I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Exiilent-Kom tillbaka med Adel(utvisad kopmis)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-19 15:13

Exiilent-Kom tillbaka med Adel(utvisad kopmis)

låten

min kompis kanske blir utvisad.. så jag hade inget o göra i går natt.. skrev texten o spela in den tilll han hur bra den vart vet jag inte men vart jag nöjd och hoppas att folk reagerar mera på de och hjälper min vän.., snubben går i skolan,jobbar o har byggt upp ett helt nytt liv här i sverige nu ska han tillbaka ...

är du med mig .., så in på följade sida o rösta

http://www.namninsamling.com/site/list.asp?id=2735

HJÄLP HAN..

2008-03-19 15:22

Bästa topic ja hört på länge här på whoa
Helt oki låt¨ bra text o flow
najs beat och bra mixning
Big up ur self!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-19 15:28
Diggas fett! mkt bra:)
Rap

2008-03-19 16:22
fan vad flow missar brush.. en sån här låt borde läggas mkt mer tid på faan.. det var så bra text och sånt gör om låten.. övergit var låten feet

2008-03-19 20:36

damm gee låten en chans!!!!
Upp för Adel's skull
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-19 20:41
bra låt mannen, riktigt bra text..mixen kunde förbättras lite, men låter aight. by the way, skrev på namnlistan, låt brodern stanna fan(L) gäller alla som sitter i hans situation i sverige. Upp för denna, behövs mer som checkar in. Luv/Jooe..

2008-03-19 21:44
den va fet :P

2008-03-19 22:07
daaamn detta förväntades inte..hahaa kul att ni digga.. som min lille bror sa.. jag ska lägga ner mer tid på detta...ahhaha..

men skrev texten i går natt o spela in i dag.. ÄR GAAAAALET FÖRKYLD.... men ska fixa detta bättre.. adel sitter nu i buren ska ner på måndag o träffa han.. kommer med mer info.. SNÄLLA  SPRID LÄNKEN ALLAHIOPA... han förskänar inte utviningen!

2008-03-20 01:07
de låter mice de.. hade gött !

2008-03-20 10:48
tiiightiii

LÅT VÅR VÄN STANNA /Oweee
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete!
http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE
KOLLA IN SIDAN VETTJA!

2008-03-20 10:52
gillar den mycket.
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!