Big rob fet som vanlig !!!!!!! Taytay fet också
Frowdan // ATTITYD CREW
tay är fet som fan, big rob är inte fet som fan. du hade gjort låten bättre solo i mina öron.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kungligt! Jag saknar Rob som fan! jäävligt bra musik gör han.
bla.
Fet låt, reffen och Big Rob's vers var fetast
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Big Rob kan flyta, har inlevelse osv men du måste utveckla dig textmässigt, det som alltid har varit ditt problem. Ganska skön vers dock. Tay är alltid säker, bra vers.
Som sötast när jag ser dina brister.
Riktigt tugnt diggar som fan!
fett som fan tay tay, Skönt att bigrob e tillbax också :)
B
SPEEDYSHARELÄNK SPEEDYSHARELÄNK SPEEDYSHARELÄNK SPEEDYSHARELÄNK !!!!!!!!!!!!!!!!!
®obie
ah fan fet shit asså du e med i rifa va? ladda ner albumet från just de.. fett skit asså
Taktsinnet håller skiten down för räkning!
Taktsinnet P22 . hur lyckades du ladda ner de? jag lyckades inte jag kom till startsidan varje gång jag tröck på länken.
langa annan länk.. freezon funkar inte för mej
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
helt sanslöst bra, är taytay värd pengarna som en mindre öl kostar på krogen i helgen så köp plattan. no doubt 50kr worth it
hehe jag är bög hehe
Oväntat.. då blir det en grymt bra låt:D Peace
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
Big Rob är galet tung, den smutsiga stilen/mixen är galet skönt.
Asma, bigrob är fet som fan! alltså, han äär bättre än dig. och det måste ju betyda nåt? och att tay tay är bättre än dig det tror jag du redan vet. Asma du är fett bra det säger ja inte, men sitt inte och säg att Bigrob inte är bra. jag vet inte, men tror fler håller med!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Gillar inte rob, men tay tay är överfet!
Klockan är tio över tio.
Så jävla fett :D gött Big, bra tay,
Njae. inget jag diggade faktiskt. sen jobbig beat. dom där ljuden i bakgrunden skär i mina öron :S blingbling ljuden eller vad det är för nåt
Allt är sant på internet.
majoriteten verkar digga skiten, kul att se ,det här är det första jag spelat in sen feb 07 så utveckligen har stått still , men fortfarande samma gamla gubbar som tjötar om rimstrukturen,den kommer att vara likadan för det är den jag är,det är så jag vill göra min musik,från hjärtat utan att behöva tänka på avancerade rim. ken t.ex sveriges bästa rappare (ihop med heavy indoo) kör inte så jävla avancerade rim han går på flow och känsla och eftersom ken är den enda jag pumpar i mina högtalare sen jag hörde hans första demo låtar back in the days så är jag nöjd med den musik jag gör. ska väl oxå tillägga att den här gången kommer jag inte höras och synas lika mycket i forum och så, jag pallar shi diskutera med människor om hur jag ska göra min musik,like it or dont jag bryr mig faktiskt inte,självklart är det kul om folk gillar den,men gör ni inte det så är det helt ok för mig,men när samma gamla rävar skriver i varje tråd... det är bara att hata. har mognat under detta år och det kommer även att märkas inom musiken att jag gått igenom lite utav en kris,det här är en bull text som jag skrev för jag är less på att gå in på whoa och se "peter - jag hatar min pc.mp3" ni förstår säkert vad jag menar.sist men inte minst,sov inte på indoo sverige,finns ingen bättre rappare än indoo må väl
Behöver beats !!
bra grejjer!.. kul att det kommer upp lite bra klass i audio forumet!. peace / K!
Fan va kul att höra dej igen rob! skön låt som fan
bigrobs del är OLD . haha. soft drop it
grymt bra, big rob gör en feting comeback, hoppas han droppar bra grejer framöver.
