Henka - Bäjbiblue
Tjoohooo.. här är en låt jag tänkte ha på mixtapet.. men tyckte inte den vart för bra.. Är dock itne tillsammans längre med tjejen jag gjorde den till.. Så där är också en anledning varför den inte är med på mixtapet! Men hära får ni dålig jävla kärlekslåt.Bäjbiblää låten! Håll utkik efter Ge mig ett beat MIXTAAAPE!
tycker den var bra :) din lilla loverboy haha nämen seriöst Upp för denna!! //chasse
nee.. nee..nee.. funkar inte alls..
skitkass
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Tack chasse=) Ojrå var den så dålig :/ Ni kan inte ge lite mera konstruktiv kritik? eller har ni alls hört låten?
Beatet är braa! jag tycker du låter avslappnad och skön i rösten, verserna är okej, och reffen med! jag tror jag redan har sagt va jag tycker om den nån gång ;P haha, men den är bra iaf! Peace
tufft att glida in i tråden och säga att den är skitkass osv pröva ge han lite konstruktiv kritik så han vet hur han ska bättra säg till nästa gång fett dålig stil UPP!
Individual P1 han har väl rappat i ca 5 år han vet väl vad han ska bättra, ..
tycker henka har gjort många sköna låtar! men i denna låt låter du typ bara: ooh va jobbigt de e o rappa.. men gör de för att brudarna ska dansa med mig..
hehe vfattaru hur ja menar? typ alldeles för lite hmm.. hittar inte de rätta ordet, men testa låt lite mer uppåt? typ glad.. dåligt delivery tycker jag..
kanske inte bästa kritiken men ja måste sova!
jävla tönt henka:S . först klagar du på alla som gör kärleks låtar?:S sen gör du de sj..skaffa liv pojkk !
mycke onödiga klagomål hära. "skitkasst" osv. sånna kritiker kan ni stoppa upp i arlset eller visa er bättre innan ni öppnar keften. matoojjos, so what om han har rappat 5 år eller va du nu tror ? det finns alltid något man kan förbättra. och va i helvete tror att han ska hoppa och skutta av glädje i en sån här låt eller ? "hitta en tjej men som vanligt tog det slut.. det såra mig" ska han sitta och skratta där ? om du lyssnar ordentligt byter han röstläge i andra jämnfört med andra, han leker mera med rösten eftersom att det inte är dystert längre. lyssna ordentligt innan du kommenterar _robin91_ .. jävla pundhuve, han har klagat exakt likadant som mig på att folk BARA gör kärlekslåtar, att det dyker upp 1 på ett halv år är väll inget att klaga över. shiit ta ut babynappen ur arslet och stoppa den i keften till låten. absolut inte det bästa du gjort, det äre ju inte, men jag tycker den är bra.. det är ju ingen "kärleks kärleks låt" riktigt. det gillade jag. jag har då förväntningar på mixtapet /D
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
om du lyssnar ordentligt byter han röstläge i andra jämnfört med andra,
e du full?
du har inge me detta o göra! visst han e din polare, men han har väl egna ben!?
jo jag har egna ben, men jag tycker davd säger exakt som jag skulle sagt åt dig. Sluta bara svammla.. Visst du gilla inte låten.
DAVd P20 naw va gullig du e :) sån ord du kan :O lär mej? :)
palla klaga på kärleks låtar om han sj ska göra de?.p ha jag itne rätt?
men om du vill försvara din "idol" varse:)
shit fan kompis hörde dina låtar på myspace fan shit denna var tung lite för mycket känslor rap men fan tung polarn.. lust att collaba fan kompis?
Taktsinnet håller skiten down för räkning!
du säger själv att de är en skit dålig kärleks låt ? ,
soundcloud.com/jerrones
snälla smutskasta tråden ta det i hans gb istället
jera.-. dig har jag dödat i en beef.. du borde suga min röv..
robin91.. du har fortfarnde inget att säga till omm..
'
föär fan whoa.. ni missar något.. hör flowet.. fuckface alltså..
haha henka din knubbis . skippa allt snack o stå för de du gör ist..håll för de me!
Robin din jävla snorunge fattar du inte? jag dissar kärlekslåtar till dom som gör hundra stycken efter varandra.. Att göra en per halv år gör fan ingenting.. Du verkar ju fan dum i huvudet,, din jävla nolla..
hahaha! atittyyyd mannen. nej men de lät väll helt okej! har dock hört bättre från dig måste jag säga
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Brukar alltid ha otroligt svårt med din musik har aldrig riktigt gillat din rap. Och i första versen va de inte speciellt bra bättre än vanligt faktiskt men endå inte så bra. och refrängen va enligt mina öron katastrof jag förstår lite va du e ute efter med reffen men du kom inte riktigt dit, men när du kör igång med andra versen så höjer jag lite på ögonbrynen och hör en annan typ av kännsla i din rap och andra versen e fan lyssnings bar. Gör du låtar i samma andra som du gjorde andra versen då kommer jag nog kunna lyssna på din musik.. /mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Haha inte mitt problem att du gråter över att du skriver att ni låt är skitdålig innan andra skrivit det, och jag har inte sagt nått, visst du kanske döda mig då, jag hade just börjat , du är lika bra nu och jag tar dig nu :) , så sug min röv du istället !
soundcloud.com/jerrones
herre gud, detta var verkligen inte min kopp av te
www.ellda.se
HAHAH vilken hatisk tråd! ja tycker ändå den funka.. "förlåt för alla gånger ja kalla dig bajskorv" HAHA wtf:P
ääsch du yrar!
Sluta bråka nu=) kolla nån av mina andra låtar å se om det faller er i smaken=)
Jag tycker iaf att låten är söt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra låt! härligt att höra en sån här låt med dig Alexz k, visst var det jag som skickade det här beatet till dig? ;) haha minns de, tung låt! upp för den här!
skön.. men känns som du värkar lite frånvarande när du reccar.. annars varen skön..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
Håll käften alla hatare. Hatar ni så har ni ingenting i tråden att göra, vad fan får ni ut av att hata och klaga på andra? Ni är väl less på era egna jävla misstag och misslyckanden, ge killen lite propps för fan!Henka. Du vill ha konstruktiv kritik på en låt, och det borde du få också. Jag har hört dig förut, i en aggressivare låt, den liksom denna var bra. Det var ett skönt beat, och det flöt riktigt bra! Det enda som jag kunde anmärka på var att du kunde haft lite mer kraft i rösten i första refrängen, tycker jag. Att du tog i mindre i första lät bra, men snäppet kraftigare kunde du nog ha varit, eller vad tycker du? :) Tycker att det lät bra! Fortsätt så!
Ny länk?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.