jag hörde att dem tyngaste killarna skulle vara med här, stämmer det?
aa, Tygla din slyna heter dom.. tvärfeta
http://www.myspace.com/akinonline
Det börjar dra ihop sig ... Grymt fresh att höra vad alla har att framföra ....
http://www.myspace.com/IntimSwe
dansk_bb, aa kaggen och asma i samma team, dom ligger upp imot 1000kg alltså riktigt tunga snubbar
B
Craxz Har skickat in sitt bidrag hade vatt roligt om elegant o melvin gått vidare med tanke på att melvin har whoas keffaste röst och elegant whoas keffaste texter. Men det är bara en åsikt
Geni
Padawon P17 Varför hade det varit roligt? om dom går vidare så förtjänar dom det jue? lite tråkigt att du låtetr dum med meningen?
personligt
Idag är den stora deadlinedagen pojkar och flickor!
oshit e det tagteam? då får man recca idag då...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spänningen är olidlig :D
www.myspace.com/elovbeny
Se upp för Eliment & Surprise !
ikväll händer de grejer! det här ska bli jävligt roligt att följa!
dags o börja snart kanske.. Eh 6 timmar kvar
"Jag hatar citat"
För er som är spända på att få höra bidragen så är det fritt fram för alla att läcka sina bidrag efter 20.00 idag. Men allra bäst är det om ni väntar till en offentlig tråd med allt kommer upp imorgon. Jag kommer inte vara hemma från 17.00 idag. Har seriepremiär för mitt fotbollslag och match 19.45. Sedan kommer jag hem sent och jobbar till 16.00 imorgon. Så räkna med att allt kommer vara färdigt inför rond 1 imorgon vid 22.00-tiden.
inte långt kvar till " kickoff " ;; väntar me spänning, hoppas på at inte bli besviken..
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Hoppas ni då lägger upp de i Speedyshare och inte nån sån där cpsida som man måste ha gått en utbildning för att förstå
Padawon P17 Du är fan cool du, haha. Kan inte du ställa upp i tagteam så du kan visa vad du kan eller du är bara sån som snackar skit bakom skärmen?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
hur många bidrag har ni fått och hur många kommer få va med i battle.. hitills
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
mfs ska du se på bajen ;D ?
Wiiieee
jovisst elegant. Dock förstår jag mig inte på dig dina texter är katatrofala sen ditt självförtroende asså du va med o vann crewbattle pga RockyRock och Sbäss. Du leker ju värsta snubben men behövde 9 st andra för att dissa asma annars blev du uppkäkad ellerhur. Lek inte skåne heller reppa inte södern du är från karlshamn nuff said.
Geni
Schysst att ni får upp bidragen redan imorgon! Det är engagemang :) Får man fråga om resultaten (vilka som gick till rond 1) också kommer upp då, samtidigt med bidragen? Eller tar det längre tid? Fridens!
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
haha
www.myspace.com/melvinjunkyard
Padawon P17 Din lilla internet Gangster! med tanke på det matrialet jag hört med borde du inte äns få ha whoa account din lilla fjolla,. så jävla kaxig fast du inte äns förtjänat dig till det, det är en helt annan sak att höra ditt snack från någon som kan bättre men när du suger *** så tar jag dig inte äns på allvar,. haha ang crewbattle så var det Rocky o sbäss som frågade om jag vill joina och vi var dom mäst underskattade och vi vann på wo,.. KAN DU LÄMNA DET BAKOM DIG? DET HÄNDE 2007 , släppt det tönt
nuff said ta resten i min gb
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Padawon P17 ska bli kul o höra något med dig, du lär ju vara bra som fan med tanken på att du har mage att snacka en massa skit om Melvin o Elegant =D
skärpning i tråden nu, thaaanks im the boss
Padawon förstör jämt trådar med sina oseriösa inlägg. Kan du inte vara tyst istället o börja förstöra mer på lunarstorm. Ang Tag Team så hoppas jag på kidcolt och tra, tror dom plockar det om dom nu kör seriöst (sitt bästa)
baby jag har dig
tkr folk borde skippa små beef här i tråden och ta det till tävlingen istället :) ska då iaf jag göra om jag nu kmr så långt .)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
När kmr alla kval!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
coldank din sopa, läs högt upp -.- gahhhhhhhh retard!
B
Alltid roande att se er kids kivas men ta det i gästböckerna och håll ren för relevans.
faint: Nej jag och några polare har startat ett division 7-lag :)
Testotsteron: Det är tänkt att rond 1 kommer upp imorgon och alla bidrag från kvalet.
5 min!
http://www.herrbitter.blogg.se/
3 min!
Nuså!
woho tagteam är FEEEEEETT
New Generation!
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
spiceBoys BRYYYUSCH ni går till rond1 iaf!
B
spiceboys till rond1 direkt. f1 l1
hehe tack tack alla snälla glada människor!
tyvker villy å ainac va bättre än spiceboys. no hate just my oppinion
villy & Ainac (Y)
"Jag hatar citat"
Producent
2008-04-07 23:13
Ska bli spännande att se vilka som kommer med! Och allla som tjaffsar i tråden med kvalen och resultaten sen kan bara gå och hänga sig. För det kommer vara minst tio pers som kommer säga "Vi var mycket bättre än dom, varför kom inte vi med?". När domarnas beslut väl är sagda kan de inte ändras. Och precis som i alla andra tävlingar kan det inte ändras när det är bestämt, så ni kan tycka vad ni vill. Det kommer fortfarande inte att hjälpa att tjura om ni inte kom med. Nu känner jag mig lite som en bitterfitta när jag skriver såhär men jag hatar när folk flippar ur för att "fel lag" kom med :P Det blir fett, lycka till allihopa!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Skitkul det här. Hade 15 nya mess i meddelandeinkorgen. Har fått in över 40bidrag tror jag och en hel del fina sådana. Därför kommer det bli en startlinje med 16 lag. ooh yes, vi får en kvartsfinal i den här tävlingen. Må bästa dubbelgrupp vinna!
2MC moffokkass!
Great som Tony Tiger!