MIN TEXT (finns nog några fel) Jag finns här för dig, vad som än skulle hända/ Står kvar på din sida fastän vinden skulle vända/ Jag kan acceptera ditt beslut, det är ditt val/ Sträcker mig för att nå dig, men har en bit kvar/ Kisar över morgon disen, chippar efter andan/ Flera tusen tårar fastän jag räknarr ba varannan/ Jag älskar att bli kramad av dina mjuka armar/ Tänker för mycket när jag fryser på verandan/ Jag vill verkligen visa dig hur mycket du är värd/ Med en filt runt om mig, vill ha dig i mitt knä Bara titta in i brasan, och känna dig älskad/ Jag finns alltid här, du kommer aldrig vara ensam/ Din blick gör mig varm, åh såsom du värmer mig/ Jag hoppas att min uppskattning bara stärker dig/ För även om jag aldrig kommer nå dina läppar/ Så finns jag som din vän, finns bredvid och stöttar/Jag finns här för dig, vad som än skulle hända/ Står kvar på din sida fastän vinden skulle vända/ Du är den enda för mig, och jag finns vid din sida/ Ditt leende är som solen och det kommer alltid skina/ Vill att våra händer, ska blir skapta för varandra/ Formas med tiden, medans vågorna blir strandad/ Jag känner doften av dig i mina gråtna tårar/ Vill vakna bredvid dig alla tidigar mornar/ Jag sluter mina ögon och målar upp en bild/ En underbar kram med din kind intill min/ Det är såhär som jag definerar ordet kärlek/ Det känns verkligen som jag har uppfattat värdet/ Självklart, finns det tvekan, men ja, jag skulle chansa/ Skulle bli så glad om våra vägar möts samman/ Dina ögon är som solen, en vänlig metafor/ Jag bara väntar på en chans att få dela våra år/ Jag sitter och skriver denna tidiga timme/ Jag ler till framtiden, alla oskapta minnen/ Svävar fritt i kärlekens egna atmosfär/ Ja, jag menar mina ord, ja jag tror att jag är kär/ Kladdar på papperet, lyckas skriva ordet kärlek/ Ett storslaget ord om man upptfattar värdet/ Om du förstår vad kärlek rör sig omkring/ Tänker på dig till morgonens lätta vind/ Har gråten i halsen men jag textar ordet vänskap/ Inte många namn, men du är verkligen ett kärt barn/ om du behöver en kram, så vet du att du kan komma/ Tar bort din lugg, ler och sen ser dig somnaJag finns här för dig, vad som än skulle hända/ Står kvar på din sida fastän vinden skulle vända/ Du är den enda för mig, och jag finns vid din sida/ Ditt leende är som solen och det kommer alltid skina/ Har torkat mina tårar, suddar ut mina ord/ Men jag kommer ändå aldrig glömma vad det stog/ Har torkat mina tårar, suddar ut mina ord/ Men jag kommer ändå aldrig glömma vad det stog/ Ditt leende målad på mina ögonlock/ Att jag tycker om dig är det enda jag förståt/ Jag kollar på mobilen, efter sms/ Om du har ringt eller bara tänkt på mig/ Men jag vet läget, hur allting ligger till/ Som vatten ytan, så ligger allting still/ Det är lugnt för mig, bara jag har dig som vän/ Och framtiden får vi ta reda på sen/ Jag vet att du finns här för mig, som jag finns för dig/ I do want you, but you cant decide faith/