Maketo - Sista Gången
Sho!
Ny Låt...
Låten förklarar sig själv om vad den handlar om..
Rap/Text/Mix: Maketo Beat: Rapitfly Beats från soundclick.com
Länk!
Själv är jag rätt så stolt över de flesta rimmen så här lägger jag upp texten också:
Reffräng//** Det är Sista gången! som jag släpper känslig skit för vänner blir hemska vid denna väntetid Det är sista gången! nu brinner sången och du springer från mig för att hinna från mig
Det är Sista Gången! som jag släpper känslig skit för vänner blir hemska vid detta känslobeat Det är sista gången! nu brinner sången och du springer från mig för att hinna från mig Reffräng//**
Vers 1.. jag vet att släpper för mkt känslor på beats ska börja droppa tyngre och slakta svenssons på beats jag är less på all skit, i mitt brännsår till liv dom som klagar på min nya stil, käften o stick! sätt dig ner bitch, ska ge dig en gatuadress du blir slagen håll käft, för du valde de själv jag är underbarnet som släpper tunga rader hundra bars per låt, jag vet jag är underbar men jag vill inte ha dina läppar i min rövskåra så dra härifrån och gå hem till din böghåla om du hör några, skrik på hjälp så stick min vän är det här vad petter menar med att vinden har vänt? min nya stil i mitt förnyade liv är underbart ja hädan efter får världen texter av ett underbarn kommer släppa några bars i åratal ja i år o dar dissa mig då, men du kommer inte få ett svar
Reffräng//** Det är Sista gången! som jag släpper känslig skit för vänner blir hemska vid denna väntetid Det är sista gången! nu brinner sången och du springer från mig för att hinna från mig
Det är Sista Gången! som jag släpper känslig skit för vänner blir hemska vid detta känslobeat Det är sista gången! nu brinner sången och du springer från mig för att hinna från mig Reffräng//**
Vers 2.. Ett papper som jag fyller i, med vackra ord för industrin men ville ni, spilla vin över min fina stil så kom igen då, jag visar mina skills me kniv du blir uppslicad och förblir som en okänd individ psycho är här och han förvandla min själ till en kamphund som svär så behandla mig väl för jag äter upp dig, och kör ner en tass i halsen spyr ut dig i toan o spolar och tar en kanna vatten sköljer och sväljer de, föder ett helvete slår dig på käften tills du blöder o vänder sen är trött på alla deppressiva negativa jävlar som allti vänder sida te deppresiva världar sätt dig en stund, ta ett bloss o koppla av fantisera dig bort där du gör en docka me barn sen är du fast i skiten, så börja halsa spriten det här är psycho,som checkar ut, en kamphund som lider!<
Soon in your Fridge, mofo..
|