas de gick å ladda ner för dig. holla annars.

stort tack till madji X2 oxå och jag ska lägga till tarequito188 P19.

barabazzz X0

tvungen å skriva av dig?? ta ditt hatande till nån som bryr sig. och det är fan itne i min och Közas tråd. Sicka privat till han om du är så tuff???? inte en rad om låten lixom bara rakt hatande....  aja,,, whoa är ju whoa....