Jag satte på denna låten och stängde av den direkt. Men efter jag läst din presentation så testade jag att lyssna igen, för jag blev intresserad av att höra din sång, och jag blev faktiskt lite förvånad. Din rapp är.. Jag kan inte alla termer man använder inom musiken, men skulle väl säga osäker, och hur du har mixat den gör mig ledsen. Det där när man säger "prata i takt" kommer upp när jag lyssnar på din rapp, men det där kanske kommer. =) Har hört folk här som har varit helt värdelösa men blivit mycket mycket bättre med tiden.. Nu till sången, det jag gillade i denna låten =D Din sång kan också utvecklas mycket, då sätter toner och så, det är jättebra=) Men du tar inte i, ingen känsla.. Det är som att du tar det lungt för att det inte ska låta för högt eller något, men du har verkligen en vacker sångröst, det där kan du fortsätta med tycker jag.. Men lite mer känsla, lite mer tryck i det, du har potential. Du hade kunnat trycka upp refrängen med stämmor och mycket mer, och även här lite mer tid på mixningen.. Men fortsätt med det här, jag kommer lyssna på nästa låt du lägger ut för jag vet att du kan göra mycket roligt av din röst =) Lycka till i idol Bella !
www.tonfri.studio.nu