Maketo - En låda med minnen.mp3
Nu är det så här, det här är första gången som jag har skrivit ner en sån här låt, har inte velat göra detta innan.... på grund av att mina småsyskon har inte sett min far göra detta.. det är jag och 3 av mina bröder som blev utsatta av detta.. men jag fick nog, drömmer mardrömmar o shit om detta så jag orkade inte hålla inne detta längre..
hoppas att ni lyssnar på innehållet, och håller kritiken konstruktiv...
finns inte så mkt mer att säga
Länk!
Text:
Reffräng//** jag ser en låda med minnen som sover på vinden i en låga som brinner jag är sårad i sinnet för att nå detta minne måste gå till den timmen där jag gråter på vinden en tår som försvinner
en låda med minnen som sover på vinden i en låga som brinner jag är sårad i sinnet för att nå detta minne måste gå till den timmen där jag gråter på vinden en tår som försvinner Reffräng//**
Vers 1.. nu ger jag upp ska släppa allt på pappret en man så tapper som slår sin son om natten han gråter svarta tårar, han blir slagen om han sårar varje dag påväg till skolan så får han kalla kårar han blir mobbad i skolan han blir plockad o hotad det låter förvirrande men det är chocken som botar han känner ingen smärta när han ligger på marken lärt känna ciggen i takten för att bli lite tapper när han kommer hem så ser han sina bröder blöda som försöka söka skydd från en törn o bördan varje dag i skolan kom han me bortförklarningar inget överdrivet men dock de vanliga varje kväll satt bröderna med varsin bön till gud att bli hörda nu gör att dom blir bortförda nu men inget svar, vintern har inget kvar för dessa barn va tysta nu, lyssna nu för nu ska han berätta snart
han orkar inte längre med det som händer han vill inte tänka efter på vad som hände
Reffräng//** jag ser en låda med minnen som sover på vinden i en låga som brinner jag är sårad i sinnet för att nå detta minne måste gå till den timmen där jag gråter på vinden en tår som försvinner
en låda med minnen som sover på vinden i en låga som brinner jag är sårad i sinnet för att nå detta minne måste gå till den timmen där jag gråter på vinden en tår som försvinner Reffräng//**
Vers 2.. När han va 12 så stack farsan till ett annat land han tog inte med sig allt, rädslan va kvar han tyckte att hans familj va värd en annan far da för da, försöker han se mod i själen som han har han börja skolka, röka ett paket varje dag efter ett tag, tyngre grejjer, han va för svag han och hans bror börja söka bråk i munkedal han kände sig tuff men svag, som en tom lokal när han va 14 så träffa han sin första brud tog ett år innan hon va otrogen o gjorde slut i 15 år har han bott i bur, vill ta sig ur nu känner sig si
Soon in your Fridge, mofo..
|