Klockren låt, skönt att big rob e på fötter igen! Up
Tay Tay leverar som vanligt! Men Big Rob låter ansträngd i mina öron..
men fortfarande samma gamla gubbar som tjötar om rimstrukturen,den kommer att vara likadan för det är den jag är,det är så jag vill göra min musik,från hjärtat utan att behöva tänka på avancerade rim. ken t.ex sveriges bästa rappare (ihop med heavy indoo) kör inte så jävla avancerade rim han går på flow och känsla och eftersom ken är den enda jag pumpar i mina högtalare sen jag hörde hans första demo låtar back in the days så är jag nöjd med den musik jag gör. Damn det va bra sagt! Låten e firreeah
Geni
maketo och den andra nörden; jag sa inte att jag var bättre - jag sa vad jag tyckte. big rob är en gnällspik med dålig rimstruktur, jag hatar inte - jag tycker så. ska inte smutsa ner tråden mer. låten är aight. upp!
asma vadå gnällspik ? kom inte in o smutsa ner tråden nu tack.
Behöver beats !!
självklart har du rätt att tycka precis vad du vill men kom inte o kalla mig gnällspik och försök provocera fram nått mannen,jag har inget emot dig alls,matter of fact aldrig ens hört dig förens jag hörde din vers på tays tape,so whats up ?
Behöver beats !!
hahahahahhahahahaha
Behöver beats !!
Big Rob är och kommer alltid vara tung! Kör över dom flesta som klagar på han här. peyz!
hahahah jag gillar några av asmas låtar men damn de va word först på marketo sen ett stort WORD på Big Rob ! jag säger då de som svar på big rob "jag känner mig som en ny människa" nä rob du är en ny bromsmedecin mot Svensk hiphops hiv smittning ;)
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
Big Rob Är Tillbaka.. Hoppas han försvinner lika snabbt. Tay tay däremot, ojojoj vad kunglig du e!
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Asså, existerar inte sammarbete nått i sverige? Låten är feeeeeet, som sagt sammarbete skit bra, palla chii tänka vem som e bäst på låten o vem dödar på låten. LÄGG AV MED DET DÄR Punkt slut
wuaaarraup G:ee//Den här mannet orka inte hata//
jag diggar denna låten jag. big rob kul att höra att du är tillbaka najs. taytay soft som vanligt. najs
Hade inte big rob slutat med hiphop?
juggeh hahahahahahaha, varför tror du alla skriver kul att höra att du e tbx typ? iq tvättmaskin!
B
haha kan ni tänka er en beef mellan big rob och asmaa :D ? först blir asma mördad av kaggen sen big rob
Wiiieee
Bigrob743 08-01-24 19:24
nej tyvär,har sålt och rivit ner studio rummet. no turning back now =) men jag är jätte nöjd med mitt val.
Roligt att höra att du ändrade dig:)
Låten var riktigt fet o båda la det nice som fan.
Den här går rakt in i mp3n.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Yeah digga detta de e hiphop ,,o ni som klagar på big robs rimm hör ni ens va han säger i texten??alltså man e inte kass för att man inte flerstavsrimmar hela tiden.man kan köra multis med lite sämmre rimm fast mer i raderna som slår på mittsnare med??De här är kalle så skaka din skalle // Snabbast i branchen och farlig som canser //Och tay skön skit en bra låt helt enkelt med ett smutsigt sound det diggades peaccee
Kalliistudios© 2:avåningen
denna är riktigt riktigt tung !!!
fyfan vad tungt med rob! låten i helhet är hur tung som helst också
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
tråden har försvunnit för mig fick söka fram , hmm ?? gick bak 10 sidor fan, nån som skrev om beef direkt,snälla sluta upp med sånt trams tack. jag och asma har inget emot varandra what so ever,även om jag skulle hata asma och önska livet ur han så skulle jag varken dissa han eller svara på någon diss. har gjort allt det där och i slutändan blir man bara hatisk,jag har iaf lämnat det där bakom mig, vill bara göra skön musik med budskap/skriva av mig om hur jag känner mig för stunden.andravåningen .. kul att du hör det iaf :) brukar ofta rimma på saker som igentligen inte rimmar specielt bra bara att man uttalar det lite åt samma så det flyter nice :)
Behöver beats !!
RI-FA RI-FA RI-FA ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! TAY maaaayn, du förstår nog inte hur fet du är !
Äntligen är BigRob tillbaka